Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
wp_betawpposts Yazı Fikirleri

wp_betawpposts Yazı Fikirleri

wp_betawppostsunuzun neye ihtiyacı olduğunu ve içeriklerinizin hedefini bilerek metin yazmanın bazı yolları var. wp_betawpposts Yazı Fikirleri bu konuda size lazım olacak neredeyse her şeyi içeriyor. Bu yazıyı okuyarak wp_betawpposts içeriklerinizde daha başarılı çalışmalar yapabilirsiniz.

 

1. Kendi alanınızda, takipçilerinizin sorduğu sorulara cevap veremedikleriniz var mı? Size gelen soruları bir düşünün.

Bu süreçte sizi takip eden kitlenin özelliklerini incelemeniz gerekli. Önceden var olan sorularıma cevap verecek bir şey sunabilirsiniz:

  • Okuyucu anketleri .
  • Kişisel toplantılar veya e-postalar veya mülakatlarda karşılaştığınız sorular.
  • Gayri resmi sohbetlerde karşılaştığınız sorunlar.
  • Anahtar kelime araştırması, özellikle de sorular hakkında.

Anahtar kelime araçlarından birini kullanarak yalnızca soruları filtreleyebilirsiniz.

Buna şöyle bir örnek verebiliriz. Örneğin anahtar kelime aracında sektörünüzle ilgili “Hidrolik kapıların fiyatı ne kadar?” sorusunun araştırıldığını gördünüz. Hemen şöyle bir yazı yazabilirsiniz:

Hidrolik kapılar: İnternette birçok kişi tarafından sorulan en önemli sorulardan birisi, hidrolik kapılar için maliyetlerin ve fiyatların ne olduğuyla ilgili. Hiç kimsenin yapamadığını biz yaparak şeffaf davranıyoruz, bu Hidrolik Kapılarında bununla gerçekten iyi bir şans elde edersiniz. Peki, alternatiflere karşı hidrolik kapıların maliyeti ne kadardır? diyerek yazınıza devam edebilirsiniz.

2. Başkalarının kullanmadığı benzersiz varlık türlerine erişebiliyor musunuz?

Bir araştırma olabilir veya bir veri olabilir. Bir konu alanında öne çıkmanıza yardımcı olabilecek hikayeler veya anlatılar, deneyimler olabilir. Bu, wp_betawpposts yazısı içeriği hazırlamak için harika bir yoldur. Örneğin firmanız için hazırladığınız bir raporu size zararı yoksa örnek olarak paylaşabilirsiniz.

Anahtar kelime araştırması yoluyla insanların bu konuda konuştuklarını ya da Google’a zaten sorguladıklarını görebiliriz.

Bunları bir grup metodoloji ile elde edebiliriz:

  • Araştırma, istatistiksel araştırmalar, nicel araştırma.
  • İzleyicilerinizi tanıma. Bu, e-postayla, Facebook’ta veya Twitter’da veya LinkedIn’te zaten elde ettiğiniz izleyiciler aracılığıyla olabilir.
  • İçeriden gelen röportajlar, satış ekibinizdeki kişilerle veya ürün ekibinizle veya pazarlama ekibinizle, endüstrinizdeki kişilerle, müşterinizle yapılan röportajlar.
  • Dahili yıllık raporlarınız için toplananlarınız gibi mülkiyet verileri .
  • Herkese açık verilerin sunumu.
  • Multimedya yetenek. Video prodüksiyonuyla ya da ses üretimi ile, ya da görsel ya da fotoğraf tasarımı ile ya da yapabildiğiniz multimedya alanında ne olursa olsun, onunla büyük bir yetenek sahibi olduğumuz gibi belki birisiniz var.
  • İnsanlara, bilgilere ya da hiç kimsenin vermediği deneyimlere özel erişim sunabilirsiniz .

Bu öğeler, harika bir wp_betawpposts gönderisine ve harika yazı fikirlerine dönüşebilecek harika içerikler haline gelebilir.

3. Kişisel bir deneyiminizi veya hobinizi konuyla ilgili olarak anlatın.

Birçok başarılı wp_betawpposts yazarı bu yöntemi kullanıyor. Bu tecrübeyle, ilgi çekici bir hikaye ve insanları içine çeken, entrikalar yaratan ve duygusal yönden etkileyerek, ona bağlanmak isteyen bir başlık oluşturabilirsiniz. Bundan dolayı, insanlara markayla daha fazla bağlantı kurmaya ve potansiyel olarak bilgilendirmek ve eğlendirmek için ilham verebilirsiniz.

Bundan çok değer var. Genellikle, sahip olduğunuz deneyimler etrafında kendi kişisel yaratıcılığınızdan gelir. Siz “siz,” deyin, yazar ya da yazar, ancak kuruluşunuzdan da birisi olabilir.

  • Fotoğraflar. Özellikle, hayatınızın makul bir bölümünü mobil cihazınızda fotoğraflı bir kişi iseniz, bu size şeyleri hatırlamanıza yardımcı olabilir.
  • Bir günlük aynı şeyi de yapabilir.
  • Elinizde olan konuşmalar bunu, konuşmaları bizzat yapabilir, e-postayla, sosyal medyada gerçekleştirebilir.
  • Seyahat. Sanırım konfor bölgesi dışındaysanız, o eşsiz şeyler eğilimi gösterir.

 

 

4. Araştırma odaklı saf anahtar kelime.

Yani bu kullandığı Google AdWords veya keywordtool.io veya diğer anahtar kelime araştırma araçları ile “Bizim konulara benzer hangi kelimelerde arama yapılıyor? Harika bir içerik hazırlayabilir miyiz?” gibi düşünerek anahtar kelime araştırması yapabiliriz.

6. Konularımı önemseyen okuyucular da ______________’yı önemsiyor mu?

Esasen bu konuların herhangi birini alarak, ancak bir soyutlama seviyesinin uygulanması gerek. Konunuzla ilgilenen insanlar var ama aynı zamanda bu başka konuyla ilgilenen ve sizinle ilgilenen kişilerle örtüşüyor mu? Yani siz konuları seçiyorsunuz ama sizin potansiyel müşterilerinize uygun konular mı seçiyorsunuz? Mutlaka yazınızı okuyan birileri çıkacaktır ancak sizin hedefiniz müşteriniz olabilecek kişilere ulaşmak olmalı.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

wp_betawpposts Yazı Fikirleri yazımıza yorum yapabilirsiniz.

 

About Author

Medanis Destek