CRM Emlak Takip Yazılım
CRM, kısaca müşteri ilişikilerini yönetmeye yarayan bulut tabanlı bir yazılımdır. İnternetin ve akıllı cihazların yaygınlaşmasıyla artık çoğu sektör işlerini kolaylaştırmak için bulut ya da web tabanlı yazılımları tercih ediyor. Emlak sektörü de web tabanlı yazılımlardan büyük avantajlar sağlayabilecek sektörlerden birisi. CRM Emlak Takip Yazılım kullanarak hem zamandan hem de paradan tasarruf edebilirsiniz. Medanis Bilişim AŞ tecrübeli ve profesyonel ekibiyle tamamen ihtiyaçlarınıza yönelik bir emlak yazılımı hazırlayabilir ve kazancınızı arttırmada yardımcı olabilir.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
CRM Emlak Takip Yazılım kullanarak sağlayabileceğiniz avantajların bazılarını sizin için listeledik:
1. CRM Emlak Takip Yazılım kullanarak birçok bilgiyi tek bir yere organize edebilirsiniz.
Profesyonel emlakçılar web sitesi, Facebook, Twitter gibi sosyal medya hesapları, reklam siteleri gibi birçok kaynak kullanır. Tüm bu kaynakları ayrı ayrı yönetmek, bilgileri takip etmek büyük ihtimalle çok zaman alır ve verimsizdir.
Bununla birlikte, bir CRM Emlak Takip Yazılım ile tüm bu saydığımız kaynaklarınızdaki bilgileri tek bir yerde bir araya getirebilirsiniz. Kişiler kolayca toplanır ve organize edilir ve çeşitli platformlardan (masaüstü bilgisayar, dizüstü bilgisayar, tablet veya mobil cihaz) bilgiye erişebilirsiniz.
2. CRM, anında yanıt vermenize izin verir.
Size ulaşmak isteyen müşterilere en kısa zamanda cevap vermek her sektörde olduğu gibi emlak sektöründe de önemlidir.CRM Emlak Takip Yazılım sahip olduğu özelliklerle müşterilere anında cevap verilmesini sağlayan özelleştirilebilir otomatik yanıt özelliği içerir. Otomatik cevaplar biraz kişiliksiz ve soğuk olabilir. Örneğin “Teşekkür ederiz sizi en kısa sürede arayacağız.” gibi. Bunun yerine insanlara daha samimi ve ilgili görünen otomatik mesajlar hazırlayabilirsiniz.
Örneğin “Otomatik yanıt için özür dilerim! Şu anda müşteriler ile görüşmeliyim ve mesajınızı aldığımızı bilmenizi istedim. Ekibimiz, emlak araştırmanız üzerinde zaten çalışıyor. Programım bittiğinde hemen size geri döneceğim. ” gibi.
3. Eski müşterilere kendinizi hatırlatmak için CRM Emlak Takip Yazılım kullanabilirsiniz.
Yeni müşterilere odaklanırken eski müşterilerinizi de göz ardı etmeyin. Yapılan araştırmaya göre, alıcıların yüzde 88’i emlakçılarını tekrar kullanacaklarını ya da başkalarına tavsiye ettiklerini söylüyor. Ancak tekrarlanan alıcıların yalnızca yüzde 12’si önceki emlakçısını kullanıyor.
Peki bu uyuşmazlık neden kaynaklanıyor?
İnsanlar her gün ev satın alıp satmazlar. Birçoğu için ev satın almaları arasında yıllar geçer. O yıllar boyunca, müşteriler emlakçılarının kim olduğunu unutabilir. Çözüm basit, ancak birçok emlakçı tarafından göz rdı edildi: Sizi unutamayacakları şekilde eski müşterilerinizle iletişimde kalın.
Bu, müşterilerinize sürekli e-posta gönderip mesaj atmak anlamına gelmiyor. Bir yılda birkaç tane “dokunuş” çoğu zaman zihnin üstünde kalmak için yeterlidir. Bir CRM Emlak Takip Yazılım ile, siz müşterilerin doğum günleri ve yıldönümleri takip edebilirsiniz. En iyi yollardan biri, kısa ve basit bir “ev satın alma yıldönümü” e-postasıdır:
“Merhaba Ahmet Bey, ev alımınızın dördüncü yıldönümü olduğunu biliyor muydunuz? Doğru ev bulamayacağımızı düşünerek gezdiğimiz tüm evleri hatırlıyor musunuz? Başardık! Hala o güzel balkonun tadını çıkardığınızı umuyoruz! “
Hiçbir satış, “Satın almak isteyen birini tanıyor musunuz?” gibi sorularla gerçekleşmez. Geçmiş müşterinize bunları hatırladığınızı, işlerini takdir ettiklerini ve ilişkileri değerlendireceğini söyleyen hızlı bir not her şeyden etkili olacaktır.
4. CRM’ler, hizmetlerinizi kişiselleştirmenize ve kişiselleştirmenize izin verir.
Belirli alanlar ve ilgi alanları, aradıkları ev türleri, fiyat aralığı, istenen
yatak odası sayısı ve hatta halı vs. ahşap döşeme gibi tercihleriniz hakkında CRM Emlak Takip Yazılım ‘ınızda bir araya toplamış tüm “bilgileri” kaydebilirsiniz. Yakaladığınız her ayrıntı, potansiyel müşterilere verdiğiniz hizmeti kişiselleştirmek için kullanılabilir; bu da, müşteriyi bir müşteriye dönüştürme yolunda ilerlemenize yardımcı olacaktır.
Bir müşterinin sizden özellikleri tam olarak karşılamayan listeleri alması nasıl bir duygu yaratır? Bunu bir de, aşağıdaki gibi kişisel bir e-postayla karşılaştırmalısınız:
“Merhaba Ahmet Bey! Bugün bir müşterimle evlere bakıyordum ve sizin ve eşinizin hoşuna gidebileceğini düşündüğüm biriyle karşılaştım. Eşinizin sevdiği mutfaktaki dolap renkleri ve – tüm avlusunda bir su hortumunun sürüklenmesinden ne kadar çok sevdiğinizi bilerek – mülkün otomatik yağmurlama sistemleri var! Şuna bir göz atın ve ne düşündüğünüzü bildirin. “
Potansiyel müşterileriniz satın almaya hazır olmasa bile, detaylara dikkatiniz zaman geldiğinde sizi ajan olarak seçmelerine yardımcı olmak için uzun bir yol kat edecektir.
5. Görevleri ve iş akışını otomatikleştirebilirsiniz
Bir CRM Emlak Takip Yazılım ile, kişisel dokunuşu otomasyon kolaylığı ile birleştirebilirsiniz. Örneğin, göndermek istediğiniz “ev satın alma yıldönümü” e-postası mı göndermek istiyorsunuz? Her sabah bir veritabanına sayfa açmak zorunda değilsiniz, o gün yıldönümü olan müşterileri aramanıza gerek kalmadan CRM Emlak Takip Yazılım kullanarak istediğiniz bilgilere otomatik olarak ulaşabilirsiniz. Bir kere oluşturduğunuz e-posta otomatik olarak örneğin 3 ayda bir, istediğiniz tarihlerde bu kişilere gidecektir.
6. Neyin işe yaradığına ilişkin anında geri bildirim alırsınız.
CRM Emlak Takip Yazılım ile neyin çalışıp çalışmadığını izleyebilir ve ölçebilirseniz, zaman içinde çok daha başarılı olursunuz. İyi bir emlak CRM size, e-posta açık oranları, bağlantıların tıklanma oranı, müşterilerin hangi listelerde aradıkları ve diğer yararlı verilere ilişkin bilgi verebilir.
Çalışan şeylere odaklanın. İşe yaramayan çalışmaları bir kenara bırakın. Farklı posta, konu satırı ve harekete geçirici mesajla denemeler yapın. Bunu ölçemezseniz iyileştiremezsiniz.
CRM Emlak Takip Yazılım Medanis Bilişim AŞ olarak yılların verdiği tecrübe ve profesyonellikle web tabanlı yazılım konusunda yardımcı olabiliriz. CRM Emlak Takip Yazılım için bizimle iletişime geçerek genç ve dinamik yazılım ekibimizle birlikte projenizi hayata geçirebilirsiniz.
CRM Emlak Takip Yazılım yazımıza yorum bırakarak makalemizi geliştirmemizde destek olabilirsiniz.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.