E-ticaret Çözüm Şirketi İle Çalışmak
Türkiye’de internet üzerindeki rekabet gün geçtikçe artıyor. Eğer özellikle bir e-ticaret işi başlatmayı düşünüyorsanız profesyonel web ve e-ticaret çözümlerine ihtiyacınız olacak. Etkili bir çevrimiçi pazarlama yaklaşımına ek olarak e-ticaret siteniz için üst düzey bir web sitesine ihtiyacınız olacaktır. Başka bir deyişle, E-ticaret Çözüm Şirketi İle Çalışmak için dikkatli bir şekilde karar vermelisiniz, çünkü bu karar uzun vadeli başarınızı büyük ölçüde etkiler.
E-ticaret Çözüm Şirketi İle Çalışmak için aşağıdaki soruları göz önünde bulundurun:
Referansları nasıl?
Web sitesi şablonlarının bazı resimleri yetersizdir. Kaliteli bir şirket size, oluşturmalarına yardımcı oldukları siteler için URL de sunacaktır. Web sitelerini görüntüleyin ve kalite düzeylerini inceleyin. Nispeten hızlı bir şekilde yüklerler mi? Gezinmek için tatmin ediyor musunuz? Düzen düzgün yapılandırılmış mı, yoksa düzensiz mi görünüyor? Art arda kullanılan genel bir şablon var mı, yoksa çeşitli orijinal tasarımlar mı var? Şirketin tarzı web sitenize ve hedeflerine uygun mu hissediyor? Ayrıca, bu kararı aşırı derecede kişiliksiz yapmaya çalışmayın. Kişisel olarak düzenleri ve tasarımları beğenip düşünmediğinizi düşünün.
Sonuçları Nasıl Ölçeriz?
İdeal bir şirketin piyasa değeriniz üzerinde olumlu etkisi olmalıdır. Başarı oranlarını düşük çıkma oranları , daha yüksek tekrar trafiği, dönüşümler hakkında bilgi alın. Daha önceki istemcilerin sonuçları yayınladığını ve / veya doğruladığını görmek için bakın. E-ticaret Çözüm Şirketi İle Çalışmak için bu soruyu mutlaka sorun.
E-ticaret Çözüm Şirketi İle Çalışmak için Deneyimli mi?
Şirketin e-ticaret sitelerini oluşturmak için hangi modül ve platformları kullandığını bilmek önemlidir. Çok sayıda programlama dili yeterliliğine sahip olduklarından emin olun (örn. Java, Python, PHP vb.). E-ticaret ihtiyaçlarınız için hangi teknik özüm (ler) i onaylayacaksınız? Doğru şirket, teknolojilerinin faydaları ve zararları konusunda samimi olacaktır.
Güncellemeler ve web sitesi bittikten sonra da destek olacak mı?
İletişim, başka bir kilit unsurdur. Düzenli güncelleştirmeler sunmanın yanı sıra, seçtiğiniz şirkete de erişilebilir olması gerekir, böylece çeşitli sorularınızı ve yorumlarınızı yanıtlayabilirler. Tercih ettikleri iletişim biçimlerini e-posta, Skype, telefon, Google Talk vb. Olarak öğrenin. Sorularınız sizi sessizlik ve hayal kırıklığı örtüsüne bırakmak yerine posthaste cevaplandırılmalıdır. Görüştüğünüz şirket temsilcileri sevimli olmalıdır.
Mağazamı Tüm Cihazlar İçin Optimize Ediyor musunuz?
Mobil platformlar ve cihazlar için destek, e-ticaret girişimlerinde kesinlikle zorunludur. Herhangi bir ve tüm tüketicileri cezbetmek için, siteniz telefonlar, tabletler, bilgisayarlar, multimedya oynatıcılar vb. ile ilgili herhangi bir uyumluluk sınırlaması olamaz. Dahası, çoğu kullanıcı belirli bir tarama deneyimini tercih etmeyi unutmayın.
Benim için hangi Pazarlama Çözümleri Sunacaksınız?
Katı SEO stratejileri başarılı bir e-ticaret sitesi oluşturmada paha biçilemez bir bileşen. Uygun bir şirket, uzun vadeli ve kısa dönem ticari hedeflerinize uyan bir pazarlama stratejisi sağlayacaktır. Suları test edin ve şirketinizin, internet mağazanızı tanıtmak için şirkete hangi fikirleri istihdam etmeden önce sunmalarını isteyin.
E-ticaret Çözüm Şirketi İle Çalışmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
E-ticaret Çözüm Şirketi İle Çalışmak yazımıza yorum bırakabilirsiniz.