Otel Yönetim Yazılımı
Oteller, elektronik tablolara veya eskimiş yazılım sistemlerine güvenerek artık yüksek seviyeye ulaşamıyor, istedikleri verimleri alamıyorlar.
2018 yılındayız ve dijital pazarlamacıların çoğu e-posta pazarlamasının artık öldüğünü ve işe yaramadığını düşünüyor. Peki bu ne kadar doğru? E-posta Pazarlama 2018 'de etkisini gerçekten kaybetti mi? E-posta pazarlama şirketlerinin yaptığı araştırma bunun aksini söylüyor. E-posta pazarlaması için harcadığını her 1 TL size 38 TL olarak geri dönüyor.
Böyle bir yatırım getirisi ile daha fazla pazarlamacı e-postaya odaklanmalıdır. İşte E-posta Pazarlama 2018 başarısı sağlamanın en iyi yolları.
Segmentasyon başarılı e-posta kampanyalarında en önemli faktörlerden biridir. Ve kesinlikle en kontrol edilebilir faktördür.
Mailchimp , segmentlere ayrılmış listelerin segmentasyonsuz kampanyalardan %14.32 daha yüksek bir açık oranı olduğunu bildirdi.
Bir e-posta listesini segmentlere ayırmanın bazı yolları şunlardır:
Web sitelerimizdeki sosyal medya profilleri ve formlarını kullanma nedeniyle, tam olarak kimin için pazarlandığımızı biliyoruz. Veya yapmalı. Bir İçerik Yönetim Sistemi'ni kullanmak, sahip olduğunuz bilgileri almanızı ve e-posta içeriğini kişiselleştirmenizi kolaylaştırır.
Statista'ya göre, kişiselleştirilmiş bir mesaj içeren e-postanın açılma oranı, kişiselleştirme yapılmayan bir e-postadan %5 daha yüksek. Herkese uygulanan bir paketleme tebrik yerine, alıcı adlarına göre selamlayın.
Ayrıca, e-postalarınızı gönderirken gerçek e-posta adreslerini ve gerçek gönderen / yanıtlayan e-posta adreslerini kullanın. adınızsoyadınız@pazarlamamedanis.com info@medanis.com adresinden daha fazla açılacaktır.
İyi konu satırlarına sahip e-postalar açılıyor. Bazı markalar eğlenceli konu satırları kullanabilir ve bu markalardan biriyseniz, espriyi kullanın. Espri yapamayacak bir sektörse, uygun bir zamanlama ve aciliyet duygusu yaratmaya veya ücretsiz demo veya deneme gibi reddetemeyecekleri birine bir şeyler sunmaya odaklanın. İndirimde son gün, büyük indirimi kaçırmayın, bu indirim bir daha gelmez tarzı başlıklar bulabilirsiniz.
Konu satırlarında (ve e-postanızın gövdesinde) hareket fiilleri kullanın. Onlara neden ilk etapta e-postayı gönderdiğinizi ve onlardan ne yapmak istediklerini insanlara söyler.
Harekete geçirici mesajlar bir web sitesi ve e-posta pazarlaması için önemlidir. Bir e-postada bir harekete geçirici mesaj yazmayı unutmayın. E-postanızı, doğrudan e-postayla ilgili bir açılış sayfasına yönlendiren tıklanabilir bir düğmeye sahip olacak şekilde tasarlayın. Kullanıcıları web sitesine göndermek önerilmez. Bu onlara daha hedefi belirlenmiş düzeyde pazarlamak için bir başka fırsat. Kullanıcıyı belli bir ürün sayfasına veya form, iletişim sayfasına yönlendirin.
Medanis Bilişim A.Ş, e-posta kampanyalarını e-postayla gelen web sitesi trafiğinde büyük bir artış ve endüstri ortalamasının üzerinde açık oranlar gibi sonuçları müşterilerimizin çoğu için yönetiyor.
E-posta Pazarlama 2018 yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler:
Yorumlar