Logo

İşletmeler İçin Pazaryeri E-ticaretin Avantajları


paylaş
İşletmeler İçin Pazaryeri E-ticaretin Avantajları

Çevrimiçi pazaryeri siteleri on yıldan uzun bir süredir perakende satışında belirgin bir eğilim sergiliyor. Dünyanın en büyük üç e-ticaret firması olan Amazon, eBay ve Alibaba'nın hepsi pazar platformlarına dayanıyor. Birçok perakendeci, envanter ve lojistik kısıtlamaları olmaksızın artan ürün seçimi, rekabetçi fiyatlandırma ve üstün bir müşteri deneyimi önermesi ile cazip çevrimiçi pazarlarını başlattı. Ulusal Perakende Federasyonu'nun " Çevrimiçi Perakende Satış Durumu raporu ", online pazarların müşteri ediniminde önemli bir rol oynadığından perakendecilerin yüzde 30'unun 2017 ve 2018 yılları arasında çevrimiçi pazarda daha fazla harcama yapmayı planladığını belirtiyor. İşletmeler İçin Pazaryeri E-ticaretin Avantajları bu yüzden her geçen gün daha da artıyor.

Pazaryeri e-ticaret işletmeler için büyük bir fırsattır.

B2B Paydaşlarının Değişen Davranışları

İşletmelerin ticareti gerçekleştirmesinin geleneksel yolu değişiyor: hızlı teslimat, daha fazla ürün seçimi ve fiyatlamanın şeffaflığı hem kişisel hem de mesleki konularda beklediğimiz unsurlardır. Şirketler, bu beklentileri için bir çevrimiçi pazardan yararlanabilir.

Özellikle değişen teknolojiler, ağ etkileri ve değişen iş ortamı gibi üç önemli eğilim B2B işletmelerini çevrimiçi pazar uygulamalarını düşünmeye itiyor. İşletmeler İçin Pazaryeri E-ticaretin Avantajları düşündüğünüzden de fazla.

Gelişen teknolojiler, B2B alıcılarının beklentilerini yeniden tanımlıyor. Bugün, anında ürün, inceleme ve müşteri desteği erişimi norm haline geldi. Kullanıcılar hem özel hem de mesleki etkileşimlerinde kesintisiz, rahat bir deneyim bekliyor ve önde gelen B2B oyuncuları dijital yatırımlarını artırıyor.

Ağ etkilerinin artan önemi B2B endüstrisini de etkiliyor, çünkü işletmeler artık ürünleri yalıtımsız olarak satın almıyor, yorumları gözden geçiriyor, yorum yapıyor ve her şeyi tek bir yerde bulmayı bekliyor.

Son olarak, işletmelerin satışları yerelden küreselleşmeye geçti: işletmeler şimdi dünyanın diğer her B2B şirketi ile rekabet ediyor ve alıcılar daha fazla aktörden alışveriş yapabiliyorlar. Bu eğilimleri kucaklayan şirketler, bunu yapanlardan daha iyi performans göstereceklerdir.

Pazaryerleri ve B2B
Perakendede akıllı olmak aslında müşteriye ne istediklerini vermek demektir: seçim, fiyat ve hizmet, perakendecinin üç temel ilkesidir. Saf oyuncular bu vaatte bulunabilir ve B2B şirketleri, rekabet edebilmeleri için modellerini değiştirmelidir.

Bir çevrimiçi pazaryeri, bu ölçütleri karşılayan bir iş modeli ve daha fazlasıdır. Sadece ticarete yardımcı olmakla kalmaz aynı zamanda genişleme ve karın artması ve daha düşük risk için daha geniş bir kapsam sunar; müşterilere yenilikçi bir şekilde daha iyi hizmet vermeye yardımcı olur ve bunları işin özünde yer alır.

Hizmet kalitesi, müşterilere hazır, istekli ve standartlar karşılanmazsa başka yere gitmek için yetkili olan ticarette bu kadar önemli olmamıştı. Bir çevrimiçi pazar, bir organizasyonun gelişmiş müşteri hizmetleri, daha fazla ürün seçimi ve rekabetçi fiyat sunma imkanı sağlar.
Etkili B2B pazaryeri siteleri Bir çevrimiçi pazar, B2B dünyasında çeşitli şekillerde sunabilir. Bir dağıtıcı, fiziksel mağazalar olsun ya da olmasın, ekstra envanter taşımadan ürününü önemli ölçüde genişletmek için bir pazaryeri kullanabilir; bu ürünler halihazırda sunulanlara tamamlayıcı olabilir veya girişim yapmak istediği yeni kategorileri tamamlayabilir.

Bir B2B üreticisi olan bir çevrimiçi pazar, dağıtım ağını federasyon ve kontrol etme, onlara yeni bir satış kanalı sağlamanın yanı sıra envanter yönetimini kolaylaştırmak ve performansları hakkında değerli bilgiler elde etmek için mükemmel bir araçtır.

Dahası, B2B işletmeleri, kendi pazardaki ürün şeffaflığı ve erişilebilirliği ile tek bir satış portalı aracılığıyla daha fazla son kullanıcı bilgisi kazanabilir ve onlara daha fazla değer katabilir.

Müşterilere, fiyatlandırma, menşei ve bulunabilirliği de dahil olmak üzere her ürünün 360 derecelik bir görüntüsünü vermek ve geri bildirim toplamak suretiyle pazar alanları, ürün seçimlerini müşteri tabanlarına göre düzenleyebilir.

B2B çevrimiçi pazarların geleceği parlak

B2B alanındaki müşteriler, müşterileri nasıl etkileyecekleri ve satın alma yolculuklarına değer katacakları konusunda yaratıcı düşünmelidirler. İşletmeler yenilik yapmazlarsa ve pazaryerindenki yerlerini almazlarsa yerlerini rakipleri alacaktır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

İşletmeler İçin Pazaryeri E-ticaretin Avantajları yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar