Küçük İşletmeler İçin Düşük Bütçeli Markalaşma

Marka genellikle pazarlama ve tanıtımda çok miktarda para yatırma ile ilişkilendirilir.
310 milyonun üzerinde aylık aktif kullanıcı ve günde 500 milyondan fazla tweet gönderen Twitter, günlük yaşamda ve birçok işletme pazarlama stratejisinde ayrılmaz bir rol oynamaktadır. Twitter, kullanıcıların küresel olaylardan yakın sosyal çevrelerindeki gelişmelere kadar değişen haberlere kadar güncel kalmalarını ve ilgilerini çeken konuları, kamu figürlerini ve onlar için önemli organizasyonları takip etmesini sağlar. Şimdi, doktorlar için Twitter pazarlamasını düşünün. Doktorlar İçin Twitter Önerileri ile sağlık sektörü olarak Twitter'ı nasıl yönetebileceğiniz konusunda ipuçları bulabilirsiniz.
Twitter, tıp pratiğinizin mevcut hastalarınızla temas halinde kalmasına yardımcı olabilir, yeni hastalar çekebilir ve çevrimiçi itibarınızı oluşturabilir. Twitter'a zaman ayırmak, enerji ve bol miktarda ilanı vermekle birlikte, bu takipçiler tıbbi ofisiniz ve personeliniz için marka savunucuları haline getirebilir.
Doktorlar İçin Twitter Önerileri
Twitter'ın başlangıcından bu yana, birçok pazarlama uzmanı, diğer Twitter sayfalarının ufak tefek takiplerle devam ederken bazılarının binlerce izleyiciye sahip olduğunu analiz etmeye çalıştı. Bu sayılara katkıda bulunan birçok faktör var olsa da, araştırmada sürekli olarak doğrulanmış bir kavram, sayfanızın takipçilerinin artan sayıda insanı takip etmeye başlamanız kadar artmasıdır. Twitter kullanıcılarının sizi takip etmeleri durumunda sizi takip etme olasılığı daha yüksektir. Bu kavramı göz önünde bulundurarak, uygulamanızın takip eden stratejisini oluşturmak için bazı ipuçları.
Twitter takipçileri asla satın almamalısınız. Aslında, Twitter, takipçilerinizi satın aldığınızdan şüpheleniyorsa, hesabınızı askıya alarak sizi cezalandırabilir. Dahası, sahte takipçiler yalnızca sahte veya yüzeysel sadakati geliştirirler ve bu satın alınan takipçiler, uygulamayla etkileşime girmeyecek ve randevu almak veya hizmetlerinizi keşfetmek için sizinle iletişime geçmeyecektir.
Bir Twitter işletme sayfası oluşturduysanız ve bunu gözardı ederek büyük bir yüzdesini harcarsanız, Twitter'ın geri kalanının karşılığında sizi görmezden gelmesini bekleyebilirsiniz. Twitter güncellemelerinizin tutarlı, ilgili, paylaşılabilir ve yararlı olmasını sağlamak, sayfanızı bir sonraki seviyeye taşıyacak şeylerdir. Aşağıda, paylaşılabilecek yayınlar hazırlamaya başlamak için bazı ön ipuçları verilmiştir!
Yukarıda belirtilen mesajların bir karışımını ekleyerek, takipçileriniz uygulamanızın dinamikleri hakkında bilgi sahibi olmakla kalmayıp aynı zamanda yaygınlaştırdığınız sağlık bilgilerinde de değer bulacaktır. Takipçilerinizin ne zaman daha çok etkileşime girdiğini görmek için farklı gönderim zamanlarını test ettiğinizden emin olun.
Doktorlar için Twitter pazarlaması, muayene odasının dışındaki hastalarla bağlantı kurmak ve uygulamanızı genelde topluluğunuza bağlamakla ilgilidir. Tıbbi uygulamanızın Twitter biyolojisi, yalnızca ofisiniz için temel iletişim bilgileri sağlamayı değil aynı zamanda tıbbi hizmetlerinize ilgiyi artırmayı ve sayfanızı izlemeyi veya uygulamanızın web sitesini ziyaret etmeyi de teşvik etmeyi amaçlamalıdır. Dikkatle oluşturulmuş bir Twitter biyolojisi, birçok ziyaretçiyi mesajların kendisi kadar hastalara dönüştürebilir. Twitter biyolojinizi geliştirirken şunu unutmayın:
Uygulamanız büyük olasılıkla uzun bir hasta e-postası adresine erişebilir ve her hasta bir ofis kapılarından geçerken potansiyel Twitter takipçileri ile fiziksel olarak temas içine girer. Bu buluşmalardan yararlanın ve Twitter profilinizi dijital olarak, basılı materyalde ve kişiye özel olarak pazarlayın. İşte size sosyal medya varlığınızı pazarlamaya başlayabileceğiniz birkaç yer:
Bazen hedefleriniz mevcut topluluğunuzun ötesine uzanabilir ve sosyal medyayı ve özellikle Twitter'ı daha geniş bir kitleye ulaşmak için bir araç olarak düşünmeye başlarsınız. İster yeni bir kitap veya sağlık konsepti geliştiriyorsunuz veya tıp konferanslarında sözleşmeler yapmaya başlasanız da, Twitter hesabınız için ihtiyaçlar zaman içinde değişebilir. Twitter sayfanızda daha geniş bir kitleye ulaşmak için aşağıdakileri göz önünde bulundurun:
Doktorlar İçin Twitter Önerileri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler: doktor sosyal medya sosyal medya doktorlar için
Yorumlar