Logo Web Tasar覺m

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi


paylaş
Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi

İşletmeniz için bir Facebook sayfası mı başlatmak istiyorsunuz? Ancak Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi için nereden başlayacağınızı bilmiyor musunuz?

Bir sayfayı işiniz için etkili ve güvenli bir şekilde nasıl yönetebileceğinizi merak ediyor musunuz?

Bu makalede, işletmeniz içinFacebook Kurumsal Sayfa Yönetimi nasıl oluşturulacağını ve nasıl korunacağını keşfedeceksiniz.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi Nedir?

Kişisel profilinize bir Facebook sayfası eklenmiştir, böylece Facebook sayfanın kim olduğunu biliyor ancak işinizi, markanızı veya sebebinizi tanıtmak için kullanabileceğiniz ayrı bir varlığı var. Sayfalar iş amaçlı olarak tasarlandığından, analiz, reklamcılık ve yayın zamanlaması da dahil olmak üzere profillerde bulunmayan bir dizi özelliği vardır.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi 'ni  başarı için kurduğunuzdan emin olmak için mevcut tüm özelliklerden yararlanın.

# 1: Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi İçin Oluşturma

İşletmeler için bir Facebook sayfası oluşturmak için Facebook profilinizde oturum açmanız ve adınızın yanındaki Ana Sayfa düğmesini tıklatmanız gerekir. Daha sonra, profil ana sayfanızın sol kenar çubuğunun Keşfet bölümündeki Sayfalar sekmesini tıklayın.

Buraya tıklamak, sizi en iyi sayfa önerilerini görüntüleyebileceğiniz, diğer sayfalara davetleri keşfedeceğiniz, beğendiğiniz sayfaları görüntüleyebileceği, yönettiğiniz sayfalara baktığınız veya yeni bir sayfa oluşturabileceğiniz ana Sayfalar bölümüne götürür.

Ardından Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi için, yeni işletme sayfanız için bir sayfa türü seçeceksiniz. Altı seçenek var:

  • Yerel İşletme veya Yer
  • Şirket, Organizasyon veya Kurum
  • Marka veya Ürün
  • Artist, grup, halk ikonu
  • Eğlence
  • Sebep veya Topluluk

Facebook Sayfanızın türünü dikkatlice seçin.

Facebook Sayfanızın türünü dikkatlice seçin.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi için her sayfa türü kapsamlı bir kategori listesi içeren bir açılır menü içerir.

İşletmeniz için doğru sayfa türünü seçmek ilk bakışta açık gibi görünebilir, ancak kategorilere baktıktan sonra işletmenizin ilk düşündüğünüzden farklı bir sayfa türüne uyduğunu fark edebilirsiniz.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi her sayfa türünün benzersiz kategori seçeneklerine sahip olduğunu ve her kategori seçeneğinin benzersiz özelliklere sahip olduğunu unutmayın; bu nedenle Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi için bu bölümde acele etmemeniz önemlidir. Doğru uyumu bulun:

Facebook sayfanız için her tür ve kategori teklifi özelliklerini göz önünde bulundurun.

Facebook sayfanız için her tür ve kategori teklifi özelliklerini göz önünde bulundurun.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi sayfa türü kategorilerine göz attıktan sonra , şimdilik en iyi seçenek olan Facebook sayfası türünü ve kategorisini seçin . Sayfa yayınlandıktan sonra fikrinizi değiştirirseniz, daima geri dönüp kategoriyi değiştirebilirsiniz.

İstenen diğer bilgi alanlarıyla birlikte yeni sayfanızın adını yazın, Başlayın'a tıklayın; yeni sayfanıza yönlendirilirsiniz!

Bu örnek için bir marka sayfası oluşturmayı seçtim ve ona İsimlendirilmiş Hikaye: Düzlemler, Stok Fotoğrafları ve Tasarım adını verdim.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi

İnsanları beğenmeye davet etmeye başlamadan önce mükemmel bir sayfa oluşturmanıza yardımcı olacak ipuçları ve fikirleri içeren bir istem listesi göreceksiniz.

Bu noktada, Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi sayfanızı yayından kaldırmak için kamuoyunun gözünden çalışabilirsiniz. Üstteki gezinme çubuğundaki Ayarlar'ı tıklayın ve Genel Ayarlar'da Sayfa Görünürlüğü satırını açınGörünürlüğü Yayınlanmamış Sayfa olarak değiştirin ve Değişiklikleri Kaydet'i tıklayın . Artık sayfanızı oluşturup tamamlandığında açabilirsiniz.

Başlamaya hazır hale getirmeye çalışırken Facebook sayfanızın yayını kaldırın.

Başlamaya hazır hale getirmeye çalışırken Facebook sayfanızın seçimini yapın.

# 2: Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi İçin Tasarım ve Facebook Sayfanıza Profil Resmi Ekleme

İşletme sayfanız için profil fotoğrafınız çok sayıda çeşitte olabilir:

  • Sattığınız fiziksel bir ürünün fotoğrafı
  • İşinizin yüzü iseniz kendi kendinize ait bir fotoğraf
  • Logonuz

Ne seçerseniz edin, kompozisyonu basit tutun böylece kolayca tanınır.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi için resmin tüm ayrıntılarının olmasını sağlamak için profil fotoğrafınız 180 x 180 piksellik olmalıdır. Canvas.com gibi ücretsiz bir araç kullanarak kolayca doğru boyut oluşturabilirsiniz.

Canva'da, Bir Tasarım Oluştur'u tıklayın ve Özel Boyutları Kullan seçeneğini seçin.

180 x 180 px yazın ve tasarım sayfasına ulaşmak için Tasarım düğmesine tıklayın. Burada kendi resminizi yükleyeceksiniz.

Resminizi kare içine sığacak şekilde yeniden boyutlandırın ve istediğiniz şekilde görünmesini sağlayın. İşiniz bittiğinde profil resminize bir ad verin ve İndir düğmesini tıklayın.

Şimdi yeni oluşturulan profil resminizi Facebook'a yüklemeye hazırsınız, o yüzden geri dönün ve istem listesine Bir Resim Ekle'yi tıklayın. Bilgisayarınızın kamerasıyla bir fotoğraf çekme seçeneğiniz olsa da, Fotoğraf Yükle seçeneğini seçeceksiniz. Şimdi yeni profil resminizi yüklemek için ekrandaki talimatları uygulamanız yeterlidir .

 

# 3: Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi İçin Facebook Sayfanız için bir Kapak Fotoğrafı Oluşturun ve Ekleyin

Boyutları değiştirmek dışında, bir kapak fotoğrafı oluşturmak için yukarıdaki işlemden geçeceksiniz; bir Facebook kapak resmi için boyutlar 828 x 315 piksel olmalıdır.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi akılda tutulması gereken bir şey, mobil cihaz dostu alanın 560 x 315 px alanının içinde olmasıdır. Dolayısıyla, bir metin yer paylaşımı ekleyerek kapak fotoğrafınıza kelime eklemek istiyorsanız, tüm cihazlarda görünür olduğundan emin olun.

Resminiz hazır olduğunda, Kapak Fotoğrafı alanının sol üst köşesindeki Bir Kapak Ekle düğmesine tıklayın ve ardından Fotoğraf Yükle'yi tıklayın. Sen edebilirsiniz konumlandırmak için görüntüyü sürükleyin doğru ve görünüşünden memnun olduğunuzda, Kaydet düğmesini tıklayın .

Kapak fotoğrafınızı yükledikten sonra açıklamayı doldurmak için resmin üzerine tıklayın . Bu, sayfanızdaki değerli bir gayrimenkul parçasıdır, bu nedenle, bir etiket satırını veya fiyat noktasını paylaşmak ve web sitenize veya ürün açılış sayfanıza bir bağlantı eklemek için bu alanı kullandığınızdan emin olun.

Sonra, birisi kapak fotoğrafınızı tıklarsa, sayfa veya işletmeniz hakkında daha fazla bilgi edinecekler.

# 4: Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi İçin Facebook sayfanıza Harekete Geçirici Bir Düğme Ekleme

Sayfanıza bir harekete geçirici mesaj düğmesi eklemek, kullanıcılara hediye çeki veya bülteninize kaydolma, bir şeyler satın alma vb. Işlemleri yapmak için kolay bir yol sunar.

Facebook işletme sayfanızın kapak resmi için Bir Harekete Geçirici Mesaj Ekle düğmesini ekleyin.

Facebook işletme sayfanızın kapak resmi için Bir Harekete Geçirici Mesaj Ekle düğmesini ekleyin.

Eğer bir kez tıklayarak bir Düğme Ekle sadece kapak fotoğrafınızın sağ köşesine altında bulunur, hazır olan mesajlardan birini seçerek tercih yapabilirsiniz.

Aralarından seçim yapabileceğiniz yedi tür CTA düğmesinin bulunması gerekir.

Aralarından seçim yapabileceğiniz yedi tür harekete geçirici mesaj düğmesinin bulunması gerekir.

Kitap Hizmetleri seçeneğinin iki düğmesi vardır.

  • Şimdi Rezervasyon düğmesi insanlara seyahat veya randevuyu sizinle birlikte ayarlamalarını sağlar.
  • Siparişi Başlat düğmesi, kişilerin sizden yemek sipariş etmesini sağlar.

Dokunmatik seçenek beş butona sahiptir.

  • Şimdi Ara düğmesi, bir kişinin sizi tek bir düğmeye dokunarak aramasına izin verir.
  • İletişim ve Kaydolma düğmeleri, hem kurşun üretimi veya abone yakalaması için kullanıcıları web sitenizdeki bir forma götürür.
  • Mesaj Gönder düğmesi kullanıcı ve sayfa arasında özel bir Facebook mesajı açar.
  • E-posta Gönderme düğmesi, kullanıcıların sizi doğrudan sayfanızdan e-posta ile göndermelerine olanak tanır.

Daha Fazla Bilgi seçeneğinin iki düğmesi vardır.

  • Video İzle düğmesi, kullanıcıları web sitenizde veya Facebook'ta bir videoya götürür.
  • Daha Fazla Bilgi düğmesi, bir kişiye işletmeniz hakkında daha fazla bilgi gösterir.

Bir Satın Alma veya Bağış yapmak için tek bir düğme bulunur.

  • Şimdi Mağaza, web sitenizde veya sayfanızda ürün görüp satın alması için daha fazla insanı buluyor.

Uygulama veya İndir seçeneğinin iki düğmesi vardır.

  • Uygulamayı Kullan düğmesi, kullanıcıları doğrudan uygulamanıza götürür ve indirmeleri veya etkileşimi artıracaktır.
  • Oyun Oyna düğmesi, kullanıcıların oyununuzu indirmesini veya oynatmasını sağlar.

Hangisinin hangisinin işletmeniz için en uygun olduğunu görmek için harekete geçirici mesaj düğmelerinin tüm türlerini keşfedin.

# 5: Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi İçin Facebook Sayfanıza Bir Açıklama Yazın ve Ekleyin.

Kullanıcılara sayfanızın ne hakkında olduğunu söylemek için Açıklama alanını kullanın. Potansiyel yeni takipçilerinize ne kadar fazla bilgi verirseniz, o kadar çok kişiye sadık kalırsınız.

Açıklamanız 155 karakterle sınırlıdır ve arama sonuçlarında görünür, bu nedenle, potansiyel takipçilerin sayfanızı çevrimiçi bulmak için ürününüzü veya hizmetini nasıl aradığını düşünmek istersiniz.

Kısa Açıklama Ekleme istemini tıklayın ve uygun olduğunda, anahtar kelimeleri içeren bir veya iki cümleyi sayfanızın veya işletmenizin özetini açıklamak üzere yazın.

Kısa Açıklama kutusunu açmak için istem kutusunu kullanın.

Kaydet düğmesini tıkladığınızda hepsi hazır.

 
Kitlenizin sizi bulmasına yardımcı olmak için bir arama dostu açıklama ekleyin.

# 6: Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi İçin Facebook Sayfanız için Özel Kullanıcı Adı Oluşturma

Her bir Facebook sayfası, URL oluşturulduğunda benzersiz bir tanımlayıcı alır; facebook.com/YourPageName-123456789'a benzer bir şey. İşinize daha yakın bir kravat oluşturmak ve daha kolay insanların sizi bulabilir veya Facebook'ta etiketlemek için yapmak yapabilirsiniz benzersiz bir kullanıcı adıyla Facebook URL ikincisi kısmını özelleştirmek gerekir.

Kişilerin sizi daha kolay bulmasını sağlamak için bir kullanıcı adı oluşturun.

Genel olarak, kullanıcı adınızı olabildiğince kısa tutmak istiyorsunuz. Bununla birlikte, markanıza sezgisel olarak bağlı olmayan kısaltmaların veya kısaltmaların kullanılmamalıdır.

# 7:Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi İçin  Önemli Gizlilik ve Güvenlik Ayarlarını Nasıl Ayarlayabiliriz?

Artık sayfanız ön uçta kurulduğundan, güvenli olduğundan emin olma, bunlara erişen veya yöneten kişilere vereceklerinizi tanımlama zamanı, halkın sizi nasıl mesajlaştıracaklarını yapılandırma zamanı.

Genel Ayarlar

Yeni Facebook işletme sayfanızın denetimini yönetmek için Genel Ayarlar alanını kullanın.

Bu bölümdeki bazı yararlı ayarlar şunlardır:

Sayfanıza gitmek için birkaç adım kaydetmek mi istiyorsunuz? Sayfanıza hızlı ve kolay erişmek için Facebook sayfanızı profilinizin kısayollarına sabitlerken kısayolları etkinleştirin.

Ziyaretçi İletilerini açın ve kullanıcıların sayfanıza yayınlar, fotoğraflar ve videolar yayınlamasına izin vermeyi seçin. Uygunsuz içerikten endişeleniyorsanız, her bir yayını yayınlamadan önce onaylamanıza veya reddetmenize izin vermek için Diğer Kişilerin Eleştirilerini İncele kutusuna işaretleyebilirsiniz.

İnsanlara Messenger aracılığıyla soru sorma imkanı verildiğinde iletişim teşvik edilir, bu nedenle sayfanızdaki İleti düğmesini gösteren Mesajlar kutucuğunu işaretlemek önemlidir .

Kişilere ve diğer işletmelere sayfanızı etiketleme ve başkaları ile paylaşma izni verme, erişiminizi diğer kitlelere genişletmenin harika bir yoludur. Bunu kullanmak için Diğer Etiketleme Sayfası kutusunu işaretleyin.

Yeni Facebook işletme sayfanızın denetimini yönetmek için Genel Ayarlar alanını kullanın.

Küfür filtreleri işiniz için mantıklıysa, Sayfa Kontrolü ayarı önemlidir. Seçtiğiniz özel kelimelere sahip yorumları engellemek için bu ayarı kullanabilirsiniz .

Birisi belirli bir konuyu veya Facebook'ta sayfayı aradığında görünmesini ister misiniz? Facebook'un alakalı aramalarda sonuç olarak sayfanızı önermesine izin vermek için Benzer Sayfa Önerileri kutusunu işaretleyin.

Açıklamayı, telefon numarasını, web sitesini ve diğer ayrıntıları her güncellerken veya yayınların tutulmasını engellemek için Facebook'un bir yayın yayınlamasına izin vermek mümkündür. Sayfa Güncellemeleri ayarlarını sizin için en iyi olanı yansıtacak şekilde düzenleyin.

Yeni Facebook işletme sayfanızın denetimini yönetmek için Genel Ayarlar alanını kullanın.

Küresel veya çok dilli bir kitleyseniz, Birden Çok dilde yayın kutusunu işaretleyebilirsiniz ve yayınlarınız hayranlarına ve takipçilerine kendi dillerinde gösterilir .

Yorumları taraftarlar ve takipçiler tarafından görüntülenme sırasına göre tercihiniz var mı? Yorum Sıralaması ayarı , önce en yeni yorumları gösterecek veya nişanlamaya dayalı en alakalı yorumları gösterecek şekilde seçmenizi sağlar.

Sayfanızın hayranlarının ve takipçilerinin sayfanızda yayınlanan videoları indirebileceğini biliyor muydunuz? İşletmenizin hedeflerine bağlı olarak, İçerik Dağıtımı kutusunu işaretleyerek videoların indirilmesini kısıtlamak isteyebilirsiniz.

Mesajlaşma Ayarları

Birisi size sayfanız üzerinden özel bir mesaj gönderdiğinde otomatik yanıt vermesi için Yanıt Yardımı'nı açma seçeneğine sahipsiniz. Bu mesajlar kullanıcı adıyla kişiselleştirilir ve şablon kopyasını sese göre hizalamak için düzenleyebilirsiniz.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi için bir otomatik yanıtı aşağıdakilere göre yapılandırabilirsiniz:

  • bir mesaj aldığınızı ve bir cevap çalışıyor olduğunuzu onaylayın
  • müşterilere içinde olmadığınızı bildirin, ancak geri döndüğünüzde cevaplayacaksınız
  • Messenger kullanıcılarına sayfanızla ilk kez bağlantı kurduğunuz için teşekkür edin
Facebook işletme sayfanız için kullanmak istediğiniz tüm quto yanıtlarını yapılandırın.

Sayfa Ayarlarını Düzenle

Sayfanız varsayılan bir sekme sırası ile oluşturulmuş olsa da, profil resminizin altındaki sayfanızın sol tarafında görünen sekmeleri seçip siparişlerini özelleştirebilirsiniz . OPEN Edit Page Settings (Sayfa Ayarlarını Düzenle), istediğiniz sekansı elde edinceye kadar her bir sekmeyi tıklatın ve sürükleyin . Örneğin, güçlü bir video stratejiniz varsa, Video sekmesini listenin en üstüne taşıyabilirsiniz.

İçeriğinizi veya pazarlama stratejinizi yansıtmak için Facebook işletme sayfanızdaki sekmeleri yeniden düzenleyin.

Bildirimler Ayarları

Bu ayar, sayfanızda etkinlik olduğunda nasıl bilgilendirildiğinize karar vermenize izin verir . Bir şey olduğunda veya 24 saatte bir bildirim isteyip istemediğinizi düşünün.

Ayrıca, hangi etkinlik türlerinin bilgilendirilmesini istediğinizi seçebilirsiniz. Sayfanızda her zaman yeni bir yorum, yeni bir sayfa sonrası paylaşım veya yeni bir söz konusu olduğunda bilmek ister misiniz? Bu ve diğer seçenekleri bu bölümden kapatın veya açın.

Son olarak, Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi için bildirimleri e-posta, metin veya her ikisi ile almak isteyip istemediğinizi Facebook'a bildirin .

Messenger Platform Ayarları

Messenger, Facebook içinde hızlı bir şekilde gelişiyor ve yeni Keşif özelliği, insanların işinizi bir mesaj göndermek için keşfetmelerini sağlıyor. Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi için şunları yapabilirsiniz Facebook'tan Discover sayfanızı göstermesine izin vermek için seçerek genişletilmiş görüş yararlanmak.

Sayfa Rolleri Ayarları

Sayfa Rolleri, sayfanızda kimin çalıştığını ve hangi düzeye eriştiğini denetleyen bazı ciddi öneme sahiptir . Sayfanız üzerinde farklı rollerde çalışan birden fazla kişi olabilse de büyük olasılıkla kendinizi yalnızca yönetici olarak tutmak ve takımınızın diğer üyelerine farklı düzeylerde sorumluluk yüklemek isteyeceksinizdir .

Ekibinizin her üyesine sadece Facebook işletme sayfanızın bir bölümünü yönetmek için ihtiyaç duydukları erişimi verin.

Ekibinizin her üyesine sadece Facebook işletme sayfanızın bir bölümünü yönetmek için ihtiyaç duydukları erişimi verin.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi menüdeki sayfa rollerini tıklarken, Facebook, her birinin erişimine ilişkin bir açıklama sağlar. Facebook sayfanızı yönetmeye yardımcı olan herkes için sayfa rolünün seçilmesine rehberlik etmek için bunu kullanın.

Kişiler ve Diğer Sayfalar Ayarları

Bu, sayfanızı ve sayfanızı beğenen kullanıcıların bir listesini verir. Birini yasaklamanız durumunda, buradan yapabilirsiniz.

Tercih Edilen Sayfa Hedef Kitle Ayarları

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi için ideal müşterinizin kimliğini biliyorsanız, burada, sayfanızı ve yayınlarınızı bu hedefe uyan kişilerin önünde koymanıza yardımcı olacak belirli bir kitleyi ayarlayabilirsiniz .

Facebook'unuzun yayınlarınızla kime ulaşmak istediğinizi anlamasına yardımcı olmak için Tercih Edilen Bir Kitleyi tanımlayın.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi Destek Gelen Kutusu

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi için son olarak, bu kullanışlı gelen kutusu, sayfanız için Facebook'a gönderdiğiniz destek biletleridir. Şunları yapabilirsiniz buraya herhangi bir destek isteklerini izleyebilir .

# 8: Sayfayı Sonlandır Ayrıntılar

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi sayfanızı yayınlamadan ve yayınlamaya başlamadan önce yapmanız gereken birkaç şey daha var.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi sayfanıza nihai ayrıntılar eklemenize izin verecek bir açılır menüyü görüntülemek için kapak fotoğrafınızdaki üç noktayı tıklayın . Sayfa Bilgisini Düzenle ile başlayın . Bu ayrıntıları tamamladıktan sonra , işletmeniz hakkında daha ayrıntılı bilgiler sağlamak için birden fazla yer göstermek için Tümünü Göster'e tıklayın .

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi tüm bilgilerinizi tamamlamak için Hakkında bölümünden geçin.

Tüm seçeneklere göz atın, ancak aşağıdaki özel hususu göz önünde bulundurun:

  • Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi kişi Bilgilerinin altında, diğer sosyal medya hesaplarınızı ekleyerek insanların sizi orada da takip etmesini sağlayın.
  • Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi daha güçlü kişisel marka yaratmak için özellikli ekip üyelerinin profillerini bağlayın.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi için bir menü ekleyebilir, kazandığınız vitrinde ödüller verebilir ve sunduğunuz ürünlerin bir açıklaması ekleyebilirsiniz . Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi Benzersiz varlığınız için anlamlı olan tüm seçenekleri kullandığınızdan emin olun ve her zaman bir şeyler eklemek veya değişiklik yapmak için geri dönebileceğinizi unutmayın.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi Her şeyin yerine geldiğinden emin olduğunuzda, sayfanızı yayınlamanın ve yayınlamaya başlamanın zamanı geldi. Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi üstteki gezinme çubuğundaki Ayarlar'ı tıklayın ve Genel Ayarlar'da Sayfa Görünürlüğü satırını açın . Sayfa Açıklaması görünümünü değiştirin ve Değişiklikleri Kaydet'i tıklayın .

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi Özet

Bir Facebook işletme sayfası olması, yeni müşterilerinizin sizi bulmasını, içeriğinizle etkileşime girmesini ve sizden satın almayı kolaylaştırır.

Bu ipuçlarını, işinizi en iyi şekilde hizalandıran ve teşvik eden bir Facebook sayfası oluşturmanıza yardımcı olmak için bir kılavuz olarak kullanın.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Facebook Kurumsal Sayfa Yönetimi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: kurumsal facebook sayfası facebook iş sayfa

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar