Karaburun Web Tasarım

Online itibar günümüzde önemli bir yere sahip.
İçerik oluşturarak pazarlama yapmayı düşünüyor olabilirsiniz. Peki nerden başlamanız lazım? İçerik sadece metin yazmaktan mı ibaret? Çalışan İçerik Pazarlama İpuçları yazımızı okuyarak başarılı bir içerik pazarlama stratejisi oluşturabilirsiniz.
Son on yılda, çevrimiçi video popülerlik kazanarak 2016'da kullanıcılara takipçilerine canlı yayın seçeneği sunan birden fazla platformla insanların ilgisini çekmeyi başardı.
Facebook videoda iki katına çıkmaya devam ediyor ve viral videolar, viral video içeriğinin tek bir parçasının binlerce yeni fırsat açabileceğini gösteriyor.
Bu eğilim göz önüne alındığında, videoları 2017'de yayınlamayı düşünün.
Videoların karmaşık, oldukça düzenlenmiş veya yapmacık patlamalarla dolu olması gerekmez. Bu videolar için binlerce seçenek bulunmaktadır:
İçerik pazarlamanızı artırmak için, videonun gücüne dokunun.
Son bir yılda, etkileyici pazarlama birçok şirketin içerik pazarlamasının büyük bir parçası oldu.
Etkileşimli pazarlama sosyal medyayı kullanarak sürekli müşterilerinizle iletişim halinde olmaktır.
Etkilenen pazarlamanın hızlanması için birincil bir kaç neden var:
Bunlar, sosyal medyada ağır hit yapan kişilere uzanmak veya blog yayınlarındaki kilit oyuncularla röportaj yapmak kadar basit olabilir.
Çok sayıda çalışma, sosyal paylaşım söz konusu olduğunda, uzun biçimli içeriklerin daha kısa, daha sıradan malzemeden daha iyi performans gösterdiğini gösteriyor.
Uzun yayınların yalnızca bir blog başlatmak isteyenler için olduğunu düşünebilirsiniz, ancak durum böyle değildir.
Uzun süredir iyi yazılmış ve yüksek kaliteli yayınlar sizin ve şirketiniz için birkaç şey yapar:
Bu gerçeklere bakarsanız, 2017 içerik pazarlama planınızda uzun biçimli içerikler eklemelisiniz.
Snapchat'in sadece gençlerin alanı olduğu günler bitti.
Snapchat , 2016'da Facebook'u aşarak toplam video görüntülemeyi geçti ve her geçen gün 10 milyardan fazla birikimi elde etti.
Çok sayıda video izleyen insan var. Bu aynı zamanda çok sayıda potansiyel müşteri demek.
Snapchat'ta alay etmeye devam eden pazarlamacılar kendilerini 2017'de geride bulacaklar.
İçerik pazarlamacılar tarafından yapılan en büyük yanlışlardan biri, içerik pazarlama stratejilerini satış kanalına açıkça bağlamayı ihmal etmektir.
İçeriğe, tutkulu müşterileri anında yaratacak sihirli bir hap gibi davranırlar.
Etkili içerik pazarlaması, yeni içeriğin potansiyel müşterileri satış hunisine nasıl ve aşağıya taşıyacağı konusunda net bir vizyon gerektirir.
İşleviniz için web sitenizi nasıl oluşturduğunuzu yeniden düşünün ve açılış sayfalarınızı ayrı test etmeyi deneyin .
Her bir içeriği oluşturmadan önce kendinize şu soruyu sorun: "Dönüşüm hunisinin hangi kısmı bağlı?"
İçerik, yeni müşteriler yaratmak, mevcut müşterilerle ilişkileri güçlendirmek ve markanızı güçlendirmek için varolmaktadır.
Son on yıldır çevrimiçi pazarlama söz konusu olduğunda e-postanın öldüğünü duyuyoruz.
Bu korkunç öngörülere rağmen, e-posta çoğu şirketin içerik pazarlama planında çok önemli bir rol oynamaya devam ediyor.
Ana nedenlerden biri, tüketicilerin bildirimlere boğulduğu, ancak yine de gelen kutularına dikkat etmesidir.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Çalışan İçerik Pazarlama İpuçları yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler: dijital pazarlama içerik pazarlama
Yorumlar