Dünyada ve ülkemizde en çok kullanan sosyal ağlardan birisi Twitter’dır ancak Twitter pazarlama aracı olarak nasıl kullanılabilir? Kabul etmek gerekirse her zaman,...Devamı
Tek amaçlı anasayfaya sahip web siteleri gün geçtikçe daha popüler hale geliyor. Bu yüzden bu yazımızda Tek Amaçlı Anasayfa çalışmasının ne olduğunu ve...Devamı
Responsive yani duyarlı tasarım, son dönemde çevrimiçi pazarlamada sıkça konuşulan bir konu oldu, ancak gerçekten bir endüstri standardı haline gelecek mi? Kısa cevap: evet. Responsive tasarım...Devamı
Google AdWords’te reklam vermek basit gibi görünse de bu işin eğitimini almadıysanız gerçekten başarılı bir reklamı yakalayana kadar birçok deneme yanılma yöntemi...Devamı
Emlak satışında emlakçıların hala önemli bir yeri olsa da günümüzde birçok kişi bir emlakçıyla görüşmeden önce internete girerek araştırma yapmayı tercih ediyor....Devamı
Sonunda yaz geldi ancak bu herkes için iyi bir şey değil. Yazın birçok e-ticaret sitesinin satış oranlarında düşüşler meydana geliyor. Ancak bu...Devamı
Google AdWords veya tıklama başı ücretli farklı bir arama motoruna reklam vermek başta kolay görünebilir. Ancak gözden kaçan küçük bir ayrıntı size...Devamı
Her gün, SEO’da şeyler değişiyor. SEO’yla ilgili bir çalışma yapmıyorsanız artık zamanı geldi. Çevresinde bir çevrimiçi topluluk inşa ederek tüm parçaları kullanarak daha iyi...Devamı
Olumsuz müşteri yorumlarıyla ilgili bir yazı daha önce yazmıştık ancak sosyal medya yorumlarıyla uğraşmak normal şikayetlerden farklıdır. Sosyal Medya Şikayetlerini Önemseyin ve onlarla...Devamı
Günümüzde pazarlama dediğimizde akla gelen şeyler SEO, sosyal medya, e-posta, SMS, reklamcılık gibi kelimeler geliyor. Ancak pazarlama olasılıklar dünyasından geçerek ve müşterilerinizin...Devamı