Logo

Web Sitenizde Olmaması Gerekenler


paylaş
Web Sitenizde Olmaması Gerekenler

Kötü bir haberimiz var: Web Sitenizde Olmaması Gerekenler şeylerle insanların canını sıkıyor olabilirsiniz. Herkesin web sitesi için büyük hayaller kurduğunun farkındayız. Web sitenizi başlattıktan sonra iyileştirmek için bir çalışma yapmadıysanız diğer web sitelerinin gerisinde kalırsınız. Web Sitenizde Olmaması Gerekenler listesini sizler için hazırladık. Listeyi inceleyin ve web sitenizde olanlar varsa en kısa zamanda değiştirin!

 

Masaüstü bilgisayarlar geçen yıl soo.

1. AKILLI TELEFONLARDA İYİ ÇALIŞMAZ.

Günümüzde mobil kullanıcılar masaüstü kullanıcılarından daha fazla. Temel olarak, web siteniz mobil cihazlar için optimize edilmemişse, müşterilerinizin yarısından fazlasını resmen kaybettiniz demektir. Bu istatistiğe onay verebiliriz: Bir web sitesi akıllı telefonumda iyi çalışmıyorsa, bizim için de iyi değildir. Çevrimiçi fatura ödemeyi kullanmaya çalışırken mobil cihazlar için optimize edilmemiş siteler daha da sinir bozucudur.  Bu noktada, müşterinin telefonda arama yapması ve ödemesinin daha kolay olması gerekir.

Popuplar kötü değil ... her zaman.

2. BERBAT POP-UP REKLAMLAR

Pop-up reklamlar doğası gereği kötü değildir. Kötü pop-up reklamlar kötüdür. Örneğin ilk alışverişinizde %20 indirim sunan harekete geçirici bir mesaj gibi. Bu sezgisel pop-up türleri harika ve hiç spam içermiyor.

İncelemeleri kucakla.

3. ÇEVRİMİÇİ İNCELEMELER

İşletmenizin çevrimiçi değerlendirmeleri sizin için büyük bir önem taşır, çünkü bunlar kesinlikle müşteriyi etkiler. Search Engine Land, 10 kişiden en az 9'unun kişisel önerilere kıyasla çevrimiçi incelemelere güvendiğini bulmuştur. Her geçen yıl, giderek daha fazla müşteri, paralarını nerede harcayacakları konusunda kararlar alırken "uzman yabancılar" a bakmaktadır.

Pazarlama ve pazarlama gibi konuşmalar gibi yürürse, muhtemelen sadece pazarlama işlemidir.

4. Fark Ettirmeden Ürünlerinizi Pazarlayın

Hiç kimse sitenize girmek ve genel pazarlama kopyasını okuduğunu hissetmek istemiyor. Kötü metin yazımı, şirketinizin güvenilirliğini ciddi olarak zedeleyebilir. Şirketinizin web sitesinde veya blogunda yazarken bir konuşma tonu kullanmak her zaman daha orijinal görünür. Promosyon içeriğinin havasız olması gerekmez. Bu ipuçlarını kullanmayı deneyin:

  • Açık ol.  Birçok üniversite öğrencisi, kendi kendine depolama gereksinimlerimiz için kendi depolama tesisimizi kullanmaktadır. Daha iyi bir yol: 200'den fazla Devlet Üniversitesi öğrencisi ekstra şeylerini [İş Adınız] bölümünde saklar.
  • Klişelerden kurtulun. Eminim ki "dünya çapında hizmetiniz" büyüktür ve hepsi somut bir örnek veya referans olarak çok daha inandırıcı olurdu.
  • Aktif ses kullanın. Harekete geçirici ifadelerinizle : "Kiralamak için buraya tıklayın" ifadesi "Kiraya ilgi duyuyorsanız lütfen buraya tıklayın" başlıklı bölümünü yendi.
  • Samimi ol. Müşteriler araştırmalarını yapar: Fiyatlarınız rekabetin fiyatından yüksekse, sitenizin değerinizi kanıtlaması gerekir. Onlara niçin değer verdiğinizi tam olarak anlatın.
  • Üstün nitelikten kurtulun. : Üniversite öğrencileri için en uygun kendi kendine saklama olanağı biziz. Yol daha iyi: Devlet Üniversitesinden sadece iki blok ötedeyiz. Zemin kattaki depolama ünitelerimizi sunuyoruz ve eşyalarını alıp götürmenizi kolaylaştırmak için ekstra geniş koridorlara sahibiz.

 

Otomatik oynatma videoları saldırdığında.

5. SİNİR BOZUCU OTOMATİK OYNATMA İÇERİĞİ

Otomatik oyun reklamları için duyduğumuz nefret derin oluyor ve bunun nedeni: biri sizinle bir haber makalesi paylaştığında sabah kahvelerinizin tadını çıkarmanın keyfini çıkarmak istersiniz. Birdenbire bilgisayarınıza, A  hamburgerini yiyen model olan yüksek sesle bir otomatik oyun reklamı geldi diyelim. İş arkadaşlarınız size güleceğinden umutsuzca bilgisayarınızı susturmaya çalışırsınız ve patronunuz size kızgın bir bakış atar. Utanç dolu bir su birikintisine karışırsın ve gün harap olur.

 

Blog yazısı al '.

6. BİR BLOGU YOK.

Belki biraz önyargılıyız, ancak sanırız işletmenizin bir bloga ihtiyacı var. Hangi endüstride olursanız olun blogging, müşterileri web sitenize yönlendiren en iyi pazarlama taktiklerinden biridir. Ayrıca, web sitenizin bir blogu yoksa, orada sık sık yeni içerik bulamıyorsanız, bu da bir sürü organik arama fırsatını kaçırdığınız anlamına gelir.

Bloglama korkutucu olmak zorunda değil - kullanımı kolay ve gelişmiş grafik tasarım becerileri gerektirmeyen çok sayıda blog yazısı (Wordpress ve Hubspot gibi) bulunmaktadır. Ayrıca şirketinize bir ses ve bazı kişilik kazandırmanın harika bir yoludur. Bunu, sektörünüzde öne çıkan ve alanınızdaki uzmanlığınızı gösteren bir şeyler hakkında konuşmak için bir platform olarak kullanabilirsiniz.

 

Medanis Bilişim AŞ olarak yılların verdiği tecrübe ve profesyonellikle Web Tasarım çalışmalarınızın her aşamasında size yardımcı olabiliriz. Web Sitenizde Olmaması Gerekenler çalışması için bizimle iletişime geçerek genç ve dinamik takım arkadaşlarımızla birlikte fikirlerinizi hayata geçirebilirsiniz.

Web Sitenizde Olmaması Gerekenler yazımıza yorum bırakarak makalemizi geliştirmemizde destek olabilirsiniz. Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederiz.

Etiketler: Web Sitenizde Olmaması Gerekenler web tasarım

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar