Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Emlak Sitesi İçin SEO’ya Yatırım Yapmak

Emlak Sitesi İçin SEO’ya Yatırım Yapmak

Emlak web siteniz için SEO size anlamsız mı geliyor? Birçok kişi aynı düşünceyi paylaşıyor ancak şöyle bir gerçek var SEO her iş için bir zorunluluk. Peki, SEO gayrimenkul profesyonelleri için nasıl çalışır? Emlak Sitesi İçin SEO’ya Yatırım Yapmak size nasıl getiriler sağlar?

Görünürlük

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), arama motoru sonuç sayfalarında görünen sonuçların etkilenmesi için yaptığınız tutarlı bir dizi strateji için genel bir terimdir. SEO’nun en iyi uygulamalarını takip ederek, web siteniz Google, Yahoo veya Bing’de görünme şansını artırır. Emlak Sitesi İçin SEO’ya Yatırım Yapmak arama motorlarındaki görünürlülüğü arttıracak ve Google AdWords veya diğer sitelere verdiğiniz komisyon ücretlerinden kurtulmanızı sağlayacaktır.

  • Bu çevrimiçi pozlamayla gerçek ziyaretler (trafik), olası satışlar veya dönüşümler ve sonuçta bir satış gelir.
  • Ne kadar çok insan ulaşırsa, otoritenizi nişinizde o kadar çok oluşturursunuz ve markanız nihayetinde sunduğunuzla alakalı belirli arama terimleri ile ilişkilendirilir (ör. “Ankara’daki lüks evler” )
  • Arama motorları güvenilir sıralama markalarına bayılır. Sitenizin tüm SEO kurallarına uyduğunu ve sitenizin aslında insanlar için yararlı olduğunu görürlerse, sıralamalarınızı birkaç yıl içinde kendi şahsınıza ait olacak şansı yüksektir.

Sıralama

  • Siteler, bir nedenden ötürü popüler hale gelir – bir numaralı neden, bu siteleri yararlı, bilgilendirici veya eğlendirici bulmaları, tekrar dönüp arkadaşlarına bakmak istedikleri bir şey olmasıdır.
  • Arama motorları Google, Yahoo ve Bing’in her birinin, katkıda bulunacak çok fazla şeyi olmayan arama ve devalüasyon siteleri için en iyi sonuç kümesini sunma amacı vardır.

Çevrimiçi Yorumlar ve Hedef Anahtar Kelimeler

Farklı endüstriler, hedef kitlenize ulaşmalarını sağlamak için farklı pazarlama yaklaşımları kullanmaktadır.

  • Örneğin, bir restoran sahibi kendi menü sayfasını yüksek sıralamaya koymak istiyorlarsa, Yelp gibi inceleme sitelerinde keşfe çalışacak ya da TripAdvisor gibi inceleme sitelerine odaklanacaklar.
  • İncelemeler emlakçılar için de geçerlidir. Örneğin, “Ankara Emlakçı” veya “Ankara emlak ajansı” gibi terimleri ararsak Google, bölgedeki en iyi temsilcilerin bir listesini aradığınızı anlar; bu nedenle Yelp, sahibinden, milliyetemlak.com gibi siteleri önde görüntüler.

En iyi sonuçları almak

Doğru trafiği çekmek için bir çok gelişmiş strateji var. Bir SEO stratejisti, sunduğunuz şehri ve toplulukları, uzmanlaştığınız mülk türlerini ve daha fazlasını değerlendirecektir. Stratejistiniz ayrıca siteniz için popülerlik ve sıralamalarınızı geliştirmenize yardımcı olacak doğal bağlantıları nasıl kazanacağınız konusunda tavsiyelerde bulunur. Gayrimenkul SEO da en iyisine sahip olduğunuzdan emin olmaktadır:

  • Doğal anahtar kelime kullanımı ve sayfa içi optimizasyon
  • Listelemeler ve dizin gönderimleri (yalnızca endüstrinizle alakalı yüksek makam sitelerine)
  • Site ziyaretçileriniz için mükemmel bir kullanıcı deneyimi
  • Tanıdık navigasyon ve web sayfası yapısı
  • Arama motorları için geçerli kodlama ve etiket biçimlendirmeleri
  • İnsanlar için değerli olacak içerik

İçerik Pazarlaması

Genel izleyici önünde başlamanın yanı sıra emlak SEO da bir hedef grubu hedeflemenize yardımcı olabilir. En başarılı emlakçılar, web sitelerini yerelleştirir, böylece aşırı yoğun alanlarındaki insanlar onları bulabilir.

Tipik emlakçı birçok farklı topluluk ve mahalleye hizmet eder. SEO stratejistiniz site sayfalarınızı optimize edebilir, böylece ziyaretçiler bir mülk ararken nerede olursa olsun, web siteniz sonuçlarda görünecektir. Yerel içerik pazarlama konusunda size yardımcı olacak içerik türleri şunlardır:

  • Topluluk bilgileri
  • Yerel etkinlikler
  • Pazar raporları
  • Etkileşimli haritalar
  • Nasıl Yapılır Kılavuzları
  • Alan hakkındaki wp_betawpposts yazıları
  • Mülkün veya mahallemin video turları

Müşteri Üretimi

Web sitenize gelen daha eşsiz ziyaretçileri ve tekrar eden ziyaretçileri, potansiyel müşteri olma ve nihayetinde müşterileri olma olasılığı da o kadar yüksektir.

Web sitenizi bulan bir kullanıcı çevrimiçi bir arama yoluyla işletmenizi ne kadar gösterebileceğini düşünün. Gerçek şu ki çoğu alıcı ev aramalarını çevrimiçi başlatıyor. Gayrimenkul, süper rekabetçi bir endüstridir ve giderek daha fazla site, SEO’yu bir şekilde yapmaktadır. Emlak olmadan SEO siteniz görünmez olacak ve Emlak Sitesi İçin SEO’ya Yatırım Yapma çalışması olmadan yarışmayı beklemek hayal kırıklığınıza neden olacaktır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Emlak Sitesi İçin SEO’ya Yatırım Yapmak yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

About Author

Medanis Destek