Firmalar Neden Hala Kartvizit Kullanmalı?
Teknolojinin her yerde kullanıldığı günümüzde işimiz için e-postalar gönderiyoruz, sözleşmeler imzalıyoruz ve hatta görüntülü görüşmeler yapıyoruz. Ancak kartvizitlerin kullanımı geçmişte olduğu gibi günümüzde de önemle devam ediyor. Firmalar Neden Hala Kartvizit Kullanmalı?
Kartvizitelerin önemini devam ettirmesinin beş nedeni var:
Firmalar Neden Hala Kartvizit Kullanmalı?
Bunlar, en etkili dijital pazarlama aracıdır.
E-posta pazarlaması, arama motoru optimizasyonu ve ücretli medya, potansiyel müşterileri ve potansiyel müşterileri çekme konusunda mükemmel bir iş çıkardı, ancak bazen geleneğe atıfta bulunmak, iş kartını takas etmekle birlikte bir el sıkışma ile gerçekleşen toplantılar yapmak daima iyi bir fikir.
Ticaret fuarlarında, konferanslarda, mutlu saatlerde veya hatta havaalanında da olsanız, potansiyel bir kontağı istediğiniz zaman karşılayabilirsiniz. Bu nedenle, fırsatlarınızı kaçırmamak için kartvizitinizi yanınıza almalısınız. Seyahatinizde herhangi bir iş beklentisi ile karşılaşmanız durumunda, cebinizde, cüzdanınızda veya dizüstü bilgisayar çantanızda bir miktar kartvizit tutun.
Markanızın ilk izlenimi bir kartvizittir.
Potansiyel olarak mükemmel bir müşteri olabilecek biriyle tanıştığınızda, konuşmayı harika bir ilk izlenimle terk etmesini istemez misiniz? Burada harika ve unutulmaz bir kartvizit hüner yapacak, bu sadece e-posta adresinizi ve telefon numaranızı iletmenin bir yolundan daha fazlasını sunuyor.
Kaliteli kartvizitlere yatırım yapmak da burada düşünülmesi gereken bir şey. Markanızın ‘ucuz’ kelimesiyle ilişkilendirilmesini istemezsiniz. Düşünsenize, büyük bir ilk izlenim bırakmaya çalışan bir perakende mağaza, bir karton ve bir keçe ucu ile alışveriş ön işareti yaratmaz. Medanis Bilişim’de kartvizitler söz konusu olduğunda aynı düşünceye sahibiz.
Yaratıcı kartvizitler, sizin için pazara devam etmek için hisse alıyor.
Kartvizit, markanızın hatırlanmasını sağlayacak fiziksel bir nesnedir. Bir umutla tanışırsanız ve e-posta adresleri ile telefon numaralarını değiş tokuş ederseniz, cep telefonunuzdan her biriniz başka biriyle görüşürsünüz. Büyük bir ilk izlenim bırakan bir kartvizit kullanırsanız, başkalarına göstermesi muhtemeldir. Bu sonuçta kartvizitin sizin ve markanız için yeni iş olasılıklar üretmesi demek.
Kartvizitler kişiseldir.
Ağ, gerçek iş bağlantılarını yapmakla ilgilidir. Kartvizit bilgilerini metin veya bir e-posta yoluyla göndermek uygun olabilir, ancak bunları alan işletme için oldukça kişisel değildir. Göz temasıyla uğraşmak ve gerçek bir konuşma yapmak, gerçek ilişkilerin nasıl başladığıdır. Bir sohbetten sonra bilgileri bir kartviziteden mobil cihazınıza kolayca aktarabilirsiniz.
Kartvizit hazırlık / organizasyonu iletir.
Herhangi bir yerde birisine telefonunuzu vermek zorunda kaldığınızda bir kağıda veya peçeteye yazmak zorunda kaldınız mı? Bu kişi yine de telefonunuzu alabilir ve arayabilir ancak sizin ne kadar profesyonel olduğunuzu düşünecek?