Logo

Facebook'ta Emlak İlanlarınızı Nasıl Vermelisiniz?


paylaş
Facebook'ta Emlak İlanlarınızı Nasıl Vermelisiniz?

İnternetin hayatımıza girmesiyle emlak pazarlaması için yeni bir pazarlama alanı oluştu. Emlak uzmanları artık hemen bir web sitesi sahibi oluyor, bazıları blog yazarlığı yapıyor, bir kısmı ise sosyal ağlarda aktif olarak bir şeyler yapmaya çalışıyor. Twitter, Facebook ve LinkedIn büyük üçlüdür. Yaşanılan sıkıntı ise emlakçıların eski pazarlama yöntemlerini sosyal medya üzerinde devam ettirmeye çalışmalarıdır. Facebook'ta Emlak İlanlarınızı Nasıl Vermelisiniz? Sosyal medyada emlak pazarlamasını nasıl yapmalısınız?

İlk olarak, müşterinizin ilanını olabildiğince çok ETKİLİ şekilde pazarlamanız gerektiğine inanıyoruz.

 

Burada etkili sözcüğü yıkıcı demek değil. Müşterinizi arasanız ve yarın sabah 9'da iş yerinin önünde olmasını, acil bir durum olduğunu söyleseniz müşterinin ilgilisini gayet çekersiniz ve müşteriniz de kapıya gelir. Ancak bu müşteriyi kaybettiğiniz anlamına da gelir.

İşte sosyal medyada eski yöntemleri kullanaya çalışmak da buna benziyor. İşinize zarar veriyor.

 Twitter sayfanızın, Facebook'un ve LinkedIn hesaplarınızın ziyaretçileri, aldığınız her yeni işi gerçekten görmek istemiyor. Onları buraya itmeye devam etmek yalnızca ziyaretçileri yabancılaştırarak bir noktada ayrılmalarına neden olacaktır.

Facebook'ta Emlak İlanlarınızı Nasıl Vermelisiniz?

Yerel emlak piyasasında sizi, işinizi ve uzmanlığınızı teşvik etmelisiniz.

 

Piyasa yorumları, eğitim ve istatistiklerle yapın. Emlak arama sayfanıza bağlantı oluşturun; çünkü ziyaretçilerinizin çoğu, bir noktada listelere bakmak isteyecektir. "Eski yollar", yeni internet dünyasındaki gayrimenkul uzmanlarının yıkıcı pazarlamaya neden oluyor.

 

Sosyal Sitelerdeki Listeler İçin Güncelleme

Sosyal medyada sürekli ev ilanları paylaşmayın, emlakla ilgili haberler, mahalle ve çevrenizle ilgili haberleri paylaşın. Google+ ve Topluluklar yapısı. Bir Google+ Topluluğu oluşturabilir ve bunun için gayrimenkul hakkındaki paylaşımları yayınlayabilirsiniz. Yerel piyasa alanınız hakkında bir topluluk oluşturup orada yayınlayın:

  • Yerel olaylar ve olaylar.
  • Emlak piyasası bilgileri.
  • Yerel ekonomi ile ilgili tartışmalar
  • Hizmetleriniz hakkında konuşun.

Topluluklar ile ilgili olan şey, insanların onlara katılması ve onlara da mesaj gönderebilmesidir. Bu sizin için bir içerik oluşturur, ancak bir başka yararı da var. Yerel alan ve emlak piyasasıyla ilgileniyorlar, bu nedenle yeni listeleriniz istenmeyen bir pazarlama sahası değil ilgi çekici bir pazarlama yöntemi olacak.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Facebook'ta Emlak İlanlarınızı Nasıl Vermelisiniz? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak sosyal medya emlak pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar