Logo

Küçük İşletmeler İçin Başarılı Web Sitesi


paylaş
Küçük İşletmeler İçin Başarılı Web Sitesi

Başarılı bir web sitesine sahip olmak aslında düşünüldüğü kadar zor değil. Küçük İşletmeler İçin Başarılı Web Sitesi çalışmasına sahip olmak için bazı yolları denemeniz yeterli olabilir.

Küçük İşletmeler İçin Başarılı Web Sitesi : Kullanmanız için kolay bir platform seçin

Kareler veya Wordpress'i öneriyoruz. Özellikle WordPress, çoğu küçük işletmeler için mükemmel bir seçimdir. Başarılı olmak için size ille de yoğun biçimde özelleştirilmiş bir web sitesi gerekmez, ancak kolayca düzenleyebileceğiniz ve artırabilir bir şey lazım. Müşterileriniz üzerinde bir etki yaratmaya çalışırken , bu iki katı doğrudur .

Kitlenizdeki ana mesajınızın ne olduğuna karar verin

Kitlenizin kim olduğunu bilmeden asla onlara ulaşamazsınız. Yaş profili, cinsiyet, iş durumları, sizi takip etme amaçları gibi bilgileri bilmelisiniz ki reklam metinlerinizi bile buna göre oluşturmalısınız.

Esasen, birilerinin neden ilk etapta web sitenizi ziyaret etmek isteyeceğini anlamanız gerekir. Çoğu durumda, sizden bir şey isterler - belki bir ürün satın almak, fiziksel konumunuza yönelik yol tarifleri bulmak veya sizi rakiplerinizle karşılaştırmak için arıyorlar. Bunların hepsi olabilir.

Küçük İşletmeler İçin Başarılı Web Sitesi : Görsel iletişim kurmanın bir yolunu bulun

Fotoğraflar, grafikler ve diğer görsel yardımcılar metin duvarlarından çok daha iyidir.

Küçük İşletmeler İçin Başarılı Web Sitesi şu dört şeyi yapar:

1) İnsanlara İyi tarafınızı Gösterin

Müşterilerinizle görsel olarak iletişim kurmanızı söylememizin bir sebebi var. İnsanlar olarak biz resimleri işlediğimizden daha hızlı işleriz. İnsanlara en iyi tarafınızı göstermek onlarla konuşmaktan ziyade onları yönlendirmek ve onlarla iletişime geçmek için en iyi yoldur.

2) Mesajların Açıkça İletilmesi

İnsanlar, web sitenize girer girmez ne tür bir ürün veya hizmet sunduğunuzu bilmeliler.

Burada asıl değer analitik. Görüyorsunuz, müşteriye dönüşmeyen insanlar sitenizi hemen terk ederse, analiz raporlarınızı kapatmazlar ve bu şekilde davranan ziyaretçileri yakalamaya çalışmak için hiçbir zaman harcayamazsınız.

3) Harekete Geçirici Mesajlar

Site çekirdek mesajını ilettikten sonra, bir sonraki adıma geçmenin tam zamanı - ziyaretçilerin yapması gereken şeyi açıkça iletme zamanı. Ziyaretçilerin başka yönleri yoksa, ayrılmak için iyi bir şans var - ve etrafında sopa olsa bile, onlar gereken pürüzsüz bir deneyim olmaz.

Esasen, ziyaretçiler bir şeyler yapmaya her başladığında, satış kanalınıza daha da derinlemesine geçmeleri için bir istek olmalıdır. Bunun bir satış yapmakla açıkça olması gerekmediğini unutmayın - haber bültenlerine kaydolmak, randevuları zamanlamak, bir ürün sipariş etmek, şirketinizi aramak veya çalıştırmakta olduğunuz iş için uygun olan her şey olabilir.

4) İçerik Sağlayın

Son olarak, küçük bir işletme için başarılı bir web sitesi ziyaretçilere somut bir değer sağlayacak. Bu, bilgi, ipucu, talimat veya onları güldüren bir içerik olabilir.

Bu, gerçekten değerli içerik, bir pazarlama stratejisinin çekirdeğidir çünkü içerik çok iyi çalışır. İlk etapta web sitenize insanların ilgisini çeken budur, elinizden geldiğince fazlasını sağlamak isteyeceksiniz.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Küçük İşletmeler İçin Başarılı Web Sitesi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: başarılı web sitesi küçük işletme web sitesi

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar