Logo Web Tasar覺m

SEO'nuzu Geliştirmek İçin 10 Taktik


paylaş
SEO'nuzu Geliştirmek İçin 10 Taktik

Sektörünüz ve işinizle alakalı anahtar kelimeleri belirlemek SEO çalışmanızın ilk adımı olacak. Anahtar kelimeleri nasıl belirleyeceğinizi önceki yazılarımızda anlatmıştık.  Yazımızı okuyarak firmanıza özel anahtar kelimeleri bulun ve SEO'nuzu Geliştirmek İçin 10 Taktik ile web sitenizin SEO çalışmaların vakit kaybetmeden başlayın.

İşinizle veya ürünlerinizle ilgili kapsamlı bilgilerin verildiği kaliteli içerikler yalnızca kullanıcıların okuyarak paylaşmasına olanak tanımaz, belirli anahtar kelimeleri başlıklarda ve kaliteli içeriğinizde kullanmak aynı zamanda arama motorlarında size iyi bir sıralama getirecektir. Şu bir gerçek ki Google iyi, taze ve web sitenizle ilgili içerikleri sever.

Aşağıda, arama motoru sıralamalarını önemli ölçüde iyileştirmek için site çapında SEO ve sayfa üstü on en iyi uygulamaları ve ipuçlarını bulacaksınız.

SEO'nuzu Geliştirmek İçin 10 Taktik

Sayfa İçi SEO

  1. Taze, bütüncül içerik: Doğal olarak anahtar kelimelerin serpiştirildiği ilgili konuları düzenli ve geniş kapsamlı olarak taşıyan içeriklerdir. Anahtar kelimelerle doldurmayın!
  2. Kelime sayısı: Google daha uzun bir içeriği tercih ediyor. Searchmetrics'e göre, masaüstü içeriğinin en üst sıralaması için ortalama kelime sayısı 1,590 ile 1,633 arasındadır. Bu, 2014'te 902 kelimeden ve 2015'te 1.285 kelimeden yukarı düzeydedir. Düşünce, ilgili bir konunun daha derinlemesine kapsanması, kullanıcıların sorularına daha iyi yanıt verebilir.
  3. Etiketler: "en iyi 10" sayfanın yüzde 99'u bir meta açıklaması ve yüzde 80'i bir H1 etiketi kullandı.
    • Metada anahtar kelime kullanmak artık gereksiz, ancak meta açıklamaları hala kullanılmalı. Bunların 160 karakterden (boşluklar ve tek karakterler dahil) olduğundan emin olun. Meta-tanımlamalar açıklayıcı olmalıdır. Doğal dili kullanmalı ve açıklamalara ya da zorla yapılan seslere kulak asmadığı sürece anahtar kelimeler içerebilirler. Google, anahtar kelime doldurma olup olmadığını bilir! Örneğin, Hakkında sayfası için bir meta açıklaması yazıyorsanız, açıklama, "Ekibimiz hakkında daha fazla bilgi edinin ve görev tanımımızı" gibi bir şey söyleyebilir.
    • Başlık etiketleri boşluk ve tek karakterler dahil olmak üzere en fazla 70 karakter içermelidir. Bir ana sayfada, başlık etiketleri her zaman şirketin adını (ya da kısaltması) ve ardından şirketi gerçekten tanımlayan anahtar kelimeleri içermelidir. İç sayfalarda, başlık etiketleri her zaman sayfanın başlığı, şirketin adı ve ardından ilgili anahtar kelimeler olmalıdır. Örneğin: Hakkımızda, Medanis Tasarım, web tasarım uzmanları.
    • Google'ın web sitenizi doğru bir şekilde dizine eklemesine yardımcı olmak için H1 ila H6 etiketleri kullanın. Örneğin, H1 etiketleri sayfa adı, H2 etiketleri altyazı olmalı, vb. Örneğin, Hakkında sayfasının H1'si "Hakkında" olmalıdır ve bazı H2 etiketleri "Ekibimiz", "Şirket Geçmişi" ve "Bizim Misyonumuz" içerebilir.
    • Alt etiketler SEO'da da rol oynar. Alt etiketleri yalnızca .jpg, .png ve .svg dosyaları gibi resimlere veya simgelere uygulanır. Alt etiketler başlangıçta görme özürlülerin göremedikleri görüntüyü tanımlamak için geliştirildi. Öznitelik özellikleri ve anahtar kelimelere resim veya simge oluşturulduğunda alt etiketler oluşturulur.
    • Resim veya simge dosyalarınızı yeniden adlandırın. Web sitenizde Çin şapka lambası fikstürünün bir görüntüsü varsa, DC1056.jpg kullanmayın, yeniden adlandırmayın, "çin şapka lambası-fixture.jpg".
  4. İç bağlantılar: Yüksek rütbeli sayfalardaki dahili bağlantılar, 2014'ten beri artmıştır. Searchmetrics'e göre, içeriğinize eklediğiniz bağlantı sayısı, genel bağlantı yapınızı optimize etmek kadar önemli değildir: "Önemli olan, toplam kullanıcı (ve ayrıca arama motorunun) sağlayıcı içeriği boyunca en iyi şekilde yönlendirildiği ve kullanıcının sayfaya kalmasını ve memnun kalmasını sağlamak için dahili yapının ve sayfa bilgisinin optimizasyonu anlamına gelir "dedi.
  5. Site Haritası: Site haritanız ana gezinme bölümünde olmasa da web sitenizdeki her sayfayı belirtmelidir. Web siteniz ayrıca bir XML site haritası oluşturmalı ve her sayfada bir site haritası bağlantısı içermelidir.
  6. Güvenlik Yuva Katmanı (SSL): Google, SSL'leri arama sıralamasında bir faktör olarak kullanmaya eğilimli olabilir, bu nedenle web sitenize bir SSL'nin yüklenmesi iyi bir fikir olabilir. SSL, web sitenizin güvenli olduğunu ve kendi içeriğinizin tamamını ürettiğini gösteren bir doğrulama aracıdır.

Site-Geniş SEO

Doğru anahtar kelime araştırmasının yapılmasını sağlamak ve daha sonra bu anahtar kelimeleri ana hatları ile özetlenen anahtar kelimelerle birleştirmek, içeriğinizi optimize etmede ayrılmaz bir unsurdur, ancak uygun site genelinde öğeler uygulamadan, sayfanızın SEO'su sınırlı erişime sahip olacaktır. Organize arama sonuçlarında yüksek sıralamaya geçmek için site çapında SEO için bazı en iyi uygulamaları gözden geçirelim.

  1. Duyarlı tasarım: 2016'da Google, yanıt veren ve mobil cihazlara uygun web siteleri için ek bir sıralama artışı sağlamak için algoritmasını güncelledi. Böylece, web sitelerinin duyarlı bir tasarım sürdürmesi veya özel bir mobil site veya uygulama sunması hayati bir öneme sahiptir.
  2. Mobil yükleme süresi: Siteler, tüm cihazlarda hızlı bir şekilde yüklenmelidir. Araştırmalara göre, tüketicilerin yüzde 48'i bir arama motoruyla mobil araştırmalara başlıyor. Ve bu sayı yalnızca bu noktadan itibaren artacak, bu nedenle siteniz mobil cihazlarda hızlı bir şekilde yükleniyor. Searchmetrics, masaüstü sonuçlar için ortalama 1.16 saniye ve mobil için 1.10 saniye içinde en çok yüklenen sayfaların yüklendiğini buldu. Kullanım Google'ın PageSpeed Insights aracını sitenizin yüklenmesi ne kadar hızlı olduğunu öğrenmek için kullanabilirsiniz.
  3. İçerik yapısı: İçeriğinizi menüler, düğmeler ve dahili bağlantılar ile mantıklı bir şekilde yapılandırarak sıralamalarınızı ve kullanıcı deneyiminizi iyileştirin ve içeriği kolayca sindirebileceğiniz madde işaretli veya numaralı listeler sunun.

Dosya boyutu ve site hızı: Bunlar, mobil aramada sıralama için iki önemli faktördür. Google geçtiğimiz günlerde yaklaşmakta olan mobil ilk dizin oluşturma değişikliğinde mobil sayfa hızı da dahil edeceğini açıkladı. Dolayısıyla, Mobil sayfalar daha hızlı yüklenmelidir ve masaüstündeki eşdeğerlerinden daha küçük olmalıdır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

SEO'nuzu Geliştirmek İçin 10 Taktik yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: seo taktikleri seo seo geliştirme

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar