Web sitenizin Kullanıcı Deneyimini Geliştirmek İçin 10 Adım
Rekabetin gün geçtikçe arttığı dijital dünyada ayakta kalmak ve kazanmak için kullanıcı deneyimini en iyi seviyeye getirmelisiniz.
Bir emlakçı olarak her zaman müşterilerinizi ikna etmekle sorumlusunuzdur. Bir ev satarken veya kiralarken yapmanız gereken karşıdaki insana evet dedirtmeniz gerekir. Emlak Müşterilerinizi İkna Etme Yöntemleri basit ama etkili bazı ikna tekniklerini içeriyor.
Emlak Müşterilerinizi İkna Etme Yöntemleri 'ni 6 kısa başlıkta özetleyebiliriz:
Emlak Müşterilerinizi İkna Etme Yöntemleri
İnsanlara bir şey verdiğinizde veya yardım ettiğinizde kendilerini size karşı sorumlu hissederler. Peki bunu emlak işinizde nasıl kullanabilirsiniz? Gerçekten çok basit - hayırsever, yardımcı ve verici olmak - ve doğru insanlarla bunu yapmak.
Örneğin bir blog başlatarak insanlara birçok bilgi verebilirsiniz. Bu, her zaman derhal, parasal bir kazançla sonuçlanmaz, ancak insanlar, gördüklerinde sizin iyi ve yararlı biri olduğunuzu düşünürler. Bunu uygulamaya koyarsanız, ihtiyaç duyduğunuz saatte başkalarını bulmanızın zor olmadığını göreceksiniz.
Dünyadaki hemen hemen her mülk, bir dereceye kadar benzersizdir. Belli ki bir alıcı pazarında - bu belirgin görünmeyebilir ama siz bunu ortaya koyarak kıtlık psikolojisi oluşturabilirsiniz. İnsanlara evin ne kadar özel ve benzersiz olduğunu söyleyin. Daha sonra satın almazlarsa kaçıracakları fırsatları anlatın. Bunu yaparken yaratıcı olmaktan korkmayın.
Yetki, güvenilirlikten ve ayrıca bir uzman olduğunuzu ispatlama yeteneğinizden gelir. Bu alanda biraz tartışmalara neden olabilir, çünkü internette büyük konuşan ama onları desteklemek için gerçek bir deneyime veya sonuca sahip olmayan bir çok "emlak" uzmanı var. Anahtar yeterince uzman olmaktır. Her şeyi bilmek zorunda değilsiniz , ancak neden bahsettiğinizi bilmeniz gerekiyor. Ayrıca profesyonel bir telefon sistemi oluşturarak ve / veya iyi tasarlanmış bir web sitesi oluşturarak bunu yapabilirsiniz.
İnsanlara güvenilebilir olduğunuza dair önemli kanıtlar verebilirseniz, birlikte çalıştığınız insanlara güven duygusu uyandıracaksınız.
İnsanlar doğal olarak kendi davranışlarından önce hareket etmeye ve sorulara cevap vermeye eğilimlidirler. Bu, bir alıcı listesi oluşturmak konusundaki düşüncenin bir parçasıdır.
Sözleşmeleri kısa sürede onlara ulaştırın, söylediğiniz işleri zamanında yapın. Akşama hazır olur dediğiniz bir şey akşama hazır olsun eğer sorun çıktıysa telefon ederek bildirin. Onların aramasını beklemeyin.
Bu oldukça basit. Her zaman kolay değil ama basit. Gayrimenkul sektöründeki çeşitli bireylerle uğraşırken, insanların en iyisine ve en kötüsüne rastlarsınız. Yaşamın herhangi bir alanında olduğu gibi, sizi seven insanlarla daha da ileri gidersiniz. İnsan ilişikilerine önem verin. Müşteri memnuniyetini ön planda tutun.
İşte bu yüzden insanlar referansları kullanıyor - çünkü çalışıyorlar. Hepimiz başkalarının düşünceleri ile ilgileniyoruz - bu yüzden bunu avantajınız için kullanın! İyi bir ticari tecrübeye sahip olduğunuzda, müşterilerinizden referans alın ve pazarınızdaki tanınmış isimlerle güvenilirliğini belirlemek için kullanın. Eski müşterilerinizden olumlu yorumlar alın ve web sitenize ekleyin.
Emlak Müşterilerinizi İkna Etme Yöntemleri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Yorumlar