Etkili Anasayfa Oluşturma
Gittikçe gelişen internet dünyasında artık odak noktası kullanıcıları etkilemeye doğru kaymaya başladı. Doğru kitleyi etkileyerek onları birer müşteriye dönüştürmek için elinizden geleni yapmalısınız. Reklamlar hedef kitleye yönelik olup izleyicileri bir nevi büyüler. Bir reklam türü ise web sitenize gelen insanları bir şeyler almaya davet etmektir. Buna dijital pazarlamada “eylem çağrısı” da denir. Etkili Anasayfa Oluşturma ve eylem çağrıları ile satışlarınızı büyük oranda arttırabilirsiniz.
Kapsamlı bir araştırma ve bölümlü bir yaklaşımın yanı sıra, bir açılış sayfası tasarlarken göz önüne almanız gereken bazı faktörler aşağıda verilmektedir. Etkili Anasayfa Oluşturma :
1) Etkili Anasayfa Oluşturma : Kendinize sorun, “Ne satıyorum?”
Başkalarına satmadan önce kendiniz ürünlerinizi veya hizmetlerinizi iyi tanımalısınız. Sizi ve ürünlerinizi diğerlerinden farklı kılan ne? Kalitesi mi, görünüşü mü, sağlamlığı mı? Ürünleriniz için belirgin bir özellik bulun ve bunu anasayfanızda yansıtın. Ürününüzü ve hizmetlerini bilmek ve ona göre tanıtmak iyi bir başlangıçtır.
2) Etkili Anasayfa Oluşturma : Okunabilir olmasını sağlayın.
Anasayfanızı tıkış tıkış reklamlarla veya içerikle doldurmayın. İnsanlar dikkatlerini kaybederek asıl odaklanmaları gereken şeyleri kaçırabilir ve web sitenizden kaçabilir. Önemli şeyleri anasayfanıza koyun ve beyaz yani boş alanlar olmasını sağlayın. Sade ve dikkat çekici bir anasayfa her zaman en iyisidir.
3) Etkili Anasayfa Oluşturma : Arkadaşınızla konuşuyor gibi yazabilirsiniz.
İnsanlar bazen sadece biraz sıcakkanlılık ve ilgi ister. Bu size güvenmelerini kolaylaştırabilir. Tabi ki bulunduğunuz sektör ciddiyet isteyebilir ama biraz içten yazmanın kimseye bir zararı olmaz.
4) Etkili Anasayfa Oluşturma : Çekici bir teklif oluşturun.
Bir e-ticaret siteniz yoksa bile teklif oluşturabilirsiniz. Örneğin e-posta bilgilerinizi girerseniz güzellik ve bakımla ilgili e-kitabımızı ücretsiz edinebilirsiniz gibi. Bir ürün satıyorsanız %10 indirim kazanabilirsiniz gibi teklifler oluşturabilirsiniz.
5) Reklamlarınızı küçük bölümlere ayırın.
Bir reklamdaki üç gerçek, bir reklamdan daha iyidir.
6) Kitle segmentlerinin her biri için benzersiz bir mesaj oluşturun.
Hedefli mesajlaşma, yanıtı ve müşteri sadakatini artırır.
7) En güçlü reklamlar gerçeği çarpıcı bir şekilde anlatır.
Herkes için her şey olmaya çalışırsanız, kimseye özel hiçbir anlam taşımazsınız demektir. Güçlü ve gerçekçi yanlarınızı öne çıkarın.
8) Olası bir adımın atılmasını kolaylaştıracak bir harekete geçirme mesajı hazırlayın.
İyi bir reklam yazarsanız, harekete geçirici mesaj ile reklamı kendileri tıklar.
9) Denemekten korkmayın!
Deneyler, cevap oranlarını artırarak mutlu sonuçlar yaratabilir.
10) Açılış sayfasındaki gezinmeyi “harekete geçirici mesaj” olarak sınırlayın.
Çoğu zaman belirli bir yere yönlendirildiğinde, ziyaretçiler daha sık ziyaret ederler.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Etkili Anasayfa Oluşturma yazımıza yorum bırakabilirsiniz.