Web Tasarım Ofisi

İlk izlenimler anahtardır ve bu gün ve çağda ziyaretçiler, kim olduğunuzu, ne yaptığınızı ve web sitenizi ilk ziyaret ediş şeklinizi anlamaya çalışırlar.
Ürün açıklamaları, çevrimiçi marka ve işletmeler için bir varlık oluştururken çok değerlidir. Google web sitelerini tararken ürün açıklamalarını da tarar. Bu yüzden web sitenizin her bölümünde olduğu gibi ürünlerinizi sattıracak asıl önemli kısma, ürün açıklamalarına da dikkat etmelisiniz. Ürün Açıklaması Yazarken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Anahtar, hem Google'ın hem de müşterilerinizin seveceği iyi ürün açıklamaları yazmaktır; bu kelimeler, gereksiz kelimeleri ve terimlerden kaçınırken doğru sözcükleri kullanmaktır.
Ürün Açıklaması Yazarken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Genel bir kural olarak, metin yazarlığı yapanların ürün açıklamalarını yazarken kaçınması gereken kelimeler vardır. Bunlardan herhangi birini kullanırsanız, müşteriler alternatif bir ürün arayabilir; çünkü bir markanın olduğundan daha az görünmesine neden olabilirler.
Kaçınılması gereken kelime şunları içermektedir:
Müşteriler her zaman para harcamadan önce suçluluk duyarlar. Bu değişmeyen bir gerçektir. Gerçekten ihtiyaçları olmayan bir şeyi alıyorlarsa bu suçluluk hissi daha da artacaktır.
Alıcının suçunu ortadan kaldırırsanız, yalnızca bir satış yapmanız gerekmez. Aynı zamanda müşteriye mutluluk duygusunu bırakırsınız ve bu da hızlı bir dönüş yapmanızı sağlar.
Ürün açıklamalarını akıllıca kullanarak başlayın:
Bir parfüm örneğini düşünürsek birisinin gerçekten ihtiyacı yoktur fakat bunu isteyebilir: "Bu parfüm, egzotik bir aroma göndererek, yakınlardaki herkesin duyularına saldırır. Kişiliğinizi, uzun yaz için mükemmel olan bu şehvetli kokuyla eşleştirmeyi hak ediyorsunuz. Akşamları plajda insanların dikkatini çekin. "
Yinelenen kopya büyük bir hayır-hayır ve aslında bir iş berbat edebilir.
Kopyayı yanlışlıkla kullanmadığınızdan emin olmak için, Google'da araştırma yapabilir ve diğer ürün açıklamalarını okuyabilirsiniz.
Müşterilerinizin ürünleri bulmaları gerek ve genellikle bunu bir Google aramayla yapacaklardır. Anahtar kelimeler doğal olarak kopya olarak görünmemelidir. Başlık bazen yeterli olabilir, ancak iyi bir açıklama SEO çabalarına destek verebilir.
Başlığı tekrar baştan kopyalamak yerine, hangi özelliklere sahip olduğunu görmek için ürüne kendiniz bir göz atın.
Örneğin:
Dar paça ve mavi renk olan Fransız siyahı slim fit oluklu pantolon, beden 24-32
Birinin tüm bu cümleyi arayacağı ihtimali çok düşüktür. Daha olasılıkla şu varyasyonları ararlar:
Bunlar açıklamaya koymanız gereken kelimelerdir, ancak bir kerede değil.
Açıklamayı yazmadan veya etiketleri oluşturmadan önce bunları tanımlamak iyi bir uygulamadır.
Alıcının bir ürün satın almasını istemiyorsun, onlara geri dönmelerini sağlayacak bir yaşam tarzı aldıklarını hissetmelerini istiyorsunuz.
Coca Cola'yı düşünün: Cola satmazlar. Mutluluk satıyorlar.
THY, uçak biletleri satmıyor: Jet ayarlama yaşam tarzını satıyorlar.
Liste devam ediyor.
Bunu yapmanın bir yolu, bir etkinlikten söz etmek, sıfat kullanmak ya da ünlülerin ürünü kullandığına işaret etmektir.
Örneğin, "Bu deri çanta, polo oyunu izlerken çimenli bir torende piknik yapmak için ideal olacaktır." Veya, "Bu lüks parfümün ince çiçeksi kokusu, esintili günler veya basit kokteyller için idealdir."
Ürün açıklamaları, e-ticaret başarısı için gereklidir. Müşterinin aklına adım atarken, Google'ın kurallarına uymak ürün açıklaması başarısı için mükemmel bir tariftir.
E-ticarette çalışan diğer kişilerin aşağıdaki açıklamalarda ürün açıklamalarını nasıl kullandıkları konusunda bazı ipuçları paylaşması gerçekten hoşuma gider.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Ürün Açıklaması Yazarken Nelere Dikkat Etmelisiniz? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler: e-ticaret ürün açıklaması e-ticaret içerik oluşturma
Yorumlar