SEO Editörü
Arama pazarlama endüstrisi hızlı hareket eder, sık sık değişir ve inanılmaz bir miktarda bir şirketin bilişim ve pazarlama departmanının zamanını tüketebilir. Birçok SEO Editörü, anahtar kelime araştırması, içerik optimizasyonu, kod ve / veya şablon optimizasyonu, dahil etme yardımı, ücretli bağlantılar, dizin gönderimleri ve aylık sıralama (veya benzer şekilde otomatikleştirilmiş) raporlar sunan ön danışmanlık sağlayacaktır.
SEO Editörü çalışmalarından bazıları çok hoşunuza gidebilir, ancak bu sadece bir başlangıç. Bir pazarlama kanalı olarak arama motorlarından en iyi şekilde yararlanılması, bir olay değil, bir süreçtir. Profesyonel SEO danışmanlığı, içerik oluşturma, web sitesi yönetimi, pazarlama, halkla ilişkiler, işten sorumlu müşteri yan personelinin stratejik yönünü ve devam eden eğitimini içermektedir.
Geliştirme ve hatta müşteri hizmetleri. Müşterilere hem teknik, hem de yaratıcı uzmanlık sağlamakla birlikte, arama pazarlaması yatırımına ölçülebilir hesap verebilirlik getiren süreçler, devam eden sürekli danışmanlık için kilit bileşenlerdir. SEO Editörü, kendi çabalarından kazançlarını haklı kılmakla kalmaz, aynı zamanda müşteri tarafı iletişimini yönetim ekibine ve şirkete çevrim içi potansiyel müşterilere en uygun kaynak olan bir pop yıldızı gibi gören tavsiye, süreç ve raporlama da sağlamak zorundadır.
SEO Editörü ile neden çalışmalısınız?
Çoğu şirket pazarlama bölümlerine ya da en azından bu rolleri dolduran kişilere sahip. Bazıları dahili arama pazarlama uzmanlarına sahipler. Bununla birlikte, müşteri tarafı deneyimi olan herkes için teknik ve yaratıcı personelin ne kadar az olduğunu biliyorsunuzdur. Arama motoru optimizasyonu, tamamlanması gereken uzun görev listesindeki başka bir onay işaretidir. SEO Editörü, belirli görevlerin uygulanması için ek bilirkişi sağlamaktadır; böylece kurum içi web ekipleri kendi iç müşterilerine odaklanabilir ve web sitesinin düzgün çalışmasını sağlayabilir.
Arama pazarlaması işinde 10 artı yıl geçtikten sonra birçok şirket hala pazarlama için web analizi bilgilerini kullanmadığını veya çevrim içi öncü üretim için dönüşüm sürecinin net bir şekilde anlaşılmadığını bildiriyor. Kurşun başına maliyet bilerek doğrudan pazarlamada.
Anahtar kelime trafiği eğilimlerini, yönlendirme eğilimlerini, sitede harcanan süreyi, ziyaretçilere yönelik harekete geçirici mesajlarla etkileşimi, dönüşümleri ve diğer birçok metriği, başarılı bir arama pazarlaması programı hakkında çok değerli bilgiler sağlar. Pazarlama harcamalarının aranması için geliri (doğru olarak) sıralamak ya da üretim sonuçlarını doğurabilme yeteneği, herhangi bir arama pazarlama programının beklenen bir bileşeni olması gereken temel geri bildirim döngüsünü sağlar.
“Marka”, şirketlerin aramaya başlamasının önde gelen nedenlerinden biri olduğu için hepsi öncü kuruluşla ilgili değildir. Markalaşmanın önemi, sorudan dönüşüm sonrasına kadar arama deneyiminin tüketicilerin marka deneyimini nasıl etkilediğini anlamaya ihtiyaç duymaktadır.
SEO Editörü çalışmalarında yardıma mı ihtiyacınız var? Medanis Bilişim AŞ SEO ekibiyle web sitenize herhangi hileli bir yola başvurmadan organik trafik çekme çalışmalarınızı yürütebilir.
SEO Editörü çalışmalarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
SEO Editörü yazımıza yorum bırakarak yazımızın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz.