Facebook Emlak Pazarlama

Facebook, dünyada en çok kullanılan sosyal ağlardan biridir.
İnternette pazarlamacıların müşteriye dönüştürmek istediği büyük bir kitle var. Bunu yapmak için çok fazla çaba sarfetseler de büyük çoğunluğunu müşteriye çeviremezler. İnternette bulunan insanları birer müşteriye dönüştürmek için kişiselleştirilmiş pazarlamayı kullanabilirsiniz ve bunu yapmaya anasayfanızdan başlamanın tam zamanı. Anasayfanızı Kişiselleştirin ve satış oranlarınızı katlayın.
Ana sayfa markalarımızın ön kapısıdır. Genellikle bir açılış sayfası, bir şirketin kim olduğunu ve ne yaptığını bulmak için gideceğiniz ilk sayfadır.
Web sitesi kişiselleştirme dünyada kullanılmaya başlansada ülkemizde hala yaygınlaşmadı. Birçok kişi ne kadar değerli olduğu, nasıl yapıldığı, fiyatının ne olduğu gibi konuları merak ediyor.
Optimizely.com kişiselleştirilen web sitelerine iyi bir örnek. Ana sayfasının 26 farklı sürümü tasarlandı ve her bir müşteri kendine uygun anasayfa görüntülemesiyle karşılaştı.
Ana sayfamızın en iyi en iyi versiyonu. Aşağıda farklı sektörlerden gelen müşterilerin aynı web sitesinin farklı anasayfa görüntülemelerini görebilirsiniz.
![]() | ![]() |
Ana Sayfa, hedef ziyaretçiler için kişiselleştirildi. | Seyahat sektöründen ziyaretçiler için kişiselleştirilmiş ana sayfa. |
![]() | ![]() |
Ana sayfa, optimizely.com'a gece geç saatlerde bakan ziyaretçiler için kişiselleştirilmiş. | Ana sayfa, bilgisayar sektöründen gelen ziyaretçiler için kişiselleştirilmiş. |
Ana sayfayı üç nedenden dolayı yeniden tasarlamak ve kişiselleştirmek gerek:
Kitlenizi tanımlamak zaman gerektirir ve kampanyanın temeli olduğundan gerekli bir yatırımdır. "İyi" bir kitleyi ne demek? İşte özellikleri:
Bu özelliklerden yola çıkılarak, kitleyi iki eksende tanımlayabilirsiniz: davranışsal / ziyaretçilerin yaptıkları ve demografik / ziyaretçinin kimliği.
Ana sayfa kampanyasında, bu kitlelere eşsiz deneyimler yaşatabilirsiniz:
Adlandırılmış hesaplar: Hedef hesap listesinin bir parçası olan mevcut ve potansiyel müşteriler. Bunu, yukarıdaki örnekte bir liste yükleyerek ve bu şirketlerden gelen ziyaretçilerin IP adreslerini belirlemek için tanımlayabilirsiniz.
Kitle tanımlandıktan sonra sayfanızı incelemeye ve kişiselleştirmek istediğiniz yerleri belirlemeye hazırsınız demektir.
Yukarıdaki örnekten devam etmemiz gerekirse yurtdışında yapılan bu çalışma birçok kişinin ilgisini çekti ve twitter da fazlaca konuşulanlar arasına girmeyi başardı.
Niceliksel olarak, yeni kişiselleştirilmiş ana sayfa deneyimi orijinalinden daha iyi performans gösterdiği görüldü.
Anasayfanızı Kişiselleştirin çalışmasının sonucunda:
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Anasayfanızı Kişiselleştirin yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Yorumlar