Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
E-posta Pazarlama 2018

E-posta Pazarlama 2018

2018 yılındayız ve dijital pazarlamacıların çoğu e-posta pazarlamasının artık öldüğünü ve işe yaramadığını düşünüyor. Peki bu ne kadar doğru? E-posta Pazarlama 2018 ‘de etkisini gerçekten kaybetti mi? E-posta pazarlama şirketlerinin yaptığı araştırma bunun aksini söylüyor. E-posta pazarlaması için harcadığını her 1 TL size 38 TL olarak geri dönüyor.

Böyle bir yatırım getirisi ile daha fazla pazarlamacı e-postaya odaklanmalıdır. İşte E-posta Pazarlama 2018 başarısı sağlamanın en iyi yolları.

Veritabanınızı Bölümlere Ayırın

Segmentasyon başarılı e-posta kampanyalarında en önemli faktörlerden biridir. Ve kesinlikle en kontrol edilebilir faktördür.

Mailchimp , segmentlere ayrılmış listelerin segmentasyonsuz kampanyalardan %14.32 daha yüksek bir açık oranı olduğunu bildirdi.

Bir e-posta listesini segmentlere ayırmanın bazı yolları şunlardır:

  • Saat dilimleri – E-postalarımızdan en iyi sonucu almak için haftanın günleri ve günün saatleri ile ilgili olarak e-posta pazarlamanın en iyi uygulamaları vardır. Bölgenizin ve saat diliminin dışından kişiler varsa tüm listenizi aynı anda kullanmayın. HubSpot’un e-posta pazarlama platformu gibi platformları kullanarak e-postanın gönderme süresini kişinin adresine göre otomatik olarak ayarlamanıza izin verir.
  • Kullanıcılarınız hakkında bilgi edinmek için formları uygulayın. Web sitenizdeki formları ve açılış sayfalarını kullanarak, alıcı kişiliğinize değerli bir bakış açısı sunabilirsiniz. İş başlıklarından endüstriye, demografik bilgiye kadar, bu form alanlarını veritabanınızı mikro kesimlere ayırıp bunlara uygun olarak pazarlamak için kullanmalısınız. Büyük bölümlendirme, alakasız e-postalar göndermeyi bırakmamızı sağlar.
  • Belli bir ürün veya hizmetle ilgilenen bir grup kişiye e-posta gönderme – Başarılı bir başka e-posta stratejisi, “ilgi duyduğunuz için teşekkür ederiz …” veya “X’i beğendiniz, Z’yi sevebilirsiniz” başlıklı satırlar yazmaktır. bir ürün veya servisten ilgi duydukları zaman kullanıcıları bir iş akışına kaydetmek ve 24-48 saat içinde bir e-posta göndermek üzere ayarlamak için pazarlama otomasyon yazılımı kullanabilirsiniz.
Kişiselleştirme

Web sitelerimizdeki sosyal medya profilleri ve formlarını kullanma nedeniyle, tam olarak kimin için pazarlandığımızı biliyoruz. Veya yapmalı. Bir İçerik Yönetim Sistemi’ni kullanmak, sahip olduğunuz bilgileri almanızı ve e-posta içeriğini kişiselleştirmenizi kolaylaştırır.

Statista’ya göre, kişiselleştirilmiş bir mesaj içeren e-postanın açılma oranı, kişiselleştirme yapılmayan bir e-postadan %5 daha yüksek. Herkese uygulanan bir paketleme tebrik yerine, alıcı adlarına göre selamlayın.

Ayrıca, e-postalarınızı gönderirken gerçek e-posta adreslerini ve gerçek gönderen / yanıtlayan e-posta adreslerini kullanın. adınızsoyadınız@pazarlamamedanis.com info@medanis.com adresinden daha fazla açılacaktır.

Muhteşem konu satırları oluşturun

İyi konu satırlarına sahip e-postalar açılıyor. Bazı markalar eğlenceli konu satırları kullanabilir ve bu markalardan biriyseniz, espriyi kullanın. Espri yapamayacak bir sektörse, uygun bir zamanlama ve aciliyet duygusu yaratmaya veya ücretsiz demo veya deneme gibi reddetemeyecekleri birine bir şeyler sunmaya odaklanın. İndirimde son gün, büyük indirimi kaçırmayın, bu indirim bir daha gelmez tarzı başlıklar bulabilirsiniz.

Konu satırlarında (ve e-postanızın gövdesinde) hareket fiilleri kullanın. Onlara neden ilk etapta e-postayı gönderdiğinizi ve onlardan ne yapmak istediklerini insanlara söyler.

Harekete Geçirici Mesaj

Harekete geçirici mesajlar bir web sitesi ve e-posta pazarlaması için önemlidir. Bir e-postada bir harekete geçirici mesaj yazmayı unutmayın. E-postanızı, doğrudan e-postayla ilgili bir açılış sayfasına yönlendiren tıklanabilir bir düğmeye sahip olacak şekilde tasarlayın. Kullanıcıları web sitesine göndermek önerilmez. Bu onlara daha hedefi belirlenmiş düzeyde pazarlamak için bir başka fırsat. Kullanıcıyı belli bir ürün sayfasına veya form, iletişim sayfasına yönlendirin.

E-posta pazarlama kampanyaları hakkında daha fazla bilgi mi istiyorsunuz?

Medanis Bilişim A.Ş, e-posta kampanyalarını e-postayla gelen web sitesi trafiğinde büyük bir artış ve endüstri ortalamasının üzerinde açık oranlar gibi sonuçları müşterilerimizin çoğu için yönetiyor.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, Profesyonel Tasarım: Ankara Web Tasarım, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
SEO uyumlu makale yazımı, tanıtım yazımı, sosyal medya yönetimi ve wp_betawpposts çalışması için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
E-posta Pazarlama 2018 konusunda daha fazla bilgi ve web tasarım hizmetleri için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

E-posta Pazarlama 2018 yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

About Author

Medanis Destek