Belediye Otomasyon Yazılımları
Belediyeler vatandaşlara nasıl hizmet ettiklerini ve hizmetlerini sunacakları teknolojiyi tanıtmaya çalışırlar.
Tüketiciler, hangi sektörde olursa olsun, markalarla farklı bir şekilde etkileşime girmeyi tercih ediyor. Emlak Marka Stratejinizi Oluşturmada 4 Temel Adım ile içeriklerinizin daha fazla paylaşılmasını sağlayabilir ve emlak müşterilerinizi arttırabilirsiniz.
Günümüzde tüketicilerin% 92'si, internet reklamlarına güvenenlerin %24'ü ile karşılaştırıldığında, başkalarının yaptıkları yorumlara, söyledikleri sözlere güvenme olasılığı daha fazla.
Bu, medyanın kazanmış olduğu şeydir, tüketiciler ve müşteriler tarafından üretilen ve paylaşılan içerik.
İçeriğinizi müşterilerinizin elinde bırakmanız korkunç görünebilir, ancak siz ve topluluğunuz için gerçekten çok yararlı olabilir. Aslında, tüm trafiğin % 25 ila % 40'ı paylaşımlardan gelir.
Yani reklamlardan değil de müşterilerin kendi yorumlarından ve paylaşımlarından gelir. Emlak firmanızın bu yüzden kullanıcı yorumlarına ve kullanıcı paylaşımlarına önem vermesi gerekir.
Kazanılan medya yani müşterilerin kendi yorumları, emlak içerik pazarlama stratejinize nasıl entegre edebilirsiniz?
İşte bazı ipuçları.
Markaların karşı karşıya kaldığı en büyük mücadelelerden biri, yeterince marka varlığını bir araya getirmektir. Sürekli olarak yeni içerik oluşturmak zaman alıcı ve pek çok markanın kaynaklarını ve finansmanını harcayan bir faktördür.
Kazanılan medyayı kullanmak, orijinal içerik planlamak veya oluşturmak için çok fazla zaman harcamak zorunda kalmadan içerik kitaplığınızı hızlı bir şekilde artırabileceğiniz anlamına gelir.
Kazanılan medyanın gücüne nasıl girersiniz ve içerik stratejinizde onu nasıl kullanırsınız?
Öncelikle, kitlenize içerik göndermek için bir sebep vermeniz gerekir. İnsanlar size içerik göndermeli. Evler hakkında yorumlar, evi satın alma sürecinde yaşadıkları deneyimleri anlatabilirler.
Bir hashtag kullanmak, bunu yapmak için mükemmel bir yoldur, çünkü birden çok kanala yayılabilir.
Ancak, tüketicileri belirlenmiş hashtag'ınız aracılığıyla içerik yayınlamaya zorlamak zor olabilir; bu nedenle, teşvik eden ve etkileşimde olan bir hashtag oluşturduğunuzdan emin olmanız gerekir.
Bunu nasıl yapabileceğiniz aşağıda açıklanmıştır:
Ve bunlar hashtaginizi oluştururken göz önüne almanız gereken bazı şeyler olmakla birlikte kaçınmak istediğiniz birkaç şey vardır:
Birkaç karma etiketle çıkabilirsiniz böylece temasını veya amacına bağlı olarak içeriği ayırabilirsiniz.
Örneğin, tüketicilerin ürününüzle kendi imajlarını paylaşabilecekleri özel bir kampanya için bir hashtag oluşturabilir ve ardından satın alıcının yorum ve deneyimleri ürün veya hizmetinizle paylaşabildiği, daima aktif olan başka bir etiket oluşturabilirsiniz.
Elbette, hashtagınızı sosyal medya kanallarında paylaşarak başlamak istiyorsanız, en çok çekişi en hızlı şekilde alacağınız yer budur. Ancak, bunu aşağıdakilerle teşvik etmeyi de isteyebilirsiniz:
İçerik stratejinizde kazanılan medya kullanımıyla ilgili tek bir nokta, izin etrafında bazı kuralların bulunmasıdır. Bununla birlikte, bir karma etiketle iki seçenekte biriyle çalıştırabilirsiniz:
Kazanılan medya içerik kütüphanenizi kurduktan ve ona sürekli eklenen yeni içerikle uğraştıktan sonra, ona dokunup onu pazarlama kanallarınızda yeniden kullanmanın zamanı geldi.
Daha iyi sonuçlar almak için kazanılan medyayı bütünleştirebileceğiniz dört ana yer vardır.
Kazanılan medyayı tekrar kullanmanın en basit yolu, onu sosyal kanallarınızda yeniden paylaşmaktır. Hashtaglarınızın ve bunları kimlerin kullandığının üstünde durun ve daha fazla bilgi için onları geri getirmek için bu tüketicilerle etkileşime geçin.
Çalışmalar, tüketicilerin %90'ının sosyal medyayla onlarla etkileşime girdikleri takdirde başkalarına bir marka önermiş olduğunu göstermiştir; bu nedenle müşterilerinizle yapılan görüşmelerin üstesinden gelmek markanız için inanılmaz faydalı olabilir.
Marka taraftarları, sosyal katılımı %23'e kadar artırma gücüne sahiptir.
Tüketicilerin %77'si otantik müşteri fotoğraflarının satın alma kararlarında pazarlama ekipleri tarafından dağıtılan profesyonel fotoğraflardan daha büyük bir etkiye sahip olduğunu iddia ettiğinde, kazanılan medyayı ücretli medyaya entegre etmek mantıklıdır.
Bu iki pazarlama yolunu birleştirmek, Facebook reklamlarında, bunları ayrı ayrı çalıştırmaktan çok, 4 kat fazla tıklama getirebilir.
Müşteri içeriği, marka tarafından oluşturulan içeriğe göre daha fazla satış yönlendirdiğinde, her yere, özellikle de gerçekte sizin tarafınızdan satın alınan yerler yerleştirmeye başlamanın zamanıdır.
Kazanılan medya genellikle çevrimiçi olarak toplandığından, bu onun orada kalması gerektiği anlamına gelmez.
Aslında, hashtag kampanyalarını ve kullanıcı incelemelerini / resimlerini geleneksel pazarlama yöntemlerinize entegre etmek, markanızı sağlamlaştırabilir ve tüketiciler için tutarlı bir deneyim yaratabilir.
Sosyal medyadan gelen içerikleri, yorumları, fotoğrafları reklam panolarında yayınlayabilirsiniz veya yerel gazetelerde. Hatta en iyilerini toparlayıp el ilanı olarak dağıtabilirsiniz. Emlak firmanızın reklamını en iyi müşterilerinizin yorumlarıyla yapabilirsiniz.
Yeni üretilen ve kullanıcı tarafından oluşturulan içeriğe sahip yeni müşterilere nasıl ulaşacağınızı öğrendikten sonra bunun bir defalık olmadığından emin olmanızın zamanı geldi.
Kazanılan medya, müşterilerin daha fazla bilgi için geri gelmesini isterseniz içerik stratejinizin tutarlı olması gerekir ve pazarlama çalışmanızın ayrılmaz bir parçası olmalıdır.
Bunu yapmanın üç önemli yolu vardır:
Mevcut marka elçileri belirleyerek başlayın ve markanız hakkında söylediklerini dinleyin. Onların listesini Twitter'da ve diğer sosyal medyada saklayın ve markanız hakkında ne yayınladıklarını görmek için düzenli olarak check-in yapın.
İstediğiniz kadar çok marka elçisi yoksa veya daha fazla "işe almak" isteyecek iseniz, markanız için düzenli olarak kazanılan medya yaratan kişilerle paylaşmaya ve etkileşime geçmeye başlayabilirsiniz.
Aynı şekilde müşteri tabanınızdaki önemli içerik yaratıcılarını tanımlamak için emlak sektöründeki kilit oyuncuları da belirleyebilirsiniz.
Emlak sektörüyle ilgili bir fenomen yani çok takipçili birini bulmak zorunda değilsiniz. Her kesime hitap edebilecek çok takipçili birisi ya da bir blog yazarı da bulabilirsiniz. Bu kişilerin attıkları bir tweet ile reklam kampanyalarınızdan daha çok müşteri bulabilirsiniz.
İnsanlar eylemleri için ödüllendirilmekten hoşlanıyor. Bu bir gerçek. Bir araba reklamında araba alanlara bir sırt çantası hediye ettiklerini görmüşsünüzdür. Araba alıyorsunuz ve sırt çantası hediye ediyorlar neden siz de emlak müşterilerinize ufak hediyeler vermiyorsunuz?
Bir ajanda, takvim, kalem bütçenizi zorlamayacak seçimler yapabilirsiniz.
Kazanılan medyayla ilgili en iyi şey, satışları artırmak ve markanızı oluşturmak için müşteri yolculuğunun her adımında kullanılabilir.
Yukarıdaki resmi, bu örnekte altı adımdan oluşan müşteri yolculuğunun kısa bir özeti olarak ele alalım:
Bu aşamalardan her birinde, tüketicileri farklı eylemlerde bulunmaya ve onları bir adımdan diğerine atmaya teşvik etmek için kazanılmış medyanın gücüne farklı şekillerde dokunabilirsiniz.
Ve burada kazandığınız medyayı müşteri satın alma döngünüzünde nasıl kullanabileceğinizi kısa bir dökümünü bulabilirsiniz:
Gördüğünüz gibi, müşteri yolculuğunun bir aşamasından diğerine geçmek için potansiyel müşterileri teşvik etmek için, tüketici tarafından yaratılan içeriği içerik pazarlama karmasına entegre edebilmenizin pek çok yolu vardır.
Emlak Marka Stratejinizi Oluşturmada 4 Temel Adım yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler:
Yorumlar