Logo Web Tasar覺m

Başarılı Emlakçıların 10 Alışkanlığı


paylaş
Başarılı Emlakçıların 10 Alışkanlığı

Herkesin farklı bir başarı fikri var özellikle de emlakçıların. Peki başarılı emlakçı nedir? İyi para kazanan mı? Başarılı ilişkiler kurabilen mi? Daha fazla güç sahibi emlakçılar mı? Başarı kişiden kişiye ve emlakçıdan emlakçıya göre değişebilir. Başarılı Emlakçıların 10 Alışkanlığı nedir? Siz bu alışkanlıklara sahip misiniz?

Araştırmalar, başarılı olmanın temel şartının sizin gibi sektöründe profesyonel olan kişiler için bir kalite olan "organize olmak" olduğunu gösteriyor.

Organize olma, potansiyel müşterilerinizle ve  mevcut müşterilerinizle sürekli iletişim kurmayı ve pazarınızın mevcut trendleri hakkında bilgilendirilmek için her gün işinize vakit ayırmayı kapsar ve bunu yapmazsanız muhtemelen çok fazla profesyonel büyüme görmeyeceksiniz.

Yukarıdaki görevleri yerine getirerek ve modern bir temsilcinin "doğru" özelliklerini somutlaştırarak, saygıdeğer ve saygı duyulan temsilcilerin başarılarının denetimini nasıl aldığını merak ediyor musunuz?

Başarılı Emlakçıların 10 Alışkanlığı

1) Başarı, her türlü zihinde başlar.

Biraz garip gelebilir, fakat her şeyde başarılı olmanın önemli bir kısmı ilk önce yapabileceğiniz ve yapacağınıza inanmaktadır (biliyoruz: biraz bayat, ama yine de doğru). Başarmanın yarısı başlamaktır sözünü duymuşsunuzdur.

En iyi üreten emlakçılar zamanlarını başarısızlık olasılığını düşünerek harcamıyorlar.

Elbette, en iyi üreticilerin de kötü günleri vardır, ancak bir şeylerin arzulanan sonucunu görmedikleri zaman, yanlış adımlarına yakalanmak yerine, bir dahaki sefere farklı şeyler yapmak için ihtiyaç duydukları eylemleri düşünürler.

2) Planlama, hedeflerinize ulaşmak için anahtardır.

Tanıdığınız en başarılı insanlar hakkında bir an düşünün. Herhangi bir başarı elde ettiyse, bunu başarmış olmanın şaşkınlığı mı vardı yoksa gitmek istedikleri yere ulaşmak için belirli bir plan yapmış mıydı?

Şimdi, bu kişilere çok yakın değilseniz, bu sorunun cevabını bilmiyor olabilirsiniz.

Ancak bunu biliyoruz, başarılı insanlar şans eseri başarılı olmazlar. Aslında, gördüğünüz bu iyi şansın büyük bir kısmı, çok sayıda deneme yanılma, yanlış adım ve eski moda zorlu çalışma sonucunun bir sonucudur.

3) Hedef saplantılı olun.

Sürekli olarak hedefler belirlemediğinizde ve başaramadığınızda çabalarınızın başarısını nasıl ölçüyorsunuz? İpucu: ölçmüyorsunuz

Yaratıcı veya iş amaçlı olsun, başarılı olanlar , nihai başarı rüyasının küçük parçalarına doğru çalışmak için daima günlük, haftalık, aylık ve yıllık hedefleri ayarlarlar.

 

4) Etkili bir programla zarar etmekten kaçının.

Günümüzde gerçekten başarılı olan emlakçılar, işlerini büyütmek için özenle çalışmaya devam etmek için kaynaklarını (ve enerjilerini) korumaları gerektiğini anlamışlardır.

Bu aracılar ve brokerlar , kendileri için işten uzak zaman ayırmaya gayret gösterirler. Hayallerini diğer tarafa çevirmeye çalışan herkes haftada 70 saat çalışmanın ne kadar kolay olduğunu anlayabilir, ancak dengenin başarının anahtarı olduğunu unutmamak önemlidir.

5) Yeni problem çözme becerilerini düzenli olarak öğrenir.

İşin gerçeği bir işten para kazanmak istiyorsanız zorluklar mutlaka karşınıza çıkacak.

Daha yetkili emlak uzmanları beklenmedik durumları ele alıyorlarsa, işleri kolaylaşacaktır.

Debbie Allen'in "Yüksek Ödenen Uzman: Sizin Sektörünüzde Geçiş Otoritesi Olarak Tutku, Beceri ve Yeteneklerinizi Karlı Bir Kariyere Dönüştürün" kitabında belirttiği gibi, daha verimli hale gelebilecek beş yönlü bir yaklaşım var sorunların çözülmesinde ve daha aktif olabilmeleri için:

  • Öncelikle, spesifik problemi el altında tanımlayın.
  • Sorun için en azından birkaç optimal çözümü düşünün.
  • Hangi eylemin gerçekleşeceğini en ekonomik şekilde belirleyin.
  • Çözüm uygulamak için yapılması gereken mantıklı adımları belirleyin.
  • Sorundan ve gelecekte nasıl önleneceğinizi öğrenin.

Her zaman bu kadar basit değildir, ancak bu çerçeveyi gayrimenkul lider ve müşteri sorunlarınıza ilerletmek için kullanırsanız, başarısızlık olasılığını büyük oranda azaltırsınız.

6) Müşteri iletişimlerinize öncelik verin.

Bir temsilcinin ne kadar çok iş sahibi olduğunu belirleyen temel beceri, bir ev satın alıp satma sürecinde bulunan herkesle ne kadar iyi iletişim kurabildikleridür.

Bir acente, satıcı görüşmelerinin sanatını, alıcı müşterilerin olası endişeleriyle ve aralarındaki diğer herkesle dengeleme yollarını bilmek için nadir bulunan bir şeydir.

 

7) En yeni ve en büyük teknoloji trendlerini kucaklayın.

Acenteler başarıyı yakalamaya odaklanmışlar ve kendilerini mevcut trendler ve teknolojideki değişiklikler konusunda eğitiyorlar. İşletme faaliyetlerini geliştirmek ve yaşamlarını basitleştirmek için aktif olarak yeni platformlar ve uygulamalar kullanıyorlar. Teknolojinin sürekli gelişen bir varlık olduğunu ve iş başarısı için çok önemli olduğunu anlıyorlar. Beklentilerini ve müşterilerini daha iyi hizmet edebilmek için bilgilendirilmektedirler.

8) Rutin dijital varlığınızı geliştirin.

Başarılı ajanlar ve brokerlar, ilginç, bilgilendirici bir sitenin işlerini ne kadar çok değer verdiklerini bilir.

Bu endüstri profesyonelleri,  kullanıcıların katılımını iyileştirmek için ilgili içeriği yaratma ve bunlara zaman kazandırmanın yanı sıra, sitenin ziyaretçileri etkinliğini izlemek gibi temel görevleri yerine getirmek için harcamaktadır .

 

9) Günlük hedefini "başarı için hazırla" yapın.

Olayları ve zorlukları önceden tahmin etme ve bunlara göre hazırlamak için öngörüye sahip olmak, sık sık paket programlarını yöneten emlakçılara büyük ölçüde destek olur.

En kötüsünü planlamanız gerektiği söyleniyor, ancak en iyisini bekleyin. Gayrimenkulde, bu, işinizden bir adım geri atılmanız ve yaşayabileceğiniz olası tüm dezavantajların analizi anlamına gelir.

Bunun, teknolojinizi nasıl çözeceğinizi öğrenmek, stres altındaki müşterilerle iletişimde kullanmak için komut dosyaları oluşturmak ve uygulamak veya yol açan bilgilerinizin düzenli ve kolay erişilebilir olmasını sağlamak için, kolayca işlenen görevleri şansa bırakmayın.

10) Gayrimenkul emlak listenizi aktif olarak büyütün.

Bir emlak yönetim yazılımı kullanarak mutlaka e-posta listenizi hazırlayın.

Keller Williams'daki Nelson Projesi'nden Julie Nelson zamanla liderlik listenizi nasıl büyütebileceğiniz konusunda özel tavsiyelerde bulunmaktadır.

"En iyi 100 iş arkadaşınızı, komşularınızı, futbol kulübünüzü kullanın" diyor Nelson.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Başarılı Emlakçıların 10 Alışkanlığı yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar