Profesyonel Emlak Web Sitesi
Güçlü bir çevrimiçi varlık, modern bir emlak profesyonelinin pazarlama cephaneliğinin ayrılmaz bir parçasıdır. Web sitenizin rekabetçi bir endüstrideki etkisini artırmak için doğru araçlar ile donatılmış olması gerekir. Profesyonel Emlak Web Sitesi için 8 temel unsuru kontrol edin:
1. Duyarlı Profesyonel Emlak Web Sitesi
Yapılan araştırmalara göre mobil cihaz kullanım oranı masaüstü kullananların sayısını geçti. Profesyonel Emlak Web Sitesi tasarımınızın tabletlerde ve akıllı telefonlarda hızlı ve kolay şekilde kullanılabiliyor olması gerekir. İnsanlar artık hareket halindeyken aramalar yapıyor, ev ilanlarını kontrol ediyorlar. Profesyonel Emlak Web Sitesi, herhangi bir tarayıcıda, platformda veya cihazda erişilebilir olmalıdır.
Akıllı telefonlar ve tabletler daha küçük ekran boyutlarına sahiptir, dokunmatik girişi kullanır ve çoğu zaman değişken mobil bağlantı hızlarına güveniyorlar. Kullanıcılar bilgisayarlarındaki gibi bu cihazlarda web sitenizi izleme konusunda rahat olacak mı? Cihazdan bağımsız olarak rafine edilmiş bir kullanıcı deneyimi, çevrimiçi varlığınızı en üst düzeye çıkarmanın anahtarıdır.
Sadece bu değil, mobil cihazlar için optimize edilmiş web tasarımı için arama yapılabilirliği konusunda da bir prim var. Google, aslında 2015’ten bu yana daha yüksek arama sıralamasına sahip olan duyarlı web sitelerine karşılık gelen bir arama algoritması kullanıyor. Yani Profesyonel Emlak Web Sitesi Google’da ilk sıralarda çıkmak istiyorsa responsive yani duyarlı tasarım olmalıdır.
2. Reklam Sayfaları
Profesyonel Emlak Web Sitesi sayfalarınıza harekete geçirici mesajlar ekleyin.
Çekici ifadelerin ötesine geçin. Eylem çağrılarınızı ince fakat etkili bir şekilde yapın:
- Düzenli ve zamanında pazar ve listeleme güncellemeleri gibi güncellemelerinize abone olmanın avantajlarını vurgulayın.
- İzleyicinin dikkatini bir iletişim formuna yönlendiren stratejik grafikler ve düzenler tasarlamak.
- Uzmanlığınızı sergilemek için freebies (örneğin bir e-kitap veya pazar raporu) veya özel cep listelerine erişim.
Sizin için bir araya gelebilmek için kullanıcılarınızın birden çok fırsata sahip olmasını sağlama önemlidir. İletişim bilgilerinizin web sitenizin her sayfasında belirgin olduğundan emin olun ve hızlı ve erişilebilir sohbetleri teşvik etmek için sosyal medya hesaplarına bağlantılar sağlayın.
3. ÖNE ÇIKAN LİSTELER
En iyi evi aramak, özellikle yeni ve tanıdık olmayan bir mahalleye bakan alıcılar için bol miktarda zaman ve emek ister.
Profesyonel Emlak Web Sitesi özel sayfalarındaki en iyi en iyi fırsatlarınızı ve önerilerinizi yayınlayarak kullanıcılarınız için çekici ve ilgi çekici özellik aramaları yapın. Öne çıkan listeleme sayfaları, belirli türde veya kategori kategorileri üzerinde uzmanlaşmış gayrimenkul uzmanları için çok iyi çalışır.
Bölgenizdeki en iyi lüks siteleri sergilemek ister misiniz? Yeni veya gelecekteki inşaatları vurgulamak mı istiyorsunuz? Satılık mülkler? En dikkat çekici listelerinizde spot ışığı aydınlatan özelleştirilmiş sıcak sayfalar oluşturun. Özetlemek ve ilgili bilgileri okumak için hızlı ve kolay hale getirmek için özelleştirilmiş düzenleri kullanın.
Kullanıcılarınız hayatlarını kolaylaştırdıkları için sizi sevecek.
4. ARAMA ARAÇLARI
Profesyonel Emlak Web Sitesi web sitenizdeki ziyaretçilerin çoğu, hepsi olmasa da, ideal gayrimenkul alım satım fırsatlarını aramaya yönelecek. Bu nedenle, arama araçları her zaman bir gayrimenkul web sitesinde vazgeçilmez özellikler arasında yer alır.
Bazı gayrimenkul müşterileri, diğerlerine oranla daha deneyimli ve anlayışlı davranıyorlarken, nasıl başlayacağınız hakkında hiçbir fikri olmayan insanlar da var. Farklı arama araçlarını web sitenize yerleştirmek, bu çeşitli kullanıcılara hitap etmenizi sağlayarak potansiyel müşteri kazanma şansınızı artırır.
Emlakçılar için web siteleri, bu arama aracı stillerinden herhangi birinin veya tümünün kullanımından yararlanmaktadır:
- Hızlı arama araç çubukları. Kompakt ve kullanımı basit, bu ilk kez alıcılar veya çalışma alanınızı bilmeyenler için idealdir. Kullanıcıları web sitenizin her neresinde olursa olsun arama yapabilmeleri için bunları ana ekranlara ve iç sayfa kenar boşluğuna yerleştirin.
- Gelişmiş arama sayfası. Bu arama aracının geniş aralıktaki arama parametreleri, alıcıların veya satıcıların, neyi istediklerini net bir şekilde düşünen kişiler için idealdir.
- Etkileşimli harita arama sayfası. Bu aracın görsel yapısı, aynı bölgede veya bölgede yeniden yerleşim yapmak isteyen ev sahiplerinin yanı sıra, bir okul veya ticari kuruluş gibi belirli bir ilgi alanına yakınlaşmak isteyen alıcılara yardımcı olacaktır.
5. KALİTELİ GÖRÜNTÜLER
Resimler, herhangi bir web sitesinin güçlü bir unsurdur özellikle de Profesyonel Emlak Web Sitesi söz konusu olduğunda görüntülerin kaliteli olması bir zorunluluktur.
İyi içerik önemli bilgileri iletir ve kullanışlı, sezgisel özellikler kullanıcıların ilgisini çekmesini sağlarken görüntülerin duyguları uyandırması ve izleyicilerinin hayal gücünü yakalama gücü vardır. Gayrimenkul uzmanları için, bu, listelemelerin genellikle tam olarak yakalanmadığı ideal yaşam senaryolarını ve yaşam biçimlerini ifade etmesi anlamına gelir.
Görüntüler, bir web sayfasındaki metin bloklarının monotonluğunu da kırmaktadır. İlgili resimlerin stratejik yerleştirilmesi, içeriğinizin okunabilirliğini etkili bir şekilde artırabilir.
Stok fotoğrafları ve video çekimleri her zaman web siteniz için seçebileceğiniz uygun maliyetli ve uygun bir seçenektir. Profesyonel fotoğrafçılık ve videografya yatırımı, daha otantik, daha kişiselleştirilmiş ve daha güvenilir bir his yaratmada uzun bir yol kat edebilir.
Web sitenizin gezinme yapısını nasıl düzene sokacağınıza dair fikirlere mi ihtiyacınız var? Profesyonel Emlak Web Sitesi:
- Sabit başlıklar , web sitenizin ana bölümlerini her zaman görünür tutuyor.
- Açıklayıcı, konu odaklı etiketler ziyaretçilerinize genel etiket bölümlerinden daha iyi rehberlik eder. SEO için de harika.
- Açılır menülerden kaçının . Kullanıcı dostu değil, arama motoruna uygun değildirler.
- Menü öğelerinizi yedi ile sınırlayın .
- Kullanıcılara sitenizin bölümlerinin her sayfanın en altındaki bölümüne genel bir bakış sunmak için yağ dipnotlarıekleyin ; buradaki linkler ana içeriğinizin dikkatini dağıtmaz.
Kelimelerinin gücünü hafife almayın. Gayrimenkul sektöründe, parlayan bir inceleme veya tanıdık bir ağ bağlantısı, seçici bir potansiyel müşterinin gözünde sizi ilişkilendirmek için anahtar olabilir.
Web sitenizde hem ana sayfanızın bir bölümünde tam bir sayfayı birkaç seçim referansına atayın. Benzersiz güçlü yanlarınızı bir ajan olarak vurgulayan ifadeleri ve unutulmaz anekdotları seçin. Memnun müşterilerinizden bazılarını, tercihen kendilerine güven altına almanıza yardımcı olduğunuz evden video referansları kaydetmelerini isteyin.
Özellikle yerel topluluğunuzda önemli ortaklarınız varsa, önemli üyeliklerini de listeleyin. Bilinen şirketler ve markalarla bağlantı kurmak, inanılırlığınızı anında artıracak ve iş ortaklarınız web sitenizde bunları kabul ettiğinizden kesinlikle memnun olacaklardır.
8. FAYDALI KAYNAKLAR
Web sitenizde sunduğunuz bilgilerin mülk listeleri ile sınırlı olmadığından emin olun. Bunun yerine, tüm potansiyel müşterilerinizin ihtiyaçları için tek elden alışveriş yapın.
Web sitenizi, sizi yerel bilgi için en iyi kaynak haline getirecek bilgilendirici bölümlerle paketleyin.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, Profesyonel Tasarım: Ankara Web Tasarım, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Profesyonel Emlak Web Sitesi için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Profesyonel Emlak Web Sitesi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.