Logo

B2B İşletmeler Kendi Pazaryeri Sitelerini Kuruyor


paylaş
B2B İşletmeler Kendi Pazaryeri Sitelerini Kuruyor

B2B yani işletmeden işletmeye satış yapan firmalar risklerini azaltmak ve daha fazla kazanmak için web sitelerini pazaryeri modeline çevirmeyi hedefliyor çünkü müşterilerin satın alma biçimi değişiyor. B2B İşletmeler Kendi Pazaryeri Sitelerini Kuruyor ve daha fazla kazanmayı hedefliyor.

Yüz yüze satış toplantıları ve kişi içi hesap ilişkileri, Google aramaları ve alıcı davranışlarındaki dijital kanallara geçişle artmaktadır. B2B alıcılarının %80'i gittigidiyor gibi B2C sitelerindeki gibi kolaylık seviyesinde olmasını beklemektedir. Alıcılar, aracılar ve yapılan telefon görüşmeleri, fakslar ve e-postaları beklemek zorunda kalmadan, daha fazla kolaylık, daha fazla ürün, rekabetçi fiyatlama ve kaliteli hizmet istiyorlar.

Daha iyi bir satın alma süreci

Pazaryeri modeli , B2C pazaryeri işletmelerinin yaptığı gibi, müşteri deneyimini iyileştirmek için çalışan B2B satın alma sürecini basitleştirir. Ayrıca verimliliği arttırır ve maliyetleri düşürür. Müşterilerin çok sayıdaki noktadan noktaya ilişkilere karşı tek bir işlem noktasına sahip olmalarını sağlayarak, B2B satın alma süreci basitleştirilmiş ve kolaylaştırılmıştır.

Çevikliğin yükselişi

B2B satın alma ekipleri, öngörülemeyen tedarik zincirlerinin tehditlerinden ve değişen dağıtım ortamlarından kurtulmanın bir yolu olarak çevikliğe güvenmeyi tercih etmektedirler. Çeviklikle, bu ekip kaynakları, malzemeleri, tedarikçileri ve lojistik değerlerini hızla değiştirebilir ve birlikte çalıştıkları üreticiler ve distribütörlerde aynı çevikliği isterler.

Temel olarak pazaryeri modeli, değişen bu müşteri beklentilerine ayak uydurmak için iş yapma konusunda yeni, daha çevik yöntemler bulmak için her zamankinden daha fazla baskı altındaki B2B üreticileri ve distribütörlerin ihtiyaçlarını karşılıyor.

Pazaryeri modeli B2B distribütörleri ve üreticileri sunmaktadır:

  • Risksiz ürün yelpazesini genişletme
  • Genişletilmiş satıcılar topluluğu
  • Daha çevik mekanizma

B2B pazarında başarı

Global B2B e-ticaret satışlarının 2020 yılına kadar 7 trilyon dolara ulaşması öngörülüyor.  Birçok distribütör bunu biliyor ve dijital arenayı yeni müşteriler kazanmak ve elinde tutmak için bir araç olarak görüyor. B2B e-ticaret, mevcut uygulamaları aksatmamayı taahhüt eder ve ayak uydurmayanlar kaybedebilirler.

Pazaryerinin büyük çoğunluğunda olduğu gibi Alibaba.com, tedarik yönetimi, depolama ve nakliye ile ilgili masrafları ödemeden alıcıları ve satıcıları birbirleriyle temasa geçirir. Alibaba ve Amazon'un başarısı, pazaryeri modelinin bir pazarın ihtiyaçlarını yalnızca parçalı arz ve talebi eşleştirmeyi kolaylaştırarak gücünü mükemmel şekilde göstermektedir.

Değişimi görmezden gelmeyin.

B2B Distribütörleri ve üreticileri, bu değişimi B2C muadillerinin yaptığı şekilde görmezden gelemezler. B2B dağıtıcıları için, pazar modeli daha ölçeklenebilir bir seviyeye getiren, risksiz ürün çeşitliliği genişletmenin en iyi mekanizmasıdır. Üreticiler için model, kanal çakışması yaratmadan müşterileri ile doğrudan ilişkiler kurmanın bir yolunu sağlar. Pazaryeri modeli, B2B e-ticareti olabildiğince etkili hale getirmenin anahtarıdır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
B2B İşletmeler Kendi Pazaryeri Sitelerini Kuruyor 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

B2B İşletmeler Kendi Pazaryeri Sitelerini Kuruyor yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: b2b pazaryeri b2b pazaryeri modeli b2b pazaryeri e-ticaret

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar