Logo

2017'de SEO Eğilimleri


paylaş
2017'de SEO Eğilimleri

2016 yılına ait SEO, daha önceki yılların SEO'larına göre büyük fark içerir.  Web sitelerinin bağlantı kurmak ve siyah şapka taktikleri kullanmak için kullanılan yolları düşünün. Tüm bunlar hızla unutulup kayboldu. 2017'de SEO Eğilimleri ne durumda biraz bunu incelemek istedik.

Arama motorları gelişmeye devam ediyor ve 2017'de SEO Eğilimleri,  taşınabilir aygıtlar (cep telefonu ve tabletler) için coğrafi olarak optimize edilmiş arama ve içeriğe doğru odaklanacak .

Türkiye'de veya başka alanlarda faaliyet gösteren bir çevrimiçi işletmenseniz, rekabetin önünde kalmanızı sağlamak için dijital pazarlama hedeflerinizi bu değişikliklerle hizalamak çok önemlidir.

İşte 2017'de SEO Eğilimleri

Yerel SEO'nun Yükselişi

Türkiye merkezli bir web tasarım şirketi iseniz, yüzlerce işletme karşısında 'en iyi web tasarımcıları' gibi ulusal bir anahtar kelime öbeğini hedeflemek isteyen karşısında, 'web tasarım şirketi gibi bir anahtar kelime öbeği ile yerel müşterileri hedeflemek daha iyidir. Google, bir süredir arama algoritmalarına coğrafi konumu dahil ediyor ve bu, 2017'de her zamankinden daha fazla alakalı. Google'da yaptığınız neredeyse her arama, yerel işletmelere incelemelerini şimdi gösterecek. Çevrimiçi bir iş yapıyorsanız, o zaman ciddi olarak yerel SEO için web sitenizi optimize etmeyi düşünmelisiniz.

2017'de SEO Eğilimleri Taşınabilir Cihazlar İçin İnternet

Türkiye'deki akıllı telefon kullanıcılarının 2017'de yükseleceği tahmin ediliyor. Akıllı telefon cihazlarından her gün çıkan küresel sayıları ve arama sayısını düşünün. Buna cep telefonları, tabletler, saatler ve dahası dahildir. Web siteniz taşınabilir aygıtlarda doğru bir şekilde görünecek ve çalışacak şekilde tasarlanmadıysa, bu, 2017'deki sıralamaları etkileyecektir.

Cevap nedir?

Anahtar kelime öbekleri sonsuza kadar arama sonuçlarına ve SEO stratejisine hakim olmaya devam ederken, 'kullanıcı niyetiyle değiştirilebilir' işaretleri vardır. Google Yanıtların yükselişi bu değişikliğe doğru atılmış bir adımdır. Sadece birkaç yıl içinde, Google'ın sorguları araştırmak için sağladığı doğrudan yanıtların sayısı, yetersiz bir % 4'ten % 20'ye yükseldi. Bu sayı daha da artacak. Dolayısıyla, web sitenizi 2017 için optimize etmeye bakıyorsanız, odaklanmanız, müşterilerinizin sorduğu sorular için geçerli bilgiler ve geçerli cevaplar sunmak olmalıdır. Örneğin, İstanbul'da bir restoran toplayıcı hizmetiniz varsa, "Hangi restoran İstanbul'da en iyi kebap hizmeti vermektedir?" gibi sorular için kaliteli içerik yayınlar. İncelemeler, bilgiler, resimler vb. ile yedekleyin.

Sosyal

Son olarak, en azından sosyal medya, şeylerin düzeninde yükselmeye ve önemli bir rol oynamaya devam edecektir. Yakında arama sonuçlarında alakalı Tweet'leri ve Facebook paylaşımlarını görmeye başlayabilirsiniz. Hala yapmadıysanız, sosyal medya pazarlama stratejileri uygulamayı düşünmeye başlamanızın sebebi de budur.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yenilikleri her an takip eden genç ve profesyonel ekibi ile web tasarım, e-ticaret, web yazılım, mobil uygulama konularında size destek olabilir.

2017'de SEO Eğilimleri yazımıza yorum yazabilirsiniz.

Etiketler: 2017 SEO 2017'de SEO

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar