Logo

Sadece Emlak Web Sitenizin Olması 2017'de Neden Yeterli Değil?


paylaş
Sadece Emlak Web Sitenizin Olması 2017'de Neden Yeterli Değil?

İnsanların dikkatini çeken harika kullanıcı deneyimi sunan bir emlak web sitesine sahip olabilirsiniz. Peki, Sadece Emlak Web Sitenizin Olması 2017'de Neden Yeterli Değil?

Bugün, bir sosyal medya varlığına sahip olmak, birinci sınıf bir emlak web sitesinin olması kadar önemlidir. İşletme tanıtımından müşteri üretime kadar sosyal medya, aracıların web sitelerinin tek başına olduğundan daha geniş bir kitleye ulaşmasını sağlar.

Yani emlak web sitenizi günümüzün popüler sosyal paylaşım sitelerine bağlarsanız, pazarınızda otorite ve alaka geliştirme yeteneğinizi artırırsınız ve böylece daha çok iş ilanı alırsınız demektir.

Sadece Emlak Web Sitenizin Olması 2017'de Neden Yeterli Değil?

Emlakçılar İçin En İyi 5 Sosyal Medya Sitesi

Facebook ve Twitter gibi sosyal medya sitelerini emlak web sitenize trafik çekmek için o kadar etkili kılan şeylerin bir kısmı, kitlenizi hedeflendirecek fırsatlardır. Bu siteleri, günde birkaç kez, günlük olarak, satışları, yeni listeleri, harika fotoğrafları ve topluluk etkinliklerini tanıtmak için kullanabilirsiniz.

Her sosyal medya sitesinde kendi menfaatleri ve yetenekleri yanı sıra demografik hedefler de vardır. Aşağıdaki beş site emlak acenteleri ve brokerler için en popüler ve yararlı sitelerdir ve her biri emlak web sitenizle entegre olarak çalışabilir.

Facebook

Facebook, üniversite öğrencileri için sohbet etmek ve fotoğraf paylaşmak için bir sosyal paylaşım sitesi olarak başladı ancak şimdi tüm demografik bilgilere sahip inanılmaz sayıda kullanıcı topladı. Dünya çapında bir milyardan fazla kullanıcısıyla övünen en büyük sosyal medya sitesidir ve bu kullanıcıların çoğunluğu her gün Facebook hesaplarına girmektedir.

Daha da önemlisi, emlakçı ve aracılar için bu kullanıcıların % 82 -%89'u yaşları 29-49 arasında değişen yeni ev alıcıları arasında yer almaktadır. Daha büyük yetişkinler Facebook'u bu grup kadar kullanmaz. Bununla birlikte, 50-64 yaşlarındaki satıcı pazarındaki kişilerin %65'i Facebook kullanıcılarıdır.

Bu potansiyel müşterilere bağlanmak için Facebook'u kullanmıyorsanız o zaman gerçekten büyük bir pazar alanını kaçırıyorsunuz demektir.  Buna ek olarak, Facebook, uygun fiyatlı reklamcılık, işletme sayfaları ve diğer kullanıcıların sayfanıza içerik katması ve paylaşması için gruplar kurma becerisi dahil olmak üzere işletme kullanıcılarına hitap eden bir takım araçlar sundu. Her biri kendi pazarınıza uyacak şekilde kolayca adapte edilebilir. Son blog yayınınızı paylaşın, yaklaşan bir topluluk etkinliği hakkında tartışmaya başlayın veya arkadaşlarınızın ve ailenizin bir sonraki açık eviniz hakkında bilgilendirmesine izin verin. Akıllıca kullanıldığında, Facebook, pazarlama cephanenizde etkili bir araç olabilir.

LinkedIn

LinkedIn aslında Facebook'tan iki yıl önce gelen başka bir sosyal ağ sitesidir. Meslektaşları ve profesyonelleri kendi alanlarındaki başkaları ile bağlantı kurmak için kullanabilecekleri sanal bir alan olarak inşa edildi. Dünya çapında yaklaşık 20 milyon küçük bir ağ olarak başlayan LinkedIn günümüzde dünya genelinde dört milyarlık bir kullanıcıya dönüşmüştür.

Tıpkı Facebook'un büyümesi gibi LinkedIn hızlı bir şekilde profesyonel bir ağ sitesi haline gelmiştir. Artık işletmelerin ve bireylerin becerilerini sergiledikleri ve kişisel ve kurumsal markalarını oluşturduğu bir yer. Diğer sosyal medya sitelerinin aksine, LinkedIn sosyal bir toplama merkezi değildir. Büyük ölçüde profesyonellerin ve işletmelerin bulunduğu bir platformdur.

Emlak web sitenizi LinkedIn'e bağlamanın avantajı sizi veya ajansınızı daha cazip bir şekilde pazarlama olanağıdır. Web sitenize gelen ziyaretçiler LinkedIn profilinize baktığında, geçmişteki işleriniz, beceri ve nitelikleriniz, mesleki geçmişiniz, eğitim ve tecrübeleriniz hakkında daha fazla bilgi edinebilirler. LinkedIn, profesyonel özgeçmişinizi görüntüleyebileceğiniz temiz ve sağlam bir platform sağlar.

Twitter

Twitter Facebook ve LinkedIn'den farklı bir hayvandır. Onlarla bağlantılı olmasanız bile kullanıcılarla 140 karakter veya daha kısa bir sürede iletişim kurmanızı sağlar. Bu, işinizi kişisel ve mesleki ağınız dışındaki kişilere tanıtmak için aracı veya aracı olarak avantaj sağlar.

Böyle bir aracın yararı, Twitter'da aktif kalmanın çok fazla zaman almamasıdır. Bunu yapmak için çok fazla zaman harcamadan günde birkaç mesaj tweetleyebilirsiniz. Ziyaretçilerin web sitenizdeki bilgileri, blog gönderilerini ve bağlantıları hızlı ve kolay bir şekilde paylaşabilmeleri için web sitenize bir Twitter düğmesi ve bir retweet düğmesi ekleyebilirsiniz.

Instagram

Instagram'ın Twitter'dan daha fazla kullanıcısı var, ancak yetişkinlerin %26'sında LinkedIn'ın altında bulunuyor ancak bu sayı daha popüler hale geldiğinde büyümeye devam ediyor. Gayrimenkul web sitenizi pazarlamak için bir araç olan Instagram, milyonlarca insana özellik göstermek için idealdir. Bir butona bir tıklama ile kullanıcılar, bu sosyal medya sitesine gayrimenkul sayfanıza bir bağlantı eklerseniz web sitenizdeki görüntüleri Instagram takipçileriyle paylaşabilirler.

Kullanıcıların %50'den fazlasının çevrimiçi olduklarında diğer insanlarla fotoğraf paylaştığını göz önüne alındığında, bu araç emlak acentesi veya aracı olarak sizin için çok değerli olabilir. Yeni bir mülk eklediğinizde veya özellikli bir mülkü vurgulamak istediğinizde, emlak web sitenizde bir Instagram düğmesi olması ziyaretçilerinizin sevdikleri evleri başkalarıyla paylaşmasını kolaylaştırır.

YouTube

YouTube, çoğunlukla liseli gençlerin kendi videolarını, favori şarkılarını  veya hayvanlarının video görüntülerini paylaştığı bir yerdi. Artık YouTube, işletmeler ve profesyonellerin yüksek kaliteli videolar kullanarak müşterileri çekmek için kullandığı bir yer haline geliyor.

Aslında, YouTube arama motoru olarak Google'ın ardından ikinci sırada ve dünyanın en büyük video paylaşım sitesi. Bir emlak acentesi veya komisyoncu olarak, bu inanılmaz sosyal medya aracından iyi bir şekilde yararlanmak için viral hale gelmeniz gerekmez. Tüm mülklerinizin video turlarını sergilemek için kendi YouTube kanalınızı oluşturabilirsiniz.

YouTube kanalınızı web sitenize bağladığınızda, ziyaretçilere mülklerinizin daha ayrıntılı videolarını izleyebileceği bir yer vererek çevrimiçi trafiğinizden yararlanabilirsiniz. YouTube ayrıca, siteye benzersiz ziyaretçilerin sayısından video paylaşımlarının sayısına kadar, alınan verileri analiz etme araçları sunar.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Sadece Emlak Web Sitenizin Olması 2017'de Neden Yeterli Değil? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak web tasarım emlak sosyal pazarlama

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar