Doktorlar İçin Twitter Önerileri
310 milyonun üzerinde aylık aktif kullanıcı ve günde 500 milyondan fazla tweet gönderen Twitter, günlük yaşamda ve birçok işletme pazarlama stratejisinde ayrılmaz bir rol oynamaktadır. Twitter, kullanıcıların küresel olaylardan yakın sosyal çevrelerindeki gelişmelere kadar değişen haberlere kadar güncel kalmalarını ve ilgilerini çeken konuları, kamu figürlerini ve onlar için önemli organizasyonları takip etmesini sağlar. Şimdi, doktorlar için Twitter pazarlamasını düşünün. Doktorlar İçin Twitter Önerileri ile sağlık sektörü olarak Twitter’ı nasıl yönetebileceğiniz konusunda ipuçları bulabilirsiniz.
Twitter, tıp pratiğinizin mevcut hastalarınızla temas halinde kalmasına yardımcı olabilir, yeni hastalar çekebilir ve çevrimiçi itibarınızı oluşturabilir. Twitter’a zaman ayırmak, enerji ve bol miktarda ilanı vermekle birlikte, bu takipçiler tıbbi ofisiniz ve personeliniz için marka savunucuları haline getirebilir.
Doktorlar İçin Twitter Önerileri
1. Güçlü Strateji Oluşturun
Twitter’ın başlangıcından bu yana, birçok pazarlama uzmanı, diğer Twitter sayfalarının ufak tefek takiplerle devam ederken bazılarının binlerce izleyiciye sahip olduğunu analiz etmeye çalıştı. Bu sayılara katkıda bulunan birçok faktör var olsa da, araştırmada sürekli olarak doğrulanmış bir kavram, sayfanızın takipçilerinin artan sayıda insanı takip etmeye başlamanız kadar artmasıdır. Twitter kullanıcılarının sizi takip etmeleri durumunda sizi takip etme olasılığı daha yüksektir. Bu kavramı göz önünde bulundurarak, uygulamanızın takip eden stratejisini oluşturmak için bazı ipuçları.
- Sizi takip eden hastaları ve yerel topluluk üyelerini takip edin.
- Aşağıdakiler dahil, uygulamanızla alakalı kişi ve kuruluşları izleyin:
- Sağlık kuruluşları
- Popüler haberler kaynakları
- Sağlık ziyareti veya önleme gibi sık ziyaret edilen sağlık bilgi kaynakları
- Laboratuvar test tesisleri veya eczaneler gibi yerel topluluk ortakları
- İş yaptığınız doktorlar veya size yönelttikleri doktorlar
- Diyet takviyeleri veya ilaç gibi hastalara tavsiye ettiğiniz markalar
- E-posta adresinizi Twitter’a yükleyin ve profesyonel nüfus çevrenizi ve hasta nüfusunuzu takip edin.
Twitter takipçileri asla satın almamalısınız. Aslında, Twitter, takipçilerinizi satın aldığınızdan şüpheleniyorsa, hesabınızı askıya alarak sizi cezalandırabilir. Dahası, sahte takipçiler yalnızca sahte veya yüzeysel sadakati geliştirirler ve bu satın alınan takipçiler, uygulamayla etkileşime girmeyecek ve randevu almak veya hizmetlerinizi keşfetmek için sizinle iletişime geçmeyecektir.
2. Paylaşılabilir Mesajlar ile Tutarlı Bir Gönderi Programı Geliştirme
Bir Twitter işletme sayfası oluşturduysanız ve bunu gözardı ederek büyük bir yüzdesini harcarsanız, Twitter’ın geri kalanının karşılığında sizi görmezden gelmesini bekleyebilirsiniz. Twitter güncellemelerinizin tutarlı, ilgili, paylaşılabilir ve yararlı olmasını sağlamak, sayfanızı bir sonraki seviyeye taşıyacak şeylerdir. Aşağıda, paylaşılabilecek yayınlar hazırlamaya başlamak için bazı ön ipuçları verilmiştir!
- Sık sık yayınlayın: Twitter’da marka bilinirliği arttıkça, başta haftada en az 3 kez ve daha sıklıkla-günde 1-3 kez yayınlayın.
- Alakalı arama: Hastalarınızın gözünde faydalı veya bilgilendirici olabilecek sağlık ve sağlıklı mesajlar yazın.
- Dışarı bağlantı: Popüler bir haber kaynağından veya kendi web sitenizden bağlanabileceğiniz haber makalelerini veya diğer içerik biçimlerini bulun.
- Resimler kullanın: Resimlerle birlikte gönderilen yayınlar, gönderilmemiş yayınlardan daha çok beğenir ve tekrar bildirilir.
- Popüler veya eğik karma etiketleri kullanın: Birçok Twitter kullanıcısı, belirli bir konuyla ilgili yayınlar arar ve bu popüler karma etiketleri ekleme, yayınlarınızı daha geniş bir kitleyle daha bulabilir hale getirir.
- Kitleleri motive etmek: Motivasyonel sağlık mesajları veya kolaylıkla uygulanabilir sağlık ipuçları gibi uygulamalarınızı tekrar edinmek için muhtemel mesajlar oluşturun.
- Kendi kendinizi tanıtımdan kaçının: Hizmetlerinizi ve uygulamanızı tanıtan yazılarla genel sağlık materyalleri arasında sağlıklı bir denge kurun.
Yukarıda belirtilen mesajların bir karışımını ekleyerek, takipçileriniz uygulamanızın dinamikleri hakkında bilgi sahibi olmakla kalmayıp aynı zamanda yaygınlaştırdığınız sağlık bilgilerinde de değer bulacaktır. Takipçilerinizin ne zaman daha çok etkileşime girdiğini görmek için farklı gönderim zamanlarını test ettiğinizden emin olun.
3. Taktik Bir Twitter Biyografisi Hazırlayın
Doktorlar için Twitter pazarlaması, muayene odasının dışındaki hastalarla bağlantı kurmak ve uygulamanızı genelde topluluğunuza bağlamakla ilgilidir. Tıbbi uygulamanızın Twitter biyolojisi, yalnızca ofisiniz için temel iletişim bilgileri sağlamayı değil aynı zamanda tıbbi hizmetlerinize ilgiyi artırmayı ve sayfanızı izlemeyi veya uygulamanızın web sitesini ziyaret etmeyi de teşvik etmeyi amaçlamalıdır. Dikkatle oluşturulmuş bir Twitter biyolojisi, birçok ziyaretçiyi mesajların kendisi kadar hastalara dönüştürebilir. Twitter biyolojinizi geliştirirken şunu unutmayın:
- Twitter takipçileri nereye gideceklerini bilmiyorsa size gelemezler. Web sitenizin URL’sini Twitter biyolojinizin bir parçası olarak eklediğinizden emin olun.
- Şehrinizi veya bir mahalle veya ilçe gibi en alakalı coğrafi bölgeyi eklemek potansiyel hastaların, randevu planlamadan önce ofisinizin bulunduğu yere ulaşıp ulaşamayacaklarına karar vermelerine yardımcı olur.
- Tıbbi uygulamanızın pratisyenlerine net, parlak ve yüksek çözünürlüklü bir görüntü ekleyerek uygulamanızı daha insan görünür hale getirmek, daha çok kişiyi cezbetmektedir. İnsanlar logolarla yaptıklarından çok daha fazla yüzlerle bağlanırlar.
- Uygulamalarınız, biyolojik içeriğinize #kiloverme veya #tüpmideameliyatı gibi ilgili hashtaglar eklerseniz, uzmanlaştığınız şeyler için Twitter arama sonuçlarında görünebilir.
- Her şeyden önce, Twitter biyografiniz size tekliğinizi ifade etmek için 160 karakter verir. Uzmanlığınızı belirleyerek, kişiliğinizi sergileyerek ve kullanıcıları hastalara dönüştürmeye teşvik ederek bu alanı optimize edin.
4. Twitter Sayfanızı Etkinleştirin ve Çevrimdışı Kılın
Uygulamanız büyük olasılıkla uzun bir hasta e-postası adresine erişebilir ve her hasta bir ofis kapılarından geçerken potansiyel Twitter takipçileri ile fiziksel olarak temas içine girer. Bu buluşmalardan yararlanın ve Twitter profilinizi dijital olarak, basılı materyalde ve kişiye özel olarak pazarlayın. İşte size sosyal medya varlığınızı pazarlamaya başlayabileceğiniz birkaç yer:
- Digital: E-posta imzanızda, web sitenizde ve e-posta patlamalarınızda, Twitter hesabınıza bir bağlantı ekleyin ve kullanıcıların sizi takip etmesini istersiniz
- Baskı: Ofis koli broşür, makbuz, tabela ve posterler için Twitter kullanıcı adınızı ekleyin
- Diğer sosyal medya platformları: Sadık bir Facebook’unuz varsa, onları Twitter sayfasında bir dizi Facebook mesajıyla takip etmeye teşvik edin
- Yerel ortaklar: Yerel bir eczane ya da sağlık mağazası gibi sahip olduğunuz topluluk ortaklarını, onlardan sosyal medya sayfalarında uygulamalarınızı tanıtmalarını istemek suretiyle değerlendirin.
- Tanıtım: Ofisinizdeki bir hizmetten veya bir üründen özel bir indirimle yeni bir Twitter takipçileri veya emektar takipçileri teşvik etmeyi düşünün.
5. Sağlık Topluluğunda Bir Fenomen Olun
Bazen hedefleriniz mevcut topluluğunuzun ötesine uzanabilir ve sosyal medyayı ve özellikle Twitter’ı daha geniş bir kitleye ulaşmak için bir araç olarak düşünmeye başlarsınız. İster yeni bir kitap veya sağlık konsepti geliştiriyorsunuz veya tıp konferanslarında sözleşmeler yapmaya başlasanız da, Twitter hesabınız için ihtiyaçlar zaman içinde değişebilir. Twitter sayfanızda daha geniş bir kitleye ulaşmak için aşağıdakileri göz önünde bulundurun:
- İlgili Twitter sohbetlerine katılmak
- Tweetleri kopyalayıp yapıştırarak (diğer bir deyişle, profil resminizin retweet’inde olmasını sağlar) tıbbi çevredeki diğer etkilenenlerden veya popüler şirketlerden gelen iletileri elle yeniden iletir.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Doktorlar İçin Twitter Önerileri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.