Tek Amaçlı Anasayfa
Tek amaçlı anasayfaya sahip web siteleri gün geçtikçe daha popüler hale geliyor. Bu yüzden bu yazımızda Tek Amaçlı Anasayfa çalışmasının ne olduğunu ve hangi amaçla yapıldığını anlatmaya karar verdik.
Tek Amaçlı Anasayfa Avantajları:
-
Hızlı
Tek bir başlık ve eylem çağrısı yaparak, iletmeye çalıştığınız kritik mesajı hızla iletebiliriz. Teknoloji geliştikçe karışık web sayfaları ortaya çıktı ancak günümüzde birçok alanda olduğu gibi web tasarımda da “sade ve basit” ön plana çıkmaya başladı. Tek bir sayfayla anlatmak istediğinizi anlatabilirsiniz.
_ - İletişimde Sadakati Kuvvetlendirir
Bu mesajlaşma tekilliği aynı zamanda seçilen dil, sözcükler ve imajların basitçe iletişim kurması veya başarısızlığa uğraması anlamına gelir. Web tasarımındaki sadelik, başarı şefliği olarak defalarca kendini kanıtladı ve basit mesajlar anlamak ve viral olarak iletmek için kolay bir pazarlamacı rüyası.
_ - Neyin Önemli Olduğunu Gösteriyor (ve Olmayan Şeyleri Gizliyor)
Dış güçler bizi zorladığında, en büyük gücümüzün kalan şey olduğunu bulmaya eğilimliyiz. Bu ilke, bu tasarımlarla açık bir şekilde etkindir, gereksiz olan her şeyi tamamen ortadan kaldırılır, yalnızca sayfanın tekil amacına hizmet eden öğeleri (grafikler, yazı tipi, düzen, bağlantılar ve mesajlaşma) bırakarak. Şimdiye kadar hangi sayfalardan birine girip ön sayfada savaştınız, ön sayfanın işinizin esnekliğini (mutlaka imrenilecek bir ticaret değil, ancak net olumlu olabileceğini) ifade edebileceği ticarete hazır olun.
_ - Misafir
Bu sayfaya gelen ziyaretçiler, ürünün kendileri için olup olmadığını anında öğrenecektir. İlgisizler hemen ayrılır ve yalnızca potansiyel pazarlama ve hedefleme adayları bırakılır. Bu, geri kalan kitleniz hakkında toplayabileceğiniz ve hassaslaştırabileceğiniz her veri değerlidir; ancak çoğunlukla odaklanmamış bir kitleyle karıştırılmış olan “gürültüyü” ortadan kaldırır.
_ - Bu Huni Optimize Kolay yapar
Testler daha hızlı çalışır, daha cazip sonuçlar verir ve tıklama oranını ve dönüşüm oranlarını etkin bir şekilde geliştirmek için size odaklanmanızı sağlar. Bu oranlardaki ufak değişiklikler genellikle milyonlarca dolar gelirden sorumludur (bu genellikle iyi bir şeydir).
Tek Amaçlı Anasayfa SEO için iyi mi?
Bu, değişkendir … Ürün odaklı ve tek amaçlı bir siteniz varsa, bu ideal bir sayfa türü olabilir. Bir wp_betawpposts çalıştırırsanız, makale tanıtırsanız veya başka türde ikincil içerik varsa, bunlara her zaman daha küçük, daha arka plan stili yazı tipleri ekleyebilir ve taranabilirliği ve iyi bilgi mimarisini koruyabilirsiniz.
Tek gerçek sorun, sitenin daha viral, daha az ürüne özgü kısımlarına trafik göndermek için ana sayfanın kaybedilmesinden gelebilir (bu, daha sonra SEO fırsatı maliyeti olacak bağlantılara mal olur). Eğer bu bir tehlike ise, bu tasarım stilini uygulamak için geçerli bir neden olabilir. Ayrıca, stratejik hedeflerinize uymuyorsa kesinlikle bu stili kullanmamanız gerekir – yayıncılar, wp_betawppostslar, gazeteler ve çoğu perakendeci büyük olasılıkla bu yönde gitmek istemiyor.