Logo

Web Sitenizi Rakiplerinizle Kıyaslamak İçin Araçlar


paylaş
Web Sitenizi Rakiplerinizle Kıyaslamak İçin Araçlar

Rakiplerinize karşı web sitenizi kıyaslamak için ne kadar zaman harcamanız gerektiği konusu dikkat edilmesi gereken bir konudur. Tüm zamanınızı rakiplerinizi analiz etmek için harcayamazsınız. Web Sitenizi Rakiplerinizle Kıyaslamak İçin Araçlar ile bu işlemi kısa sürede yapabilirsiniz.

Her şirket için farklı olsa da, genellikle yılda iki kere rekabetçi bir analiz ve kıyaslama egzersizi yapmalı. İlk analiziniz her zaman en uzun sürer çünkü temelinizi oluşturursunuz. Ancak, bu bilgileri yakaladıktan sonra, altı ay içinde güncellemek kolaydır ve yakaladığınız bilgilerden anlamlı bilgiler oluşturmaya başlayabilirsiniz.

Aşağıda, şimdiye kadar bulduğumuz en iyi (ücretsiz) web sitesi kıyaslama analitiği araçları bulunmaktadır. Listeye eklemek istediğiniz diğer araçlar varsa, bize bir yorum yazarak bildirebilirsiniz.

Web Sitenizi Rakiplerinizle Kıyaslamak İçin Araçlar

PAGESPEED ​​ANALİZLERİ (GOOGLE'DAN)

Google PageSpeed ​​Insights testi, ilk kullanmaya başladığımızdan beri biraz değişti. Bugün, PageSpeed ​​Insights testi yalnızca web sayfasındaki içeriği analiz edecek ve optimize etmeyle ilgili öneri sunacak ve böylece tüm cihazlarda daha hızlı çalışacaktır.

PageSpeed ​​Insights'ın kullanıcı deneyimi kısmı, Mobil Dostluk Testine kalıcı olarak taşınmıştır.

İçerik üzerindeki PageSpeed ​​Insights bölümünü denemek için Google Developer sayfasını ziyaret edin .

PİNGDOM WEB SİTESİ HIZ TESTİ

Pingdom Web Sitesi Hız Testi'ni kontrol edin.

Google PageSpeed ​​Insights'ın aksine, Pingdom Web Sitesi Hız Testi, web sitenizin hızını ülkenin farklı bölgelerinden kontrol etmenizi sağlar. İşletmeciler için İzmir'i hedef alan büyük bir bölgesel AdWords kampanyası başlatmayı planlıyorsanız, bu araç çok yararlı olabilir. Yüz binlerce PPC harcamasından biz sorumlu olsaydık, web sitemin o bölgede hızla yüklendiğinden% 100 emin olmak isterdik.

Pingdom web sitesinde bulunmakla birlikte, web sitesi izleme hizmetleri birinci sınıf bir hizmettir (ve ücretsizdir). Çalışmakta olduğunuzdan emin olmak için web sitenizin her dakika ping'inin başka bir hizmete sahip olması zarar değildir. Özellikle size maliyetin tamamı bir e-posta adresi ve URL bırakmak olduğunda.

SİMİLARWEB (CHROME UZANTISI)

SimilarWeb gibi bir tarayıcı uzantısı indirirken, web sitenizin karşılaştırma ve analiz egzersizleri (web sitesi sıralamaları, etkileşim ve aylık ziyaretler) için gerekli olan belirli istatistiklere gelince, rakibinizin web sitesi verilerini doğrudan kendi web sitelerinin yanında görmenize izin verir.

 

 

 

 

 

 

 

 

Trafik istatistiklerinden hangisini seçtiğinizi web sitesi karşılaştırma ve analiz aracının web siteniz için kullandığınızdan emin olun. Diğer karşılaştırma ölçütleriniz için Google veya Adobe Analitik kullansanız bile, dikkate değerdir. Verileri tutarlı bir şekilde tutmak için aynı kaynaktan çekilmek gerekir.

MOBİL UYUMLULUK TESTİ (GOOGLE'DAN)

Sitenizin mobil cihazlara uygun olup olmadığından emin değilseniz, Google size söyleyecek bir araç oluşturmuştur. Tek yapmanız gereken URL'nizi girmeniz ve analiz etmenizdir. Not: Aşağıdaki resme tıkladığınızda yeni bir sekme açılacak ve doğrudan testinize götürülecektir.

Google-Mobil Uyumlu-Test-web-kıyaslama

Google mobil cihazlara uygun test

Aracı analiz ederken, muhtemelen "Vay, Google mühendisleri bu harika mobil cihaz dostu testi gerçekleştirdikleri için teşekkürler, bu beni çok fazla şeyden kurtarıyor!" diyebilirsiniz. Google mühendislerinin harika bir felsefesine sahip olduklarını inkar etmememize rağmen, mobil cihazlara uygun test söz konusu olduğunda kuşkulu bir nedeni var.

Nisan 2015'te Google, herkese, siteleri mobil cihazlara uygun değilse sayfa sıralamasında düşeceğini söyledi. Bu noktada, Google'ın trafiğinin %50'sinden fazlasını mobil cihazlardan geldiğini gördü. 2017'e iki yıl ilerleyin ve SEO içerenler Google'ın varsayılan algoritmasının mobil olmasını beklemektedir. Mobil cihazlarda giderek artan sayıda arama gerçekleştikçe Google, dizininin (ve araştırmacılara sağladığı sonuçların) kullanıcılarının çoğunu (şimdi mobil cihazlar) yansıttığından emin olmak istemektedir.

Duyarlı bir web sitesi hakkında daha fazla bilgi edinmek için bizimle iletişime geçin

Google'ın neden web siteleri için mobil cihazlara uygun bir test oluşturduğunu şimdi anlamış olmalısınız. Arama devi, web sitenizin uzun vadeli sağlık ve kullanışlılığının mobil cihaz dostu olmasının önemli olduğunu söylüyor. Google, işletmelerin web sitenizi her tür cihazda, mobil cihazda, tablette veya masaüstünde güzel bir şekilde işlerken emin olmasını sağlayan duyarlı tasarımı kullanmalarını önerir.

Sonuç

Sonuçta, amacınız müşterileriniz için değerli bir web sitesi tasarlamak olmalıdır. Bu da, kuruluşunuz için de değeri artıracaktır. İşletme sahipleri web sitesi deneyimini yenileme ve kullanıcıların ilgisini çekme yollarını düzenli olarak denemelidir. Bununla birlikte, çoğu marka sadece bir rakibi benzer bir şey yaptığını gördüklerinde tasarım riskini alır. En başarılı web siteleri, geride bırakılmaktan sürekli korkulan taklitçilerin değil, sektöründeki öncü kişilerdir.

Dolayısıyla, işinizi büyütmek, tasarım yapmak ve web sitenizi geliştirmek istiyorsanız öncelikle kullanıcılarınızın deneyimini geliştirin. Ayrıca, yalnızca marka kimliğinizle uyumlu ve marka kimliğinizle uyuşan şeyleri yapmayı unutmayın.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, sosyal medya reklamları, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 
 Web Sitenizi Rakiplerinizle Kıyaslamak İçin Araçlar yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar