Logo

Ana Sayfanızın Temel Görevi


paylaş
Ana Sayfanızın Temel Görevi

Web sitelerini incelerlen muhtemelen işletmeyle ilgili bütün bilgilerin ve anlatılmak istenen her şeyin ana sayfaya konulduğu web sitelerini görmüşsünüzdür. Hatta tam aksine ana sayfasını sadece bir açılış sayfası olarak kullanarak para kazanmaya çalışanları da görmüşsünüdür. Peki bir ana sayfa nasıl olmalı? Çok dolu ya da çok boş hangisi daha ilgi çekici olabilir? Ana Sayfanızın Temel Görevi nedir?

Bazı durumlarda, örneğin haber besleme siteleri ve bazı fotoğraf galerisi tanıtan şirketler için uygun olabilir. Gerçek şu ki, bir sayfalık web sitelerinin çoğu, bir ana sayfayı daha etkili bir şekilde kullananlar kadar başarılı olamaz. Uzun vadeli kazanan bir strateji, ana sayfanızı, web sitenizdeki mükemmel içeriğin önünü açan bir kapı olarak kullanmaktır.

Basit ve Sade Bir Web Sitesine Sahip Olun

Birçok teklif sunan tek bir ana sayfa, ziyaretçilerin akıllarını karıştırmaktan başka bir işe yaramaz. Dahası, arızalı bağlantılarla ve açılmayan görüntülerle insanları hayal kırıklığına uğratma riski daha yüksektir. Düzgün bir ana sayfayı hedefleyin ve tek bir şeye odaklanarak birkaç açılış sayfası hazırlamayı planlayın.

Açılış Sayfası İzleme Aşamasını Ayarlayın

Her sayfada bir teklif bulunması, hepsinin anasayfa üzerinde bulunmaması, hemen çıkma oranlarını izlemeyi kolaylaştırır. Bir ziyaretçinin açılış sayfasında kaç saat kalacağını göstermek için istatistikleri kullanın. Aksi takdirde hangi teklifin daha fazla ilgi uyandıracağını tahmin etmeniz gerekir. İstatistikleri inceledikten ve anladıktan sonra yüksek terk edilme oranına sahip sayfaları yeniden optimize edin.

A / B Testini Basitleştir

Sıkışık, odaklanmamış ana sayfalar, uyumlu A / B testi yapma fırsatını kaçırıyor. "Bölme testi" olarak da bilinen A / B, dönüşüm oranlarını artırır. A / B testi, bir eleman haricinde hemen hemen aynı olan iki sayfanın sonuçlarını karşılaştırıyor. Örneğin, bir harekete geçirici mesajın (HGM) düğmesinin veya bir açılış sayfası başlığının etkinliğini test etmek yaygın bir işlemdir. Test başına yalnızca bir öge ölçmek önemlidir. Orijinal sürümü bir gruba, varyasyonu aynı anda başka bir gruba gönderirsiniz.

İlk kez gelen ziyaretçileri teşvik edin

İş ilişkileri kurmak birçok şirket ve tüketici için önemlidir. Kuruluşlar ve kişiler, yeni bir satıcının güvenilir olup olmadığını öğrenmek ister.

Örneğin bir işletme-B2B (işletmeden işletmeye) şirketi iseniz, işletme sahipleri çok miktarda mal ve hizmet satın almadan önce vaat ettiği gibi teslim edeceğinizi bilmek istiyorlar. Sadece içeriğin sırf inceliğini temel alarak yalnızca bir ana sayfası olan bir web sitesinin birkaç sayfa içeren bir web sitesinin meşru olmadığını düşünebilirler. Bu yüzden özellikle işletmeler için tek sayfalık web siteleri güven vermeyebilir. Bunun yerine iyi dizayn edilmiş bir ana sayfa ve menülere yerleştirilmiş birkaç sayfa daha etkili olacaktır.

İşletmeden Tüketiciye (B2C) şirketler, pek çok tüketicinin anlayışlı alıcı olduğunu bilir. Bireyler ayrıca çevrimiçi bir satıcı seçerken dikkatli davranmaktadırlar. Bir bekçinin arama motorlarından çok sayfalı web sitesinden çok daha hızlı ortadan kalkabileceğini bilirler.

Ana sayfanızın web sitenize giriş niteliğindeki kasıtlı amacı, kişisel bir değer yaratmanıza yardımcı olabilir: güven. Kazanıp kazanmamak büyük ölçüde web sitenizin hedeflerinin gerçekleşmesini hızlandırabilir.

Şimdi Yapmanız Gerekenler

Web sitenizin olumlu bir şekilde etkilemesini sağlayabilirsiniz, değişiklikler yapmak için çok geç değil. İlk olarak, bir profesyonel tarafından tekrar değerlendirilmelerini sağlayın. Yeni bir web sitesi hazırladıysanız, anasayfanız sizin için en iyi şekilde müşterileri çekecek bir kapı görevi görecektir. Web sitenizin hedeflerini belirleyin ve ana girişinin işlevini biraz düşünün: ana sayfanız. Ziyaretçilerinize, web sitenizin ön kapısından daha ötesinde olduğunu öğrenmelerini sağlayın.

 

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Ana Sayfanızın Temel Görevi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: anasayfa tasarımı ana sayfa tasarım web tasarım

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar