Logo Web Tasar覺m

Çevrimiçi Emlak İtibarınızı Geliştirmenin 5 Yolu


paylaş
Çevrimiçi Emlak İtibarınızı Geliştirmenin 5 Yolu

Emlak markanızın çevrimiçi itibarı, her sosyal medya yorumu, incelemesi ve blog yazısı tarafından sürekli olarak gelişmekte ve yeniden tanımlanmaktadır. İnsanlar işinizi keşfettiğinde, bu içeriğe dayalı çevrimiçi kararlar verir ve kararlar alırlar. Çevrimiçi Emlak İtibarınızı Geliştirmenin 5 Yolu ile itibarınızı bir kaç kolay adımla geliştirebilirsiniz.

İleride olmak ve işinizi ayakta tutmak istiyorsanız, internetten aldığınız tüm geri bildirimleri aktif bir şekilde yönetmeniz ve geliştirmeniz gerekir.

Her şeyde olduğu gibi, çevrimiçi itibarınızı aktif bir şekilde geliştirmeye yönelik pratik adımlar vardır. Bu yazıda, emlak markanızın her zaman mümkün olan en iyi ışıkta sunulduğundan emin olmak için yapabileceğiniz beş adıma bakacağız.

Çevrimiçi Emlak İtibarınızı Geliştirmenin 5 Yolu

1. Çevrimiçi itibarınızı ve varlığınızı izleyin

Markanızın çevrimiçi olarak izlenmesi, marka resminizin şu an neye benzediğini bulmanıza yardımcı olur. İlk adım budur neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığını bilmiyorsanız, her şeyi iyileştirmeye çalışmak zor iştir.

İzlediğiniz yol, emlak markanızın bulunduğu yere bağlıdır. İnsanlar sizinle ilgili olarak sosyal medyada, forumlarda konuşuyor mu? Bunu biliyor musunuz?

Bu gözle görülür inceleme sitelerinin üstüne blogları da düşünmelisiniz. Ayrıca forumlarınız, bloglarınız, haber siteleriniz ve endişe duyacağınız tüm sosyal medyanız da var. Ve çevrimiçi temsilcinizi net bir şekilde kavramak için bu konuşmaları takip etmeniz gerekiyor.

Ancak insanlar internet üzerinden tüm markanız hakkında konuşurlar. Tüm bu konuşmaları kendi başınıza izlemeye çalışmak kaybedilen bir savaştır.

Neyse ki, yardımcı olacak araçlar var.

Açıkçası, Mansiyon ile marka izlemenizi yapmanızı öneririz; buradan markanızdaki herhangi bir sohbeti, çevrimiçi herhangi bir yerden izleyebilir ve birkaç basit tıklama ile analiz ve raporlar oluşturabilirsiniz.

İyi bir medya izleme aracı, bütün dosyayı tek bir gösterge panosundan izlemenize olanak tanır, böylece aramaya gitmek zorunda kalmazsınız.

2. Çevrimiçi inceleme stratejisine sahip olun

Çevrimiçi incelemeler her yerde gittikçe yaygınlaşıyor, insanların Google ile arama yaparken gördükleri ilk şey yorumlar.

Çevrimiçi itibarınızı geliştirmek için çevrimiçi emlak yorumlarınızı yönetmek için sağlam bir stratejiniz olmalıdır.

Bir işlemden sonra veya bir müşteri servisini bir süre kullandıktan sonra aktif bir şekilde yorum isteğinde bulunarak başlayabilirsiniz. Örneğin:

  • Bir müşteriye emlak satarken veya onun emlağını satarken sizinle ilgili olumlu bir şey söylediğinde fırsatı kaçırmayın. Emlak web siteniz için olumlu yorum yapmasını isteyin.
  • Emlak satışı tamamlandıktan bir süre sonra teşekkür e-postası veya SMS atarak olumlu yorum yapılmasını rica edebilirsiniz.

Çoğu zaman, müşterileriniz servisinizden veya ürününüzden memnun olursa, size güzel bir mesaj bırakmayı kabul ederler.

 

3. Çevrimiçi üne sahip kişilerle çalışın. (Fenomen)

Etkilenen pazarlama, bir süre için önemli bir sanayi eğilimi olmuştur. B2C dünyasında, büyük markalar güzellik ve moda blogcuları ile önemli yatırım getirisi elde etmektedir ve B2B dünyası, bunu gerçekleştiren uzmanlardan ve endüstriden etkilenen kişilerin ilgisini çekmeyi seviyor.

Neden emlak sektörü de sosyal medyada ün kazanmış kişilerden destek almasın?

Büyük etki yaratan kişilerle çalışmak çevrimiçi itibarınızı şu üç şekilde artırır:

  • Erişiminizi genişletir.
  • Size güvenilirlik kazandırır - 'Sizi ya da markanızı tanımıyorum, ancak onlara güveniyorum'
  • Çapraz promosyona izin verir.

Bu markanın görünürlüğü ve tanınması, etkilenenlerin videolara katılımı için değilse mümkün olmazdı.

Anahtar, hedeflediğiniz kitleyle konuşan ve kendi çevrimiçi bir üne sahip doğru etkilenenleri bulmaktır.

4. Tutarlı davranın ve sözlerinizi yerine getirin

Herhangi bir insan ilişkisinde olduğu gibi, sözünüzü tutmak ve müşterilerinizle olan iletişiminizin her alanında tutarlı olmak büyük bir online itibar oluşturmak için gereklidir.

Kötü hizmet verdiğinizde bir özür olarak bir müşteriye bir indirim ya da herhangi bir promosyon teklif ettiniz mi?

Yaptıklarınızı takip edip yapmaya adanmış olmanız, itibarınızı çevrimiçi olarak korumanın anahtarıdır.

Her şey çevrimiçi ve kamuoyu tarafından söylendiği için, ilgilenen herkes hikayeyi takip edebilir ve kötü sonuçlanıp sonuçlanmadığını bildirebilir (yani yalan söylediniz veya yalnızca dudak servisini ödedi).

Pazarlama ekibiniz "umurunda" bir marka olduğunuza ilişkin bir kampanyada bir milyar dolar harcayabilir, ancak müşteri desteğiniz asla mevcut değilse veya mutsuz müşterilere saygısız davranıyorsa, hiçbir etki sahibi veya pazarlama konuşması çevrimiçi itibarınızı korumaya yardımcı olamaz.

Ancak, müşteri görüşlerini işinizde gerçek değişiklikler yapmak için bir fırsat olarak görürseniz ve aslında kuruluşunuzu geliştirirseniz, meraklı müşteriler kesinlikle fark edilecek ve daha fazlası için geri gelecektir.

5. Rakiplerinizin çevrimiçi itibar ve stratejilerini takip edin

İnsanlar sizden ve markanızdan hoşlanıyor mu yoksa rakiplerinizden mi hoşlanıyor? Rakiplerinizin müşterileri neden onları tercih ediyor? İki markanızı karşılaştırdıklarında ne diyor insanlar?

Bu, çevrimiçi olarak kendi itibarınızı geliştirmenize yardımcı olacak önemli bilgilerdir.

Ancak rakiplerini izlemenin en iyi yararı, bir sürü hatadan kaçınabilmenizdir. Ya doğru yaptıklarını görürsünüz ve daha fazlasını kaçırmadan önce uygulayabilir veya başkasının hatalarından ders çıkarabilirsiniz. Bu yüzden rakiplerinizi her zaman yakından takip etmelisiniz.

Ardından, hangi içeriği koyduklarına dayalı olarak pazarlama stratejilerini ters mühendislik yapabilmeniz için ek yararı vardır.

Rekabetçi gözlemin kullanışlı olduğu yer burasıdır.

Şans eseri, sosyal medyada veya web genelinde gerçekten çok az şey gizli. Rakibiniz çevrimiçi pazarlama yapıyorsa, muhtemelen onu bulabilir ve çevrimiçi itibar yönetimini analiz edebilirsiniz.

Onların online inceleme stratejisi nasıl? Sosyal medyada müşteri desteği mi veriyorlar? Hangi etkeni kullanıyorlar?

Bakmak için farklı tonlarca şey var: web siteleri, sosyal medya profilleri, ücretli reklam kampanyaları, e-posta pazarlaması gönderileri, PR kapsamı. Her kanal ve alan, çevrimiçi itibar yönetim stratejinizi öğrenmeniz ve geliştirmeniz için bir fırsattır.

Yıllarca oluşturduğunuz itibarınızı birkaç saniyede kaybetmeyin

Online itibarınız bir ilişki gibidir, yüzlerce ve binlerce insanla olan bir ilişki dışında. Normal bir insan ilişkisinden çok yönetmek kesinlikle daha zordur, ancak ilkeler aynı kalır.

İnsanların sizin hakkınızda ne düşündüğünün farkında olun, kendinizi geliştirmek için geribildirim üzerine düşünün, diğerlerinin ne yaptığına göz atın, iyi bir şirketle kalın ve dürüst ve güvenilir olun. Bu kolay olmayabilir, fakat yapılabilir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Çevrimiçi Emlak İtibarınızı Geliştirmenin 5 Yolu yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar