Logo Web Tasar覺m

Modern Emlakçılar İçin Tasarruf Yöntemleri


paylaş
Modern Emlakçılar İçin Tasarruf Yöntemleri

"Para kazanmak için para harcamak gerekir." Bu eski söz günümüzde de ticaretin temel ilkelerinden birisidir. Ancak modern emlakçılar için özellikle önemlidir ve kesinlikle, hedefleri gelirlerini önemli ölçüde artırmaktır. Modern Emlakçılar İçin Tasarruf Yöntemleri ile hem para tasarrufu yapabilir hem de kazancınızı arttırabilirsiniz.

Modern Emlakçılar İçin Tasarruf Yöntemleri

 

Üretkenliğinizi artıracak ve size zaman kazandıracak dinamik gayrimenkul teknolojisini seçin.

Gayrimenkul dijital çağının tam ortasındayız. Bu nedenle, hangi araçları en çok zamandan ve paradan tasarruf edeceğinizi ve kazanacağınızı, diğer bir deyişle, olası kolaylığı çeken, yöneten ve yöneten size yardımcı olan ve günlük ve haftalık değerlerin çoğunu kullanmayan araçları bilmek önemlidir.

Mevcut tüm teçhizat teknolojileri ve çözümleri ile uğraşmak gerçekten zor olabilir;  ayrıca emlak firmanız için hangisinin en uygun olduğunu belirlemek karmaşık gelebilir. Bunu söyledikten sonra, seçeneklerinizi kademeli olarak daraltmak için kullanabileceğiniz ve en uygun araçları eninde sonunda güvence altına alabileceğiniz bir süreç var.

Halihazırda kullandığınız denenmiş ve gerçek gayrimenkul teknolojisini değerlendirin.

Teknolojiyi kullanmayı öğrenmenin zor bir savaş olduğuna inanıyorsanız bile, günlük işlemlerinizi artırmak için zaten birkaç farklı uygulamaya ve sisteme güveniyorsunuz demektir. Beklentilerinizle etkileşim kurmak için gayrimenkul web sitenizi sürekli olarak güncellemeyi ve kullanmayı tercih ediyor musunuz? Müşteri organizasyonunuz için çok önemli ve sağlam bir CRM'iniz var mı?

Şu anda daha fazla işletme oluşturmak için kullandığınız araçların özelliklerini öğrenin ve size nasıl ve nelere hizmet edeceğini fark edin. Örneğin, belki sitenizdeki reklam hedeflemeyi kullanmaya başlamak istiyor olabilirsiniz ancak Facebook Pixel'i kullanmıyorsanız veya sağlam bir video pazarlama stratejiniz varsa ve sanal gerçeklik turları hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız kullanmanız gerekecek.

Mevcut araçlarınızın potansiyel satışları ve fırsatları kolayca izlemesine yardımcı olup olmadığını analiz edin.

İster bir ekibin parçası olun ister yalnız çalışın, umarız her zaman hedefler doğrultusunda hareket edersiniz. Doğru teknolojiyi kullanmanın güzelliği ve sadeliği, bu araçların verimliliğinizi geliştireceği ve daha hızlı bir şekilde hedeflediğiniz şeylere ulaşmanıza yardımcı olacağıdır.

Her yıl satılan ev sayısındaki başarıyı ölçüyor musunuz? Ayda kaç tane yönlendirilen müşteriye teklif götürüyorsunuz? Bir hafta içinde yeni web sitesi içeriği sayısı X mi oluyor?

Hedefleriniz ne olursa olsun, teknolojiniz sizi organize ederek ve potansiyel müşterilerinizle sürekli temas halinde tutarak bu hedefleri gerçekleştirmede size yardımcı olmalıdır.

Ajans web sitenizin en iyi kullanıcı deneyimi sunup sunmadığını belirleyin.

Gayrimenkul işinizle ilgili her şeyde olduğu gibi müşterinin bakış açısı ve deneyimi ana önceliğiniz olmalıdır. Örneğin, web sitenizde gezinmek zor mu? Potansiyel müşterileriniz sitenizi ilk ziyaret ettiklerinde kafası karışırsa veya rahatsız oluyorsa ya da aradıklarını kolayca bulamazsa, enerjinizi daha kullanıcı dostu bir site haline getirmelisiniz.

Hoşunuza gitmeyecek isterse de, web siteniz işinizde genellikle ilk ve tek izlenim olanaklarıdır ve eğer deneyiminiz fakirse, başka yerde ajan temsili için bakar, zamanla para kaybetmenize neden olur.

Artı, potansiyel müşterileriniz mevcut listeleri aramak ve bunlarla etkileşimde bulunmak için teknolojiyi kullanıyor. Bu, kitleniz için doğru içerik türlerini üretmek veya çeşitli yerlerden potansiyel müşterilerinizi bir CRM sistemine düzgün şekilde entegre etmek gibi gerekli pazarlama görevleriyle uğraşıyorsanız, öğrenme ve teknik becerilerinizi geliştirmeye öncelik vererek potansiyel müşterilere en yararlı bilgiler mümkün.

Geçmişteki kazanç eğilimlerinizi analiz ederek, gelecekteki başarılarınızı tahmin edin ve gayrimenkul işletmenizin karşılaşabileceği engelleri tahmin edin.

Geçmiş davranışlar gelecekteki davranışlarınızın göstergesidir, işinizde bir yıl boyunca ne kadar kazanç elde ettiğinizde de aynı durum geçerlidir.

Kitlenizin kapsamını genişletme çabalarınızı belirgin bir şekilde artırmaya veya lider katılımı artırmak için sürekli olarak yeni yollar test etmeye karar vermediğiniz sürece, işletmenizin gördüğü gelir miktarı aynı kalır .

Nihai satış hedefleriniz ne olursa olsun pazarlama çabalarınıza ve gerçek gelirinizin ne kadarına uyduğunuzdan emin olmalısınız.

Daha fazla ekip üyesi eklediğinizde işletmenizin nasıl ölçekleneceğini belirlemek isterseniz veya piyasa büyüklüğünüzü yeni mahalle ve ilçeleri içerecek şekilde genişletmeye karar verirseniz, satışlarınızın kayıtlarını ve gelirinizi erkenden takibe başlamalısınız.

Peki, neden? Birincisi, işinizde planlanmış ve beklenmedik değişiklikleri gidermek için ne kadar para harcamanız gerektiğine "kendinizi alıştırma" alışkanlığı kazanacaksınız ve ikincisi az kazandığınız aylardaki trendleri fark etmeye başlayacaksınız.

Her ay maliyenizin en cesur ayrıntılarını inceleme alışkanlığı kazanmak için birkaç şey yapmalısınız:

  • Kapalı işlemlerinizin ve bekleyen fırsatlarınızın özelliklerini öğrenmek için işlem yönetim yazılımından en iyi şekilde yararlanın.
  • Satış ayrıntılarınızı tek bir yerde tutmak için seçtiğiniz araçların çiftli mobil ve dizüstü bilgisayar işlevselliğine sahip olmasını sağlayın.
  • Mümkünse, belge yüklemeye ve senkronize etmeye izin veren bir sistemi seçin; böylece satışla ilgili tüm bilgilere kolayca erişilebilir ve bunlara yönlendirilebilir.
  • Hangi alanları değiştirebileceğinizi anlamak ve finansal durumunuzu iyileştirmek için giden ve gelen parayla ilgili trendlere özel dikkat gösterin.

Gayrimenkul işiniz için yapılan tüm masrafları değerlendirin ve gereksiz harcamaları en aza indirgemek için bir bütçe geliştirin.

Gayrimenkul işletmenizi büyütmek için ne kadar zamandır çalıştığınız önemli değil, uygun para yönetimi şarttır. Bir bütçeyi yaratma ve bunlara yapışma fikri sizi altüst ederse, olasılıkları düşünün. Geriye dönük gözüküyor, ancak düşünceli bir bütçeyi takiben kısa ve uzun vadede nakit akışınızı aslında artırabilirsiniz.

Her ay değişken gelir elde ederken kazanç potansiyelinizi aramak istiyorsanız, dikkatli bir planlama ve kaynaklarınızı dikkate almak gerekir:

Tek seferlik ve devam eden emlak giderlerinizin tümünü not edin.

Aylık giderlerinizi gözden geçirmek ve yazmak için her ay zaman ayırın. Bu alıştırma, paranızın nereye gittiğini ve kesebileceğiniz alanların tam bir görüntüsünü verecek ve işinizin toplam maliyetinin beklenenden fazla olduğu düşüncesindeyseniz özellikle yararlıdır.

 

  • Kaçınılmaz daha az kazanılan aylar için plan yapın ("kış" daima gelecektir).

     

  • Emlak piyasası ne yazık ki öngörülemez bir sektör. Bir ay çok iyi kazanırken bir ay hiç kazanamayabilirsiniz. Baharda satışlar artarken kışın veya yazın satışlar azalabilir. Bu durumlar için sene içinde elinize geçen fazla kazancı kenara ayırmalısınız. Tutarlı bir gayrimenkul başarısı ve geliri için hepimiz seveceğimiz kadarıyla, en kötü ihtimalin var olduğunu tahmin edersek, o zamanlar gerçekleştiğinde o zamanlar daha az rahatsız olabilir.
  • Gelirinizi tutarlı bir şekilde takip edin ve büyük dalgalanmaları not edin.

    Belki bir ay kadar ağır bir komisyon alacak kadar şanslıydınız, ancak 6 ay sonra birden işleriniz yavaşlayabilir. Sahip olduğunuzda beklenmedik ek geliri ayırın ve aldığınız işlemlerin farkında olun ve böylece müşteri dönüşümlerini ve elde edilen satışları arayın.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Modern Emlakçılar İçin Tasarruf Yöntemleri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak pazarlama emlak web tasarımı emlak dijital pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar