Logo

SEO Uzmanına İhtiyacınız Olduğunu Gösteren 5 İşaret


paylaş
SEO Uzmanına İhtiyacınız Olduğunu Gösteren 5 İşaret

Teknolojinin ilerlediği günlerde yaşıyoruz ve bu zamanlarda işletmecilik yapmak hem heyecan verici hem de zorlayıcı olabiliyor. İnternet teknolojisinin hayatımıza girmesiyle, küçük işletmeler bile küresel düzeyde rekabet edebiliyorlar ve bu daha fazla fırsat anlamına geliyor. Ancak şirketlerin çokluğu rekabeti gün geçtikçe arttırıyor ve sadece Google reklamları bile ez gelebiliyor. İşletmenizin SEO Uzmanına İhtiyacınız Olduğunu Gösteren 5 İşaret ile SEO uzmanı kiralayabilir ve rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

Facebook, YouTube, Instagram, Dropbox'dan Twitter'a, internet pazarının gücünü yeni işletmeler inşa ederken göz ardı edemeyiz. Bununla birlikte, işletmenizin bu yeni pazarın gücünden tamamen yararlansı için üstesinden gelmek zorunda olduğu birçok zorluk bulunmaktadır. Bu, zaten kurulmuş olan markalarla niş içinde otoriteye sahip olmak zorunda olan geç adapte olanlar için daha fazla zorluğa neden olacaktır.

Neyse ki, bu, reklam öğelerinin ileride kalabileceği hızlı tempolu bir ortamdır. Zaten işiniz için profesyonel bir web sitesi kurduysanız , çevrimiçi pazarlama kampanyanızın bir parçası olarak bir arama motoru optimizasyonu (SEO) uzmanı kiralamanız gerekir. Bu uzmanlar web sitenizi denetlemekte ve daha fazla trafik getirmek, dönüşüm ve marka otoritesini nişinizde oluşturmak için üzerinde çalışılması gereken alanları belirlemektedir.

İnternette ve bizim blogumuzda SEO ile ilgili birçok kaynak bulabilirsiniz ancak kendi SEO kampanyanızı yürütmek ayrı bir iş yükü getirecektir. Günde 4-5 saatinizi ayırmanız gereken bir iş yükü. Bu işi ciddiye alarak yapabileceğinizi düşünüyorsanız tabi ki araştırarak siz de yapabilirsiniz ancak bu kendi işinizi aksatmanıza neden olacaktır.

Aşağıda, sizi web siteniz için hemen bir SEO uzmanı seçmeniz için motive etmeniz gereken bazı uyarı işaretleri bulunmaktadır:

SEO Uzmanına İhtiyacınız Olduğunu Gösteren 5 İşaret 

  1. SEO Trendleri Üzerine Hiçbir İpucu Yok

SEO sektörü hiçbir zaman sabit kalmaz. Sürekli yenilenir ve sizin bu yenilikleri güncel olarak takip ederek web sitenize uygulamanız gerekir. Özünde, bu gelişmelerin akışkanlığı, bir işletme sahibinin tüm değişiklikleri takip etmesini zorlaştırıyor. Yeni SEO fikirlerini kucaklamaktaki başarısızlık, genel kampanyanızı etkiler.

Örneğin, pek çok web sitesi sahibi, sosyal medyanın bir pazarlama aracı olarak çığır aşacağını bundan 5-6 yıl önce düşünemezdi. Sizin için çalışan bir SEO danışmanı ile, mevcut kampanyanıza trend kazandıran SEO teknikleri entegre etmek ve yararlarını elde etmek için daha iyi bir şans var.

  1. Bir Önceki SEO Cezası

Bir web sitesi sahibi olarak, ana odak ana iş üzerindedir. Google algoritma güncellemeleri ve Google Web Yöneticisi Yönergelerine uymayan cezalar hakkında bilgi edinecek vaktiniz olmayabilir. Sonunda manuel SEO çalışmalarınız bir cezaya yol açacak ve bu sizin işinizi mahvedebilir.

Yüzeyde bir SEO cezası büyük bir şey gibi gözükmeyebilir, ancak bir SEO danışmanı bunun endüstri şöhretinize zarar vereceğini, daha düşük trafik ve arama motoru sayfalarında sıralama ve alt satırı etkilediğini takdir eder. Şimdiye kadar bir SEO cezası aldıysanız, ekibiniz üzerinde çalışan bir uzmana ihtiyacınız olduğu açık bir işarettir.

  1. Bir kerelik SEO Çabası

Çoğu web sitesi sahibi gibi, arama motoru sonuç sayfalarında (SERP'ler) yüksek rütbeli yayıncılığın önemini zaten takdir edersiniz. Web sitesini başlattığınızda, bir SEO uzmanına yatırım yapmış olabilirsiniz ancak hepsi bu kadar. Hattın altına bir yıl geçmeden, önceki çabaların sitenizin sıralamasını korumak için yeterli olduğuna hala inanıyoruz.

Bir SEO kampanyası, web sitenizin sürekli olarak izlendiği, denetlendiği ve güncellendiği devam eden bir proje olmalıdır. Mevcut bir SEO çaba yaşıyorsanız, açık bir şekilde nitelikli bir SEO uzmanı ile etkileşime girmeniz gerekiyor.

  1. Tüm SEO çalışmaları İçerik Üzerindedir

Bu, içerik yaratma üzerine tüm SEO enerjilerini yoğunlaştırdığı için çoğu web sitesi sahipleri için bir tuzaktır. İçerik SEO'da kral olduğu doğru olsa da, trafiği artırmak ve arama motoru sayfalarında yüksek sırrınızı korumak için gereken tek bileşen değildir. SEO bugün, bağlantı kurmak için web sitesi denetimi ve bakımı, içerik oluşturma, SEO pazarlaması, video oluşturma, blog yorumları, yeniden pazarlama ve duyarlı web yeniden tasarımına kadar uzanan tekniklerden oluşan bir kombinasyondur. Kısacası, sayfa içi, sayfa dışı ve teknik optimizasyonla ilgilidir ve yalnızca nitelikli bir SEO uzmanı işi etkili bir şekilde halledebilir.

  1. SEO için Zaman Bulma Sorunları

Çekirdek iş üzerine odaklanmanızı azaltmanız ya da SEO çalışmalarınıza çok dikkat göstermeniz gerekir. Sonuçta, işiniz kötü performans göstermeye başlayacak, dolayısıyla bir SEO danışmanı tutmanız gerekecek.

Bunlar, çevrimiçi işletmenizi çalıştırmaya çalışırken karşılaştığınız bazı sorunlarsa, araştırmalarınızı yapmanız ve SEO çalışmalarınızı yönlendirmek için deneyimli bir danışman kiralamanızın zamanı gelmiştir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

SEO Uzmanına İhtiyacınız Olduğunu Gösteren 5 İşaret  yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: seo seo uzmanı seo şirketi gogle

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar