Mobil Uygulama Fiyatları
Son günlerde mobil cihaz kullanımı bilgisayarı geçecek oranda artmakta. Mobil cihazların artmasıyla mobil uygulama kullanımı da yaygınlaşıyor. Bunu fark eden girişimciler Mobil Uygulama Fiyatları konusunda araştırma yaparak fikir edinmeye çalışıyor.
Mobil Uygulama Fiyatları kesin bir fiyat söylemek mümkün değil çünkü uygulamaların sahip olduğu özelliklere göre fiyat da artış gösterecektir. Mobil uygulama yapmak kolay gibi görünse de otaya kaliteli bir ürün çıkarmak için bu konuda deneyimli ve profesyonel olarak ilgilenmek gerekir.
Çeşitli platformları kullanarak kodlama bilgisi olmadan uygulama yapmaya çalışabilirsiniz ama ortaya acemice bir şeyler çıkacak ve insanlar uygulamanızı satın almak için para ödemek istemeyecek. Mobil uygulama yapmakla vaktinizi boş yere harcamış olacaksınız. Mobil Uygulama Fiyatları araştırırken fiyat odaklı değil de bu işte tecrübeli firmalarla iletişime geçmeniz yerinde olacak.
Herkesin bir mobil uygulama fikri var. Ancak bunu hayata geçirebilen çok az kişi var. Çünkü istenilen özellikleri yerine getirebilmek için kodlama bilgisi çok iyi olan yazılımcılarla çalışmanız gerekir. Mobil Uygulama Fiyatları bu yüzden farklılık gösterir. Size çok ucuza uygulama yapacağını söyleyenler olabilir ama sonuçta elinizde istediğiniz gibi bir uygulama olmazsa hem para hem de zaman kaybetmiş olursunuz.
Mobil uygulama çeşitli amaçlar için kullanılabilir. İş adamları e-posta, randevu, toplantı takibi gibi konularda kullanabilir. Gençler eğlence, müzik dinleme, oyun oynama gibi çeşitli amaçlarla kullanabilirler. Mobil Uygulama Fiyatları app store’dan satmak istediğinizde tamamen sizin tercihinize kalır. Mobil uygulamanızın sahip olduğu özellikler arttıkça daha pahalıya satabilirsiniz.
Mobil uygulamada yeni bir girişimciyseniz önce düşük fiyata basit bir uygulama yaptırarak işe başlayabilirsiniz. Kurumsal bir firmayla çalıştığınız için istediğiniz zaman mobil uygulamanızda güncelleştirmeler yaparak geliştirebilirsiniz.
Mobil Uygulama Fiyatları araştırmasıyla bir mobil uygulamaya sahip olduğunuzda aşağıdakili adımları uygulayarak mobil uygulamanızı para getiren bir araca dönüştürebilirsiniz.
1. Mobil Uygulama Fiyatları : E-posta Listeleri
Bunu muhtemel bir ilk adım olarak düşünebilirsiniz, ancak uygulamanızla bir e-posta stratejisi bağlantısı kurmak, müşterilerinizden daha fazla katılım elde etmek için harika bir yoldur ve bu da daha fazla para kazandırır.
Peki neden?
Çünkü insanlar e-posta adreslerini nadiren değiştirir. Bu bir e-posta pazarlama kampanyasını kolaylaştırır. Düzenli e-postalar, markanızı bir müşterinin kafasında ön planda tutarak işletmelerinizden daha fazla satın almalarını sağlar.
Wiselytics’e göre , bir Facebook yayınının toplam ömrü yalnızca birkaç saat, bir tweetin ömrü ise bir saatten biraz fazla. Öte yandan e-postanın süresi 12 gündür.
Bu e-posta adreslerini toplamanın en iyi yolu, Mobil Uygulama Fiyatları, uygulamanıza bir e-posta aboneliği formu eklemektir.
Bir uygulama içi abonelik formu, kullanıcıları e-postalarını girmeye teşvik ederek, özellikle e-posta aboneleri için bazı büyük avantajlar ihtimali ile onları cezve ederseniz uygulamanıza gerçek bir destek sağlayacaktır.
Ve e-posta stratejiniz oldukça çeşitlilik gösterebilir. Promosyonlarınız veya fırsatlarınız varsa, e-postada uygulama içine girebilecekleri bir erişim kodu gönderin. Web sitenize düzenli bir bülten yazarsanız veya bir wp_betawpposts bileşeniniz varsa, bunları e-postayla tanıtın; kullanıcıları hatırlatırken, mobil cihazınızda ürettiğiniz tüm içeriği okuyabileceklerini de.
2. Mobil Uygulama Fiyatları : Reklamcılık
Uygulamanıza reklamlar eklemezseniz para kazanmak için olağanüstü bir fırsat kaçırmış olabilirsiniz.
Mobil uygulamalar yoluyla dijital reklamcılık, reklam verenler ile tüketiciler arasındaki iletişimi dramatik bir şekilde geliştirmiştir. Bu büyük ölçüde insanların telefonlarında harcadığı çılgınca zamandan kaynaklanmaktadır. Yılda 23 gün eşdeğeri, günde en az 90 dakika konuşuyoru .
Ve çoğu zaman, insanlar bütün zamanlarını harcadıkları uygulamalara para ödemek istemez.
Peki, bununla uğraşıp paranızı nasıl kazanırsınız?
Basit. Uygulamanızı ücretsiz yapın ve uygulama içi reklamcılıktan yararlanın.
Reklam verenler Mobil Uygulama Fiyatları mobil uygulamaların değerini, tarayıcılarda bulunan veya SMS mesajları yoluyla gönderilenlerin üzerinden fark eder. İşte bu dökümün 2018’de nasıl görüneceği:
Reklam verenler, uygulamalarda kullanılacak reklamlar oluşturduklarında, bunlar tipik olarak kullanılan beş reklam türüdür:
- Geçiş reklamı / tam ekran reklamlar Mobil Uygulama Fiyatları – Bu reklamlar genellikle menüler arasında hareket ederken olduğu gibi doğal duraklama noktalarına yerleştirilir. Bunlar, uygulamanızın kullanım deneyimini kesintiye uğratmaması nedeniyle hayal kırıklığı yaratmadan tıklama üretme olasılıkları daha yüksektir.
- Bildirim reklamları Mobil Uygulama Fiyatları – Bunlar mobil cihazın durum çubuğunda görüntülenir ve kullanıcıları reklamın varlığından daha fazla haberdar eder. Dikkat edin, bunlar en çok sevilen reklamlar değildir ve uygulamanızın itibarına zarar verebilir.
- Yakalama formu Mobil Uygulama Fiyatları – Kullanıcıların tercihlerine bağlı olarak, bunlar e-posta adreslerini giren kullanıcılar için teşvik (puan veya jeton gibi) sunar. Yakalam formlarını mobil oyunlarda sıklıkla bulacaksınız.
- Gelişmiş yer paylaşımı Mobil Uygulama Fiyatları – Bunlar, geçiş reklamları gibi geçiş noktalarını kullanır, ancak tıklanabilir resimler yerine interaktif olarak kullanılır. Bunlar, yakalama biçimi ve tam ekran reklamların bir karışımı.
- Afiş reklamları Mobil Uygulama Fiyatları – Bunlar genellikle ekranın üstünde veya altında bulunur ve diğer formlara göre daha rahatsız edici oldukları için etkisiz olabilirler. Ayrıca, kullanıcılarınızı rahatsız edebilirler; bu nedenle, bir tanesini işletmenizin uygulamasına dahil etmeyi kabul etmeden önce iki kez düşünün.
Basitçe ifade edin: Deneyim ne kadar iyi olursa, katılım da o kadar yüksek olur. Reklamlarınızın kullanıcıyı ikna etmesi gerekir, onları hayal kırıklığına uğratmayın.
Bu nedenle, uygulamanıza bir reklam eklemek istediğinizde kendinize şu soruları sorun:
- Kullanıcılar, bu reklamlarla uğraşırken daha anlamlı bir deneyim kazanabilir mi?
- Hedef kitle ne tür reklamları tercih eder?
- Bu reklamlar markama nasıl geri dönebilir?
- Bu reklamlar çok tıknaz veya çirkin mi, potansiyel olarak kullanıcıların deneyiminin bir bölümünü mahvediyor mu?
3. Mobil Uygulama Fiyatları : Sponsorlar ve Ortaklıklar
Başka bir markayla ortaklık kurabiliyorsanız para kazanma oyununuzu önemli ölçüde artırabilirsiniz.
Yapmanız gereken şey, benzer bir müşteri tabanına sahip, kullanıcılarınızın deneyimine bir şeyler katabilen bir ortak bulmak.
İş ortağınız, uygulamanızı içeren reklamları içeriyorsa, kullanıcılarının uygulamanıza doğrudan gitmesi için bu reklamı tıklama ihtimali yüksektir. Buna tıklama oranı (TO), bazı durumlarda yüzde 12,5 gibi yüksek olabilir .
Dolayısıyla, kendinizi reklamlar barındırma ve paylaşma fikrine açtıktan sonra, markanızın erişimini güçlendirmek için kesinlikle ortaklıklar kurmayı düşünün.
4. Mobil Uygulama Fiyatları : Güçlü Kod Oluşturma
Kendi kodunuzu kaliteden itibaren geliştirirseniz ve başarılı olduğu kanıtlanırsa, diğer markalar size yaklaşabilir ve uygulamanızı yeniden şekillendirmeyi teklif edebilir (amaçları veya sizin için). Kodunuzu diğer geliştiricilere lisans vererek, kullanıcılarınızın deneyimlerini aksatmadan para kazanabilirsiniz.
5. Mobil Uygulama Fiyatları : Uygulama İçi Alışlar
Çoğu uygulama indirmeleri ücretsizdir, ancak bu kesinlikle , kullanıcıların hiçbir zaman uygulama içinde para harcamama şansı bulmadığı anlamına gelmez.
İşletmeniz, kullanıcılara ürünlerinizi doğrudan uygulamadan satın alma (fiziksel öğeler söz konusu olduğunda) ve bunları sevk etme fırsatı sunmayı seçebilir. Veya hizmetler sunan bir işletmeyseniz, kullanıcılar uygulama içi faturalandırmayı da tercih edebilir .
Mobil uygulamayla ilgili yazılarımızı okuyarak daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
STRATEJİ VE PLANLAMA
Strateji ve planlama her şeydir. Dijital tüketicilerin ihtiyaçları dün olduğu gibi bugün de aynı değil. Dijital sorunlarınızı çözmek için işletmeniz için akıllı bir strateji oluşturmak için gereken deneyim ve bilgiye sahibiz.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Mobil Uygulama Fiyatları için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilir ve ücretsiz danışmanlık alabilirsiniz.
Mobil Uygulama Fiyatları yazımıza yorum bırakabilirsiniz.