Logo

Emlakçılar İçin Marka Stil Kılavuzu


paylaş
Emlakçılar İçin Marka Stil Kılavuzu

Küçük emlak firmanız geliştikçe, pazarlama için kullanabileceğiniz ve kullanmanız gereken materyaller de artar. Kartvizitten web sitelerine ve aralarındaki diğer her şeye dikkat etmeniz gerekir. Emlakçılar İçin Marka Stil Kılavuzu size bir marka olma yolunda temelde neleri yapabileceğiniz konusunda yol gösterecektir.

Emlak firmanızı bilen bir marka haline getirmek için birkaç küçük adımı uygulamanız yeterli olacaktır. "Marka" sözcüğü sizi korkutmasın, internetin hayatımıza girmesiyle birlikte markalaşmak artık çok kolay.

Emlakçılar İçin Marka Stil Kılavuzu nedir?

İlk önce: Emlakçılar İçin Marka Stil Kılavuzu nedir? Bir marka stili kılavuzu, görsel kimliğinizdeki unsurların bir katalogunun yanı sıra işletmeniz için yapılması gerekenler ve yapılmaması gereken şeylerin bir listesi (bir logo nasıl ve nerede kullanılacağı, ses tonu vb.). Markalaşmanın temelinde genellikle logonuz, yazı tipi, renkler, marka sesi ve kullanım durumu örnekleri bulunur. Bu, markanızı mevcut herhangi bir ortamda sunmanın kabul edilebilir yollarına hızlı bir genel bakış vermek amacıyla verilmiştir. Müşteriler emlak firmanızın logosunu nerede görürlerse görsünler tanıyabilecek duruma gelmeliler.

Bu oldukça gelişmiş gibi gelebilir, ancak düşündüğünüzden daha kolaydır - işleyen bir küçük emlakçı olarak, kılavuzu birlikte koymanız gereken malzemelerin % 95'ine sahip olmanız gerekir.

Emlakçılar İçin Marka Stil Kılavuzu 'nun neye ihtiyacı var?

Küçük işletmeleriniz için yararlı ve uygulanabilir bir rehber oluşturmak için hazır olan şu beş öğeye ihtiyacınız olacaktır.

Emlakçılar İçin Marka Stil KılavuzuEmlakçılar İçin Marka Stil Kılavuzu : Marka misyonu

Emlak işletmenizi başlattığınızda, büyük olasılıkla, işletmenizin neyle alakalı olduğunu ve rekabetten nasıl farklı olduğunu açıklayan bir misyon veya vizyon ifadesi yaratmışsınızdır. Misyon bildirinizi marka stil kılavuzunuza eklemek mantıklıdır, çünkü markanızın kendisini nasıl tanıttığını, hangi müşteriye ulaşmaya çalıştığınızı ve işletmenizin temel ideallerinin tonunu belirler. Bu bileşenlerin her biri marka kimliğinizin ayrılmaz bir parçasıdır. Sizi diğer emlakçılardan ayıran noktalar neler? İnsanlar neden mahallenin diğer tarafındaki emlakçıyı değil de sizi seçmeli?

Görev beyanınızı yazarken, benzersiz satış öneri tanımlamış olabilirsiniz. Bu, marka stil rehberinizde yer alması gereken marka bulmacasının bir başka parçasıdır. Benzersiz ayrımcınız başarınızın en önemlisidir. Bu nedenle,  tutarlı bir şekilde dahil etmek için hem basılı hem de dijital pazarlama malzemelerinizi itibarınızı geliştirir ve markanıza kitlenizin zihninde ilham verebilirsiniz demektir.

Marka misyonunuz ve değerlerinizin somut pazarlama varlıkları olmadığını, ancak her pazarlama malzemesinin temelinde olduğunu biliyoruz. Tonu, estetiği, kanalı ve platformu yönlendireceklerinden kapsamlı bir marka stili kılavuzu için gereklidir.

Emlakçılar İçin Marka Stil Kılavuzu: Logo

Emlak Logonuz, işletme markanızın görsel temsilidir ve bir stil rehberinde en üst noktaya sahiptir. Logonuzu da dahil olmak üzere, temsil ettiği şeyle ilgili bir açıklama ile birlikte olmak iyi bir fikirdir.

Logonuzun anlamının ötesinde marka stili rehberiniz, logonuz için onaylanmış ve onaylanmamış kullanım örnekleri göstermelidir.

Örneğin, belirli boyut oranları, renk geçişleri ve siyah beyaz yalnızca logo spesifikasyonları sağlamak, pazarlama malzemeleriniz arasında tutarlılığın korunmasına yardımcı olacaktır. Stil kılavuzunuzda istediğiniz kadar çok varyasyona sahip olmaktan çekinmeyin, o kadar sağlam veya istediğiniz gibi yalın olun.

Bir Marka Stil Kılavuzunun Temel Unsurları (ve Neden Birine İhtiyacınız Var) | Bugün Sosyal Medya

Bu iki sayfadan, marka onaylı bir şekilde logolarını nasıl kullanacaklarını herkes anlıyor. Tonları barındıran basit bir düzen.

 

Renk paleti

Logonuzun dışında, markanızın muhtemelen tanımlanmış renk paletinde birkaç (ideal olarak bir ila üç) renk bulunur. Bu renkleri marka stil rehberinize ekleyin. Renk adlarını (varsa), renk örneğini ve on altılı kodlarını (renk adlarının HTML sürümü) ekleyin.

Logonuza çok benzer bir şekilde, pazarlama malzemelerinizde aynı renkleri kullanmanız saygın bir marka yaratmada kilit unsurdur. Onaylanmış renklerinizi ve ilgili bilgileri stil rehberinizde olması, hata yapma olasılığınızın az olduğu anlamına gelir.

Bir Marka Stil Kılavuzunun Temel Unsurları (ve Neden Birine İhtiyacınız Var) | Bugün Sosyal Medya

Mükemmel renk takımını bulmak zaman alıyor, bu nedenle stil rehberinizi renk paletiniz için bir ev gibi kullanın - uzun vadede onları tek bir yerde tutarak zaman kazanın, çevrimiçi ve çevrimdışı marka varlığınız birbirine bağlı olacaktır.

Emlakçılar İçin Marka Stil Kılavuzu :Matbaacılık

Tıpkı marka renkleriniz gibi, güvenilir bir marka oluşturmak için aynı font takımını kullanmanız gerekir. İster kartvizitinizi veya web sitenizi tasarlarken, markanız gibi hisseden bir veya iki yazı tipini seçtiniz. Bunlar onaylanmış yazı tiplerinizdir.

Bildiğimiz gibi, marka stili kılavuzu için daha fazla bilgi daha iyi, bu yüzden geri dönmek  web sitesi oluşturucu  veya broşür tasarımı ve birincil ve ikincil yazı tipleri adlarını aramak. Adlarına ve tercih edilen yazı tipi boyutlarına sahip olduktan sonra onları rehberinize ekleyin. Karışıklıklardan kaçınmaya yardımcı olduğu ve yorumlama alanını da sınırladığı için, kullanım örnekleri gösterilmesi önemlidir.

 

Bir Marka Stil Kılavuzunun Temel Unsurları (ve Neden Birine İhtiyacınız Var) | Bugün Sosyal Medya

 

Emlakçılar İçin Marka Stil Kılavuzu : Tasvirler

Emlak sektörü birçok resim kullanmaya daha eğilimli olabilir. Ne olursa olsun, onaylanmış bir dizi resim (tercihen orijinal resimler) ve markanıza uyan temalar ekleyin. Uygun niş alanların belirlenmesi, gelecekteki görüntü seçimlerinde yardımcı olur.

Emlakçılar İçin Marka Stil Kılavuzu: Marka sesi

İş sesiniz somut bir malzeme değildir - bir logo gibi - ancak marka kimliğinizin önemli bir parçası olmaya devam etmektedir. Marka sesinin pazarlama kanallarınızda tutarlı olması gerekir.

Stil rehberinizin bu bölümünde, markanız için örnek metin (broşür ya da web sitesi içeriği düşünün), anahtar kelimeler ve bazı 'gerekenler' konusunu ekleyin. Kullanılmayacak kelimeler listesini eklemek, anahtar kelime listesi kadar yararlı olabilir.

Mümkün olduğunca çok yön verin, işiniz için kim yazıyor olursa olsun, ses benzer gelmeli. Temel bilgilerle başlayın. Marka yönergeleri bir şirket büyüdükçe gelişmeye yöneliktir, bu nedenle ilk marka rehberinizle sınırlı kalmayın. İşiniz için alakalı ve yararlı kalmasını sağlamak için sıklıkla tekrar ziyaret edilmesi gereken bir sıçrama noktasıdır.

Medanis Bilişim AŞ. küçük işletmenizi bir markaya dönüştürmede size yardımcı olabilir. Web tasarım, kartvizit, broşür, sosyal medya hesap profilleri, logo çalışması gibi birçok alanda tutarlı olmanızı sağlayarak emlak firmanızın kısa sürede bir markaya dönüşmesine yardımcı olabiliriz. Tek yapmanız bizimle iletişime geçmek. Sadece bir telefonla veya ofisimize gelerek ücretsiz danışmanlık alabilir ve emlak firmanızı nasıl markalaştıracağınız konusunda ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Emlakçılar İçin Marka Stil Kılavuzu yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak web tasarım emlak logo emlak markalaşma

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar