B2C E-ticaret

B2C E-ticaret business to cutomer yani işletmeden tüketiciye e-ticaret sistemini anlatmaktır.
İşletmenizi büyütmek ve erişiminizi genişletmek için bazı dijital pazarlama stratejileri uygulamaya hazırsınız. Ancak bir web sitesi, blog, e-posta, sosyal medya mesajı veya başka herhangi bir içeriği etkili hale getirmek için neler eklemeniz gerektiğini biliyor musunuz? Web Sitelerinde Harekete Geçirici Mesaj Nedir?
İyi bir dijital pazarlama kitlenizin hareket etmesini sağlar. Bir listeye kaydolmak, postanızı paylaşmak, bir arkadaşınıza kupon göndermek veya bir alışveriş yapmak gibi.
Pazarlamanızın birisini bir şeyler yapmaya ikna etmesini isterseniz, eylem çağrısı ekleyerek onu iyi tanımlanmış ve büyüleyici hale getirmeniz gerekir. İçerik pazarlaması buna güzel bir örnek olabilir. Web sitenizde sürekli yeni içerikler yayınlıyor olabilirsiniz ancak insanları harekete geçirerek bir şey almaya ikna edemiyorsanız girdiğiniz içeriklerin bir yararı olmayacaktır.
Web Sitelerinde Harekete Geçirici Mesaj Nedir?
Bir harekete geçirici mesaj, görüntüleyen kişiye veya okuyucunun belirli bir işlem yapmasını isteyen bir pazarlama kampanyasında, resimde veya tanıtımda içeriğin parçasıdır.
Bir iyi eylem çağrısı talep tepkisi uyandıran bir şeydir. Bu belirli bir talimat veya yöneltme olabilir. Yanıt almak için, mesajın şu şekilde olması gerekir:
Ancak, kitlenize onlara bunun için bir neden vermeden bir şeyler yapmalarını söyleyemezsiniz.
Şimdi bir örnek: Kendi web sitenizde harekete geçirici çağrılar kullanmak istiyorsanız "bizi arayın" bizimle iletişime geçin" "e-posta bültenimize kaydolun" gibi çağrılar hazırlayabilirsiniz.
Bu ziyaretçiye bülteninizi almak karşılığında size e-posta adreslerini vermeleri için açık ve çekici bir neden sunmalısınız. Bunu yapmak için, kendinize aşağıdaki gibi sorular sorun:
Yukarıdaki soruları yanıtlamanın spesifik yolu, kitlenizin ihtiyaçlarına, önemli noktalarına ve tercihlerine bağlı olacaktır.
İnsanları ilk kez posta listesine kaydolmaya ikna etmek için, bültenlerini alacaklarının onlara harekete geçmek için yeterli sebep vermediğini söyleyebilirsiniz. Durum buysa, mesajı kitlenize daha değerli hale getirmek için bir e-kitap gibi bir öncü mıknatıs sunabilirsiniz.
Bu şablonu takip ederek kendi harekete geçirici mesajlarınızı oluşturmaya başlayın:
Harekete geçirici bir çağrı yazmak zaman ve pratik gerektirir; bu nedenle mesajlarınızı güncellemekten korkmayın.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Pazarlamada Harekete Geçirici Mesaj Nedir? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler:
Yorumlar