Logo Web Tasar覺m

Emlak Sitesi Hakkımızda


paylaş
Emlak Sitesi Hakkımızda

Emlak Sitesi Hakkımızda sayfanızı ziyaret edenler kim? Büyük olasılıkla bakanlar, ürün veya hizmetlerinizi satın almayı düşünen potansiyel müşteriler. Size güvenebileceklerini anlamaya çalışıyorlar. Perdenin arkasından bakmak ve şirketinizde iş yapmak isteyecekleri bir şey olup olmadığını görmek istiyorlar. Bunlar gibi sorulara cevap ararlar:

  • Bu büyük bir şirket midir yoksa küçük mü?
  • Kamu şirketi, özel veya aile şirketi mi?
  • Ne zamandır işyerindesiniz?
  • Kim yönetimde?
  • Nereye dayanır?
  • Şirketinizi özel yapan nedir?
  • Temel değerler nelerdir?
  • Neden rakibinizden değil de senden satın almam gerekiyor?

Bu soruları cevaplamak ve daha fazlasını yapmak uzun bir emirdir, ancak biri size coşku ile yaklaşmalıdır. Sonuçta, burası sizin yapabileceğiniz tek bir yer ve kendi şirketinizle ilgili övgülerinizi söylemelisiniz. Bu dünyaya neden şirketinizin müthiş olduğunu söyleme fırsatınızdır. Fakat bunu dikkatli yapmanız gerekecek ve bu zor kısım.

Gerçekleri kullanın

Emlak Sitesi Hakkımızda sayfasını yazarken ana sayfanızda görünen şeyleri söylemek istemiyorsunuz ve okuyucuyu uzun, detaylı, tarihi özetleyecek. Ayrıca övünmek gibi ses gelmek istemiyorsun. Çoğu durumda olduğu gibi, en iyi cevap orta alan bulmaktır.

İşe girmek için kullanacağınız bir özgeçmiş gibi, Emlak Sitesi Hakkımızda sayfası kendi boynuzunu tohumlamak için bir yer. Saldırıdan kurtulmak için ard arda bir manevra önermek. Bunun yerine gerçeklerin ve rakamların basit bir sunumunu yapın.

Örneğin, insanların neden sizinle iş yapmaları gerektiğini açıklayın. Siz veya ürününüz, potansiyel müşterilerinizin değer kazanmasını sağlayabilir?

Mümkünse, bu faydaları sayısallaştırın. Ürününüzün üretkenliği % 18 arttırdığını söylemek, üretkenliği artırdığını söylemekten çok daha ikna edicidir.

Emlak Sitesi Hakkımızda sayfasında çözdükleri problemi onlara söyleyin. Yeteneklerinizi ve sattığınız hizmeti veya ürünü sunmak için neden nitelikli olduğunuzu açıklayın.

Kaç yıldır iş yaptığınızı ve siz ve anahtar insanlarınızın masaya getirdiği tecrübeleri belirtin. Şirketinizin tarihinde bazı kilometre taşlarından bahsettiniz.

Emlak Sitesi Hakkımızda sayfasında arka planınız hakkında bilgi vererek, aradıkları şeyi anladığınızı ziyaretçilere gösterebilmeniz gerekir ve mükemmel bir çözüm sunabilirsiniz.

Güven

İnternetin ortaya çıkmasından önce, çoğu ticaret işlemi bir yüz yüze görüşmeden sonra gerçekleşti. Potansiyel müşteri, şirket hakkında bilgi edinmek ve onlarla iş yapmanın rahat olup olmadığını belirlemek için bir satış elemanı veya işletme sahibi ile konuşur. Tabii ki bugün böyle değil.

Bugünkü işlerin çoğu web üzerinden gerçekleştirilir ve kişi toplantısı yapılmaz. Bu nedenle, Emlak Sitesi Hakkımızda sayfası, şirketinizin ürünleri veya hizmetleri hakkında neyin özel olduğunu bildirmekten fazlasını yapmak zorundadır; Aynı zamanda güven ilham kaynağı olmalı çünkü güven olmadan, asla cüzdanına ulaşma şansını elde edemezsiniz.

Kitlenize Dikkat Edin

Emlak Sitesi Hakkımızda Sayfanızı yazarken, en çok kimin okuyacağını düşünün. Potansiyel müşterileri gözünüzde canlandırın. İsteği ve ihtiyacı, itirazları ve sıcak düğmeleri nelerdir?

Bebekle yeni bir anne ile mi konuşuyorsun? Ziyaretçiniz, üst düzey bilgisayar becerilerine sahip bir BT uzmanı veya teknoloji konusunda sınırlı bir anlayışa sahip bir üst düzey görevli mı? Yaşlı bir vatandaşı mı yoksa okul çağındaki bir çocuk mu? Bu demografik bilgilerin her birinin nasıl farklı bir yaklaşım gerektirdiğini görebilirsiniz.

Tıpkı bir dergi veya televizyon programı izleyicilerle birlikte tasarlandığından, Hakkımızda Sayfanız ziyaretçilerinizin dilini konuşmalıdır. Metninizin kendileriyle ilişkili olması ve onların özel ihtiyaçlarına hitap etmesi gerekir. Duygularına girmeli ve harekete geçmeleri için onları motive etmelidir.

Hakkımızda Sayfanız için hedeflenmiş bir kopyasını oluşturduktan sonra, sitenizin diğer yerlerindeki (açılış sayfalarındaki gibi) en belirgin gerçeklerden bazılarını ekleyebilirsiniz .

En İyi Bilgilerinizle Öncü Olun

Potansiyel müşterileriniz için neyin önemli olduğunu düşünün ve bu gerçekleri en belirgin yapın. Belki de eğitim, lisanslar, ödüller ve deneyim derinliği gibi profesyonel kimlik bilgilerinizdir. Bu durumda, niteliklerinize göre konuşan ve gözlerinde anında güvenilirlik kazandıracak özellikleri taşıyın.

Bununla birlikte, müşterilerinizle ilişkiye girebilme ve iyi iletişim becerileri sizi rakiplerinden ayıran özelliktir ve şirketinizin bu öz nitelik tanımıyla birlikte Emlak Sitesi Hakkımızda sayfasını başlatabilirsiniz. Şirket felsefenizi gösteren kısa bir fıkra da ekleyebilirsiniz.

Kişisel Sayfamıza Kişisel Bakın

Bazı insanlar, Emlak Sitesi Hakkımızda sayfasını nesnel bir üçüncü şahıs sanki bilgileri sağlıyormuş gibi yazmayı seçmektedir. Bu yaklaşım sıklıkla sert ve samimiyetsiz olarak karşımıza çıkmaktadır. Sonuçta herkes, Emlak Sitesi Hakkımızda Sayfasının yazılmış veya en azından web sitesinin sahibi tarafından onaylandığını biliyor.

Medanis Bilişim AŞ olarak yılların verdiği tecrübe ve profesyonellikle Emlak Sitesi Hakkımızda çalışmalarınızın her aşamasında size yardımcı olabiliriz. Emlak Sitesi Hakkımızda çalışması için bizimle iletişime geçerek genç ve dinamik takım arkadaşlarımızla birlikte fikirlerinizi hayata geçirebilirsiniz.

Emlak Sitesi Hakkımızda yazımıza yorum bırakarak makalemizi geliştirmemizde destek olabilirsiniz. Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederiz.

 

Etiketler: Emlak Sitesi Hakkımızda emlak sitesi hakkımda

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar