Yerel Haber Sitesi Kurmak
Haber siteleri kurmanın popüler hale geldiği günümüzde birçok ulusal haber sitesi olduğunu görüyoruz.
Pazaryeri e-ticaret sitenizin başarısının büyük bölümü satıcılarınızın kaliteli bir hizmet sunmasından ve kaliteli ürünler satmasından geçer. Pazaryeri web sitenizi en iyi şekilde tasarlatabilirsiniz, sosyal medyayı etkili şekilde kullanıp, içerik yazımını en iyi şekilde uygulayabilirsiniz. Ancak pazaryeri satıcılarınız kalitesiz hizmet verirlerse bu yaptıklarınızın hepsi boşa gidecektir çünkü pazaryeri müşterilerinin çoğu satıcılarla bir problem yaşadıklarında satıcı değil de pazaryeri web sitesini sorumlu tutmaktadırlar. Pazaryeri E-ticarette Başarılı Satıcı Profili Nasıl Elde Edilir? Pazaryeri satıcılarınızın arasında kaliteli dengeyi nasıl sağlarsınız?
Pazaryeri E-ticarette Başarılı Satıcı Profili Nasıl Elde Edilir?
Başarılı bir satıcının stratejisinin üç temel bileşeni vardır:
Pazaryeri işine başladığınızda ister ürün ister hizmet satıyor olun öncelikle çok sayıda satıcıyı bir araya getirmelisiniz. Bu satıcıların da yüksek kalitede olmasına özen göstermelisiniz. Pazaryeri e-ticaret sitesinde stok, kargo gibi birçok maliyetten ve işten kurtulabilirsiniz ancak bu işte başarılı olmak istiyorsanız satıcılarınızın sayısı çok olmalı ve satıcılar kaliteli olmalıdır.
Bir satıcıyı ilk kez sitenizde ürün sattığında, süreç, dahil edilmesi gereken az adımla, iyi organize edilmiş ve basit olmalıdır. Bu işleminizin ölçeklenebilir olmasını sağlayarak, zaman içinde büyümenizi ve çıkan sorunların bir defalık olmak kaydıyla engellenmenizi sağlar. Sürecin her adımı kendi öz kaynaklarını ve araçlarını içermelidir.
Satıcılarınız, genel stok stratejinize uygun oldukları sürece, tam ürün kataloğunu pazaryerinizde sunmaları konusunda teşvik edilmelidir.
Örneğin, Medanis Bilişim AŞ Entegrasyonu ile, satış yapan satıcılar hem pazaryeri operatörü hem de satıcı için basit ve anlaşılırdır. pazaryeri e-ticaret sitelerimiz, operatörlerin kendi ürün kataloğu hiyerarşisini oluşturmalarına ve satıcıların ürün kataloglarını operatöre eşlemelerine olanak tanır. Bu işlem operatöre, pazaryerinde desteklenen kategorilerden ve alt kategorilerden yalnızca ürünler ithal ederek ürün seçimini otomatikleştirmenize olanak tanır.
Pazryeri ürünleriniz Ürün Bilgisi Yönetimi sistemleri ile uyumlu bir şekilde yönetilmelidir. Bunu yapmak, benzersiz bir ürün veritabanını korumak ve satıcılar tarafından gönderilen tüm yaratımları ve güncellemeleri kontrol etmek için diğer perakende tekliflerle birlikte ürünleri yönetmenizi sağlar.
Bu strateji ile amacınız, yayın kurallarını tanımlayarak ve tüm satıcıların ürün bilgilerini gerektiği gibi sunması ve güncellemesi için sistematik bir yol sağlayarak, güçlü ürün veri kalitesini sağlamaktır. Bu nedenle, pazaryeri ürünleri ürün kataloğunun geri kalanıyla sorunsuz bir şekilde bütünleştirilebilmesi için API tabanlı bir pazaryeri platformu seçmek, pazaryeri yönetim sistemi ve diğer e-ticaret sistemleri ile entegrasyon sağlamak için kritik öneme sahiptir.
Başarınızı sağlamak için, satıcıların başarılı olabileceği bir ortam oluşturun. İş ortaklarınızın her biri pazaryeri platformunuzda eğitilmelidir. Yüksek performans gösteren satıcılar için sizin için özel hesap yönetimi kaynakları uygun olabilir.
Başarılı bir satıcı deneyimi oluşturmak için ilk adım, pazaryeri web sitenizdeki satışları artırmanın tüm farklı yollarını ana hatlarıyla belirten bir iş geliştirme rehberini oluşturmaktır. Rehberiniz şunları içermelidir:
Satıcılar, potansiyel müşterilerinizle alakalı ve görünür kalması için ürün görünürlüğünü artırmak için promosyon yönergeleri konusunda eğitilmelidir (örneğin, minimum indirim, izin verilen ürün kategorileri, sezonluk vb.).
Bir Başarılı satıcı deneyim sonuçta Pazaryeri operatör için karlı büyümeyi sağlar. Amaca yönelik bir Marketplace platformu kullanarak , satıcıların pazaryerinde mağaza kurmalarını, ürün kataloglarını uyumlu hale getirmelerini ve ürünlerini hızlı bir şekilde sattıklarını kolaylaştıracaklardır.
Yorumlar