Logo Web Tasar覺m

2018 İçin 10 Web Tasarım Trendi


paylaş
2018 İçin 10 Web Tasarım Trendi

2017'de internetin doğumundan bu yana en etkileyici web tasarım trendlerinin bazılarını gördük; geleneksel olmayan navigasyondan kahramanca görüntülere kadar çeşitli trendler dikkatimizi çekti. Sonsuza dek büyüyen bu alanla ilişkili olarak, önümüzdeki yıl web tasarımında izlenmesi gereken en önemli on trend olacağına inandığımız şeyleri bir araya getirdik. 2018 İçin 10 Web Tasarım Trendi: 

MOBİL YAKLAŞIMIN DAHA GENİŞ KULLANIMI

Cep telefonları için daha büyük ekranlardan önce tasarlanmanın 2018'de bir trend olacağını öngörüyoruz. 2018 İçin 10 Web Tasarım Trendi içinde bu eğilim 2018'de yeni olmayacak olsa da, cep telefonları şimdi webde gezinmek için kullanılan birincil cihazlar olarak resmen adlandırılmıştır, bu nedenle daha fazla şirket önemli olan daha küçük bir ekran için etkili ve kaliteli içerik sunmaktır.

PROTOTİPLENDİRME ARAÇLARININ KULLANILMASI

Her ne kadar bu bir tasarım trendi değilse de, bu yıl prototipleme araçları kesinlikle web tasarımında en yararlı devrimlerden biri. Bu nedenle gelecek yıl daha popüler hale geleceklerini tahmin ediyoruz. Bir prototip aracı herhangi bir web, kullanıcı arayüzü ve kullanıcı deneyimi tasarımcısı için olmalıdır. Sonuçta bu araçlar, tasarımcıların kullanışlılık ve estetiğini ölçmek için düşük ve yüksek fiyata uygun site ve servis prototipleri oluşturmalarını sağlar. Artı, bu hepsi tek bir kod satırı yazmadan yürütüldü.

ISMARLAMA İLLÜSTRASYONLAR

Resimler, bir siteye eğlenceli bir unsur eklemek için samimi görseller yaratan parlak, çok yönlü ortamlardır. Benzersiz bir illüzyon stili ile markalar tüm kimliğiyle dışarı fırlayabilir. Bu daha sonra büyük başlık imajlarında, özel ikonografide ve hareketli görsellerde kullanılabilir. Her ne kadar firmaların önümüzdeki aylarda markalaşmalarını hayata geçirmenin bir yolu olarak daha da kullanacaklarını çok fazla öngörsek de, illüstrasyonun kendine has eğilimleri var.

GERÇEK GÖRÜNTÜLER

Bu, bu listenin en büyük trendlerinden biri olabilir; fotoğrafçılık. Fotoğraf, web tasarımında ve genellikle tasarımda en önemli faktör olacaktır. Markalar ve tasarımcılar artık sitelerde kullandıkları imgelemlerle daha dikkatli düşünecek ve çekim yapmak için profesyonel fotoğrafçılar tutarak resim yapacakları şekilde yerleştiriyorlar. Kullanıcılar için şanssız olsanız, yırtıcı fotoğrafçılığın tamamen ortadan kaybolması uzun zaman alıyor, ancak stok görüntüsünün önümüzdeki yıl itibarıyla biraz daha az popüler olmasını bekliyoruz.

VİDEO

Bir resim bin kelimeye değerdir derler. Ancak videolar bunun on katını yapabiliyor. Animasyona benzer şekilde, hareketli bir görüntü otomatik olarak bir kullanıcının dikkatini çeker. Video yeni olmamasına rağmen, pazarlama, hikaye anlatımı ve geleneksel fotoğrafçılıkla ilgili daha modern bir büküme sahip çok yönlü bir araçtır. Bu nedenle, video hızlı bir şekilde interneti devralıyor ve yukarıdaki nedenler tam olarak neden 2018'de daha da büyük bir trend haline gelecektir.

PARLAK KAYDIRMA VE PARALAKS

Kaydırma, sayfanın en üstünden en altına varmak için kullanılır; çevrimiçi harika içerikler sunmak için kullanılır. Geleneksel olarak, tasarımcıların en önemli içeriği 'kat kat et' üzerinde yoğunlaştırmaya yoğunlaştıklarını gördük. Bununla birlikte, artık bu eski moda tasarımın ortadan kaybolduğunu görüyoruz, "kat" ın tanımlanması çok daha zor oluyor. Elbette bunun nedeni, farklı boyutlarda ekranlarda içerik görüntüleyen kullanıcılar için bir şey aramak için eninde sonunda farklı yollar. Kaydırma, çok yönlü bir mekanik iken birçok uygulamaya sahiptir ve kötü bir şekilde çalıştırılırsa çok kötü kullanışlılığa neden olabilir. Tasarımcılar, 2018'de kaydırma ile daha fazla deneme yaptığında daha iyi ve daha iyi hale gelen ve daha fazla etkileşim seviyesi ekleyerek deney yapacaklarını düşünüyoruz.

Paralaksın çevrimiçi ortamda nasıl kullanıldığına dair gelişmeler de görüyoruz. Kaydırma mekaniği olarak bilinen paralaks, ön plan arka plandan daha hızlı ilerlediği için 3D efekt verir. Görsel bir araç olarak kullanılan bir paralakturum derinlik hissi verir ve nihai olarak ekranın unsurlarını kaldırır. İçerik oluşturmanın her zamankinden daha fazla gerçekleşmesiyle, kaydırıcıların ve paralaksın akıllılığının giderek daha fazla çevrimiçi olacağı ve tasarımcıların kullanıldıkları şekilde yaratıcı oldukları öngörülüyor.

DUYARLI TASARIMIN UYGULANMASI

Ne düşündüğünüzü biliyoruz, bu eğilimlerden bazıları 2018 için yeni değil! Ancak, önümüzdeki 12 ay içinde, duyarlı tabanlı siteler üreten marka sayısının büyük bir oranda artacağını tahmin ediyoruz. Duyarlı tasarımı daha önce duymamış olanlarınız için, temelde tek bir dinamik site tasarımı için CSS medya sorgularını ve esnek düzenleri kullanarak bir site oluşturmak için bir yaklaşım. Ardından, hangi cihazın görüntülendiği yere göre içeriği görüntüleme şeklini ayarlar. Benzer şekilde, mobil ilk trendimize göre, bunu uygulayan marka sayısındaki büyük artış tahminimizi veriyoruz. Sonuçta şirketler, istedikleri sıralamayı elde etmek için duyarlı tasarımı kullanacaklar; müşterilerini çevrimiçi deneyimleriyle mutlu ve iyi bilgilendirilmiş tutmak.

TASARIM ÇERÇEVELERİ

İnternette artan sayıda kullanıcı arabirimi ve kullanıcı deneyimi deseni görmeye başlıyoruz. Markalar arasındaki o kadar çok çevrimiçi rekabetle, kullanıcı yolculuğuna göre çok fazla risk almayı göze alamazlar. Peki, eğer denenmiş ve test edilmiş bu ilkeler işe yarıyorsa, neden onları değiştirmelisin? Bununla birlikte, bu müşteri dönüşümü ve kullanıcıdeneyimi kalıpları geliştikçe, daha fazla markanın onlarla birlikte yaratıcı olmasını sağlayacağımızı tahmin ediyoruz. Markalar, kullanıcılar için tutarlı çevrimiçi tarama deneyimine odaklanarak rekabet edebilmek için tasarım hileleriyle uzaklaşıyorlar.

GÜZEL TİPOGRAFİ

Kim güzel yerleştirilmiş tipografiyi sevmiyor? Kişiliği yaratan, duygu uyandıran ve atmosfer oluşturabilen güçlü bir araç olmasıyla bilinir. Cihazlar gelişmeye devam ettikçe, markaların tipografi sınırlarını daha da ileri götürmesi, kullanıcılara çekici olması ve sonunda daha fazla müşteri çekmesi bekleniyor. Tasarımcılar cesur ve güzel tipografi ile çalışmayı çok seviyor ve bu nedenle kullanıcılar paralaks ve kaydırmalı tasarımlarla katman oluşturmak ve çalışmak için daha benzersiz, elle işlenmiş tipografi görmeyi umuyor olmalıdır.

KOYU RENKLER

2018 kesinlikle süper cesur renklerin çevrimiçi olduğu yıl. Geçmişte, markalar teknolojik gelişmelerle birlikte önümüzdeki yıl süper zengin renklerin reprodüksiyonunu öngörmekle birlikte, 'web uyumlu renkler' olarak adlandırdığımız şeylere sadık kalma eğilimindeydiler. Web tasarımında daha cesur renklerin kullanılması aktif olarak kullanıcıların ilgisini çekiyor; bu daha önce kurulmuş olan 'daha güvenli bahis' 'den büyük bir değişiklik. Bu nedenle, 2018 için 10. web tasarım tahminimiz, daha canlı renk paletleri çevrimiçi olarak görmeyi umuyor. Ek olarak, markaların kimliğine göre renklerle biraz daha yaratıcı olmasını bekleyin; eklemlerde yeni başlayanların daha fazla ilgi görmesini umut ederek daha canlı olmasını sağlayın.

SONUÇ

İşte 2018 için en iyi 10 web tasarım tahminimiz var. Her yaratıcı endüstride yüzlerce trend var, en önemlilerini saptamak zor. Bununla birlikte, yukarıdaki konuların 2018'de ve sonrasında paralel olarak daha da çekirdek eğilimlerin bazıları olduğuna gerçekten inanıyoruz.

Bir site oluşturmak ya da bu yıl yeniden tasarım yapmak istiyorsanız, bugün Medanis Bilişim AŞ. ekibiyle iletişime geçmeyi unutmayın. Rekabetçi fiyatlarla eşleştirilmiş bir profesyonel ekiple, web tasarım ihtiyaçlarınızı karşılayacağımızdan eminiz.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
2018 İçin 10 Web Tasarım Trendi için 444 5 698 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. 
2018 İçin 10 Web Tasarım Trendi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler: 2018 web tasarım trend web tasarımı trend

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar