Emlak Müşterilerinizi İkna Etme Yöntemleri
Bir emlakçı olarak her zaman müşterilerinizi ikna etmekle sorumlusunuzdur. Bir ev satarken veya kiralarken yapmanız gereken karşıdaki insana evet dedirtmeniz gerekir. Emlak Müşterilerinizi İkna Etme Yöntemleri basit ama etkili bazı ikna tekniklerini içeriyor.
Emlak Müşterilerinizi İkna Etme Yöntemleri ‘ni 6 kısa başlıkta özetleyebiliriz:
Emlak Müşterilerinizi İkna Etme Yöntemleri
- Karşılıklılık
- Kıtlık-(ürünün bitiyor olması psikolojisi yaratmak)
- Yetki
- Tutarlılık
- Beğenme
- Fikir birliği
Karşılıklılık
İnsanlara bir şey verdiğinizde veya yardım ettiğinizde kendilerini size karşı sorumlu hissederler. Peki bunu emlak işinizde nasıl kullanabilirsiniz? Gerçekten çok basit – hayırsever, yardımcı ve verici olmak – ve doğru insanlarla bunu yapmak.
Örneğin bir wp_betawpposts başlatarak insanlara birçok bilgi verebilirsiniz. Bu, her zaman derhal, parasal bir kazançla sonuçlanmaz, ancak insanlar, gördüklerinde sizin iyi ve yararlı biri olduğunuzu düşünürler. Bunu uygulamaya koyarsanız, ihtiyaç duyduğunuz saatte başkalarını bulmanızın zor olmadığını göreceksiniz.
Kıtlık
Dünyadaki hemen hemen her mülk, bir dereceye kadar benzersizdir. Belli ki bir alıcı pazarında – bu belirgin görünmeyebilir ama siz bunu ortaya koyarak kıtlık psikolojisi oluşturabilirsiniz. İnsanlara evin ne kadar özel ve benzersiz olduğunu söyleyin. Daha sonra satın almazlarsa kaçıracakları fırsatları anlatın. Bunu yaparken yaratıcı olmaktan korkmayın.
Yetki
Yetki, güvenilirlikten ve ayrıca bir uzman olduğunuzu ispatlama yeteneğinizden gelir. Bu alanda biraz tartışmalara neden olabilir, çünkü internette büyük konuşan ama onları desteklemek için gerçek bir deneyime veya sonuca sahip olmayan bir çok “emlak” uzmanı var. Anahtar yeterince uzman olmaktır. Her şeyi bilmek zorunda değilsiniz , ancak neden bahsettiğinizi bilmeniz gerekiyor. Ayrıca profesyonel bir telefon sistemi oluşturarak ve / veya iyi tasarlanmış bir web sitesi oluşturarak bunu yapabilirsiniz.
İnsanlara güvenilebilir olduğunuza dair önemli kanıtlar verebilirseniz, birlikte çalıştığınız insanlara güven duygusu uyandıracaksınız.
Tutarlılık
İnsanlar doğal olarak kendi davranışlarından önce hareket etmeye ve sorulara cevap vermeye eğilimlidirler. Bu, bir alıcı listesi oluşturmak konusundaki düşüncenin bir parçasıdır.
Sözleşmeleri kısa sürede onlara ulaştırın, söylediğiniz işleri zamanında yapın. Akşama hazır olur dediğiniz bir şey akşama hazır olsun eğer sorun çıktıysa telefon ederek bildirin. Onların aramasını beklemeyin.
Beğenme
Bu oldukça basit. Her zaman kolay değil ama basit. Gayrimenkul sektöründeki çeşitli bireylerle uğraşırken, insanların en iyisine ve en kötüsüne rastlarsınız. Yaşamın herhangi bir alanında olduğu gibi, sizi seven insanlarla daha da ileri gidersiniz. İnsan ilişikilerine önem verin. Müşteri memnuniyetini ön planda tutun.
Fikir birliği
İşte bu yüzden insanlar referansları kullanıyor – çünkü çalışıyorlar. Hepimiz başkalarının düşünceleri ile ilgileniyoruz – bu yüzden bunu avantajınız için kullanın! İyi bir ticari tecrübeye sahip olduğunuzda, müşterilerinizden referans alın ve pazarınızdaki tanınmış isimlerle güvenilirliğini belirlemek için kullanın. Eski müşterilerinizden olumlu yorumlar alın ve web sitenize ekleyin.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Emlak Müşterilerinizi İkna Etme Yöntemleri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.