E-ticaret Sitesinde Bulunması Gerekenler
Sıkça sorulan soru şu: ‘Etkili bir E Ticaret web sitesi tasarımı için gerekli unsurlar neler?’ Okuyucularımız, bu ortak sorunun cevabını soruyorlardı, bu yüzden burada, müthiş bir E Ticaret web sitesi oluşturmak için gereken en iyi unsurları ele alan bir makale yayınlamaya karar verdik. Az bilinen ve çoğunlukla göz ardı edilen bazı basit püf noktaları ve sırları öğrenmek için okumaya devam edin. E-ticaret Sitesinde Bulunması Gerekenler neler?
E-ticaret Sitesinde Bulunması Gerekenler
E-ticaret Sitesi Nasıl Kurulur?
Google, Bing veya Yahoo’da arama yaparken büyük olasılıkla bu konuyla ilgili birçok bilgi bulacaksınız. Bununla birlikte, ihtiyacınız olan şey bu mu ve özel durumunuza hitap ediyor mu? Elbette e-kitaplardan web seminerlerine, web siteniz için gerekli unsurların listesinin üst kısmına kadar birçok kaynak var. Ancak, bunlar yeterli değildir ve genellikle burada ve yerde bazı temel atlamak.
E-ticaret Sitesinde Bulunması Gerekenler için iyi e-ticaret web sitesi tasarımının genel işletme hedeflerinize ulaşması gereken belirli şeyler var. Yani e-ticaret mağazasını kurmak için, söyleyebileceğimiz tek şey araştırma, araştırma, araştırma (veya sadece bu makaleyi okumaya devam edin!) – İpuçları ve büyük ölçüde E Ticaret web sitenizin satışlarını artıracak kurallar var. Sizin için her şeyi halledecek bir profesyonel arıyorsanız, Medanis Bilişim AŞ ile iletişime geçin.
E-ticaret Sitesinde Bulunması Gerekenler
Ziyaretçiler e-ticaret web sitenize inmeye başlar başlamaz, net satış önermeleri sunarak derhal güven tesis etmeye başlamanız gerekir. Potansiyel alıcılarınızdan bir satınalma garantisi verecek bazı temel faktörler var. Her ikisine de ulaşmak için özel yollar burada …
1. Net Satış Teklifleri Verme
Ziyaretçiler e-ticaret web sitenize geldiğinde, en büyük kaygılarını yenmek için araştırmaya başlıyorlar. Örneğin, ürün veya hizmetlerinizi tanımanıza, onları tanımanıza ve nereden geldiklerine, ürünlerinizin ve hizmetlerin neden farklı veya benzersiz olduğunu bilmek istiyorlar. Bu cevaplar verildikten sonra hemen çıkma oranını düşürmek kolaylaşır.
Araştırma çalışmaları, çoğu tüketicinin % 65’inin denemek için 3-5 kez marka değer önerileri duyması gerektiğini gösteriyor. Bu nedenle, bu kaygının cevabının açık ve özlü noktalar sattığını unutmayın. İnsanlar markanıza ilgi duyduklarında, hizmetlerinizi kolayca tanımalı ve diğerlerinden farkınızı bilmeli.
2. Hemen Güven Oluşturun
Hizmetlerinizi uygunsuz ve gayri meşru bulduklarında bırakılan tek seçenek web sitenizden çıkmaları olacaktır. Dört temel unsurla web sitenizde güven unsurunu sağlayabilirsiniz:
- Varoluş İspatı – Bu açıkça görülmesine rağmen, çoğu insan onu görmezden gelmeye başlar. Beklentiler, gölgeli birisi olduğunuzu değil gerçek bir iş yeri olduğunuzu bilmek ister. Onlara sağladığınız tüm bilgileri kullanamazlar.
- Yasal / Politikalar – Çoğu kişi, hukuki veya politikayla ilgili konulara sahip olabileceğini asla düşünmez. Geri dönüş politikanız nedir? İlginçtir, çoğu insan bu malzemeyi bile okumaz. Çevrenizdeki o güvenilirlik havasına ihtiyacınız var.
- Sosyal Kanıt – Ürünlerinizin inanılmaz olup olmadığı veya web sitenizin gerçekten pahalı olup olmadığına bakılmaksızın, insanların gücü işinizin her alanında küstahtır. E-ticaret web sitenizin ziyaretçileri, bir seçim yapmadan önce kendilerine bunu sorarak başlayacaklar.
- Gerçekleştirme – Müşteri memnuniyeti sağladığınız kişilerin yorumlarına yer verebilirsiniz.
Yalın Tasarım Testini yapın.
Harika bir tasarım deneyimi basittir. Standart e-ticaret web sitesi tasarımı şablonlarıyla başlayın. Bütün bunların amacı, yaptıklarınıza ve neden size güvenmeleri gerektiğine cevap vermektir. Başarılı web sitelerine benzeyen tasarımı yenilmez bir reklam yapın.
En önemli şey, ürün ve hizmetlerinizin avantajlarını açıkça ortaya koymaktır. Aksi halde, e-ticaret web sitenizin genel hedefi belli olmaz ve düşüşe geçer. Potansiyel alıcılarınızın size güvenmesini sağlayın. Bu kesinlikle başarılı bir e-ticaret web sitesinin temellerinden biridir. Alıcınızın ilgisini çekin. Büyük bir satın alma düğmesi gösterilmesi yeterli değil. Aslında, hikayenizi kanıtlayan basit bir inandırıcı ifade, her şeye değerdir.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
E-ticaret Sitesinde Bulunması Gerekenler yazımıza yorum bırakabilirsiniz.