Logo Web Tasar覺m

Yeni İşletmenizin Profesyonel Görünmesi İçin 4 Yol


paylaş
Yeni İşletmenizin Profesyonel Görünmesi İçin 4 Yol

Yeni işletmelerin yapması gereken birçok görev var. Ürünlerini veya hizmetlerini hazırlamak, işyeri adını belirlemek, varsa ofisinizi dizayn etmeye kadar birçok görevle uğraşırsınız. Ancak görevlerinizden en büyüğü ancak en sık gözden kaçırılanı yeni işletmenize insanların güven duymasını sağlamaktır. Yeni İşletmenizin Profesyonel Görünmesi İçin 4 Yol size pratik ancak hayat kurtarıcı bilgiler sunacak.

İşletmenizin insanlara güven vermesi lazım yoksa insanlar sizinle iş yapmak istemezler. Herkes yıllardır çalışan, köklü firmaları tercih etmenin daha iyi olacağını düşünür. İşinizi kurduğunuzda yeni bir işletme olmanın dezavantajlarını en hafif şekilde atlatmak için Yeni İşletmenizin Profesyonel Görünmesi İçin 4 Yol yazımızdaki taktikleri mutlaka uygulayın.

 

Yeni İşletmenizin Profesyonel Görünmesi İçin 4 Yol
1. Bir işyeri telefon numarası ve e-posta adresi alın

İster işletmeniz için bir ofise sahip olun isterseniz işlerinizi evinizden halledin profesyonel bir iş olarak algılanmak için ayrı bir telefon numarası ve işinizin uzantısına sahip özel bir iş e-postası almalısınız. Ör: proje@işinizinadı.com

İnsanlar sizi aradıklarında kişisel bir sesli mesaj alırlarsa bu onları gerçekten hayal kırıklığına uğratacaktır. İşletmeniz için özel bir numara alarak bu numaraya özel sesli mesajlar oluşturmalısınız.

Aynı şey, e-posta adresiniz için de geçerli. Kişisel ve profesyonel e-posta yazışmalarınızı tek bir yerde yapmak uygun görünse de potansiyel müşterileri şüpheye düşürebilir. İşletmenizi meşrulaştırmak ve potansiyel müşterilerinize güvenmek için yeni işletmeye özel bir e-posta adresi alın.

Bu iki küçük ayrıntı, marka algılamada inanılmaz bir fark yaratır ve yeni işletmenizin yetkisini üssel olarak artıracaktır.

2. Mevcut bilgileri içeren bir web siteniz olmalı

Bir web sitesine sahip olmak ikinci sırada düşünülebilir ancak günümüz teknoloji dünyası ve iş yerinizi açmadan web sitenizin çalışmalarına başlamalısınız. İnsanlar artık alışveriş yapmadan önce internete girerek firmayı ve ürünleri araştırıyor. En azından ürün bilgileri, çalışma saatleri, yönergeler ve iletişim bilgilerinin yer aldığı bir web siteniz mutlaka bulunmalı. İnsanlar size web siteniz üzerinden de ulaşabilmeli.

Tüketiciler bilgi arayan web sitelerini ziyaret ederler ve eğer web siteniz önemli ticari bilgilerden yoksunsa ya da daha da kötüsü, güncel olmayan bilgiler varsa, başka bir yere gideceklerdir. Artık sadece bir web sitesi olması yeterli değil. Web sitesi ziyaretçileri en güncel ve alakalı içeriği vermeli, bu nedenle web sitenizi düzenli olarak güncellemek şarttır. İnsanlar web siteniz olduğunda işinizi ciddiye aldığınızı ve resmi olarak güvenilir bir işletme olduğunuzu düşüneceklerdir.

Web sitenizin içeriğini düzenli olarak kontrol edin ve yeni işletmenizin bu anahtar unsurları dahil ederek istediğiniz ilk izlenimi edinmesini sağlayın.

3. Doğru Google listeleme ve yerel arama listeleri

Geçerli tutulan bir web sitesine sahip olmak, yeni işletmeleriniz için harika olsa da, insanların çevrimiçi işletmenizi bulması için doğru bir Google girişini ve yerel arama listelerini oluşturmak gereklidir .

Önce, Google girişinizi talep edin ve doğrulayın (kullanıcılar, işletmeniz veya işletmeniz için arama yaptığında arama sonuçlarında görünen işletme profiliniz).

Çalışma saatlerinizin, adresinizin, telefon numaranızın, web sitenizin ve işletme tanımınızın güncel olduğunu kontrol edin. Değilse, doğru bilgileri eklemek için girişi düzenleyin.

Ancak hepimiz biliyoruz ki, Google tek arama motorudur ve insanların çevrimiçi yeni işletmeler aradıkları tek yol değildir. Yerel arama listeleri, sektörünüzle ilgili çeşitli yerel ve hedef odaklı dizinlerde paylaşılan işletme profillerinizdir. Bu meşruluğunuzu arttırır ve işletmenizin güvenilir olduğunu kuvvetlendirir. İşletmenizin profil gönderimini kabul eden diğer dizinlere göre, halkı meşru ve iş için hazır olduğunuzu gösteren bir başka güven göstergesi!

4. Müşterilerinizle bağlantı kurun

Dijital bir varlığa sahip olmak inanılırlığı artırmak inanılmaz derecede önemlidir. Çevrimiçi varlığınız kurulduğunda (web sitesi, e-posta adresi ve sosyal medya profilleri), yerel topluluğunuza ve ağınıza katılmalısınız! İş, ilişkilerle ilgili olup, yerel işletme sahipleriyle bireysel ilişkiler kurarak, müşterileri size yönlendirecek ve ortaklıklara ve işbirliğine açık olacaklardır. Yeni bir iş için bu büyük bir kazançtır. Uzun süreli işletmeler yeni işletmeler için kefil olduklarında işinize bir başka geçerlilik katar. Başka bir yararı, ağın yerel olarak ağız tavsiyeleri konusunda yardımcı olması, bu gün ve yaşta hala geçerli kalmasıdır.

Ancak, birçok yeni işletme için, sanal alanda oldukları için yerel toplulukları yoktur. Çevrimiçi bağlanmak ve uzmanlığınızı paylaşmanın ve gelecekteki yönlendirmelerin ve pozitif sözlerin ortaya çıkmasına neden olacak bu profesyonel ilişkileri kurmanın yolları hala var.

Etkinizi göstermek ve bu yorumlarda faydalı ipuçları veya geri bildirimler sağlamak için diğer işletmelerin bloglarına ve sosyal medya profillerine yorum yapın. Onların takipçileri ve okuyucuları, görüşlerini görmeye ve etkileşim ve bilgilerinize değer vermeye başlar sizi ve işletmenizi güvenilir olarak görür.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Yeni İşletmenizin Profesyonel Görünmesi İçin 4 Yol yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar