Logo Web Tasar覺m

Potansiyel Müşteriyi İkna Etmenin 11 Yolu


paylaş
Potansiyel Müşteriyi İkna Etmenin 11 Yolu

İnsanlara bir şeyler teklif etme biçimi de bir iş stratejisinin değerli bir parçasıdır. Bu yazıda muhtemel müşterileri hizmet almaya teşvik etmenize yardımcı olabilecek 11 yöntemi okuyacaksınız. Potansiyel Müşteriyi İkna Etmenin 11 Yolu ile daha fazla müşteriyi ikna edebilirsiniz.

Potansiyel Müşteriyi İkna Etmenin 11 Yolu

Birçok İşletmeden biri

Unutmayın: hizmetinizi ücretsiz olarak veriyorsanız bile, ödemeli yönteme geçtiğinizde müşterilerin çoğu gidecektir.

Hemen hemen her çevrimiçi girişimcinin uygulaması gereken yöntemler var. Çok fazla özel teklif, deneme, hediye çeki, promosyon kodu var. Hemen her firma bunu yapıyor. Peki o firmalardan farkınız ne olmalı?

Şeffaf, Eşit ve Görünür Olun

Daha önce belirttiğimiz gibi: girişimcilerle dolu bir dünyadayız. Gece gündüz farklı hizmetler ve promosyonlar ilan ediyorlar. Bu yoğunluk, diğer nedenlerin yanında çevrimiçi dünyayı gezmeyi zorlaştırıyor. Potansiyel müşterileriniz, aklı başında olmak için mümkün olduğunca çok kısayol kullanıyor.

 

Potansiyel Müşteriyi İkna Etmenin 11 Yolu

  1. Hizmetinizin neler yapabileceğini gösterin. Hem görsel hem de işlevselliği sergileyin. Metin, grafik, video formunu kullanabilirsiniz. Sunum biçiminin, her site ziyaretçisinin işleri nasıl hızla bulabildiğini sağlamasını sağlamanız gerekirse de, seçiminize bağlıdır.
  2. Yardım diliyle konuşun.  Hizmetinizin yerine getirilmesi için ihtiyaç nedir? Kısa ve uzun vadeli karlar nelerdir? Bu özel teklif ne kadar değerli bir şekilde müşterilerinizin hayatına getirebilir?
  3. Ne kadar olduğunu söyleyin. Ödeme seçeneklerinin ne olduğunu şeffaf bir biçimde sunun. Hizmetinizi toplamda kullanmanız ne kadar para harcıyor? Olası bir yanlış anlama, gizli maliyet veya herhangi bir hile olmadığından emin olun.
  4. Bilgilendirme: başkalarının yorumlarını paylaşın. Web çevresindeki görüşlerinizi gösterin . (Birçok şirket, hizmetin gerçek zamanlı algılanışını ziyaretçilere iletmek için, Twitter yanıtlarını görüntüler ve kendi ana sayfalarında tartışmalar etiketledi. Bu yöntem, özellikle bir kampanya başlattığınızda yararlıdır.)
  5. Bir vaka çalışması kullanın. İnsanlar servisinizde ne yapıyor? Belirli bir vaka örneğini veya ürününüzü örnek olarak kullanmanın bir yolunu anlatın. Yine yaratıcı olabilirsiniz, ayrıca düz metin ayrıca grafik, video veya etkileşimli özellikler de ekleyerek kullanabilirsiniz.
  6. Kayıt işlemini basitleştirin. Kimse, teklifinize neyin dahil olduğunu açıkladığınız kısma erişmek için 20 alan kutusunu doldurmak istemez. İşleri basit tutun, Facebook ve Twitter üzerinden giriş yapmaya izin verin.
  7.  Kullanım şartlarını ve gizlilik politikasını açıkça belirtin. Aslında - onları gösterin! Onları sunmaktan korkmayın, web sitenizdeki olası müşterinin nerede olursa olsun bulmalarını kolaylaştırın. Kartlarınızı en baştan masaya koymak gerçekten para kazanır.
  8. İade politikası ve hesap devre dışı bırakma seçenekleriniz hakkında bilgi verin. Geri ödeme teklif ediyor musunuz ? İmzalanacak bir anlaşma var mı? Müşterinin hizmeti kullanmayı kabul etmesi ve ödemesini kabul etmesi gereken süre nedir? Bir sözleşme imzalamış olsalar bile, müşterinin tercih ettiği bir anda istifa etmek için herhangi bir yol var mı? Bunlar, müşterinin kaydolmadan önce dikkate aldığı önemli konulardır.
  9. Bilgiyi paylaş. Kitlenizi eğitin. Yetkinliğinizi gösterin. Müşteriler kendi alanlarında girişimcilere akın ediyorlar. Blogunuza bilgilendirici metinler yazın, destek siteniz için makaleler yazın, SSS sayfaları ve etkileşimli dersler oluşturun, video eğitim materyalleri kaydedin, podcastinge gidin. Olasılıklar neredeyse sınırsızdır. Sizin için uygun olanları seçin.
  10. Web seminerleri düzenleyin. (Yine: eğitim verin.) Herkesin mağazanızdaki neyi öğrenmesini sağlayın. Bu etkinlikler sırasında daima web seminerlerinizle etkileşim kurun. Onlara deneme seçeneklerini sun. Onlara e-postalarını vermelerini teşvik edin. Görüşlerini aktif bir şekilde arayın. İletişimde kal. Özetleyerek, bir cümleyle: topluluğunuzu inşa edin.
  11. Karakteristiklerini ve güçlü noktalarınızı açıklayın. Rakiplerinize geldiğinde 1'er karşılaştırma yaklaşımını denemeyin. Bunun yerine, sizi arka plandan ayıran özellik ve yetenekleri bulun. Teklifinizin pazardaki alternatiflerden daha neden yararlı olduğunu tam olarak belirtin.

Herkes İçin Elverişli Hale Getirin

İpuçları, teklifinizi basitleştirmenize ve ilk kez ziyaretinizde olan tüm ziyaretçilerinize daha çekici gelmesine yardımcı olacaktır. Zihin, potansiyel müşterileriniz arasında çeşitli kişilikler var. Listeyi hazırlarken bunu dikkate aldık.

Çok şey araştıran ve onlara en uygun olanı bulmak için hizmetleri karşılaştıranlar var. Kısa bir giriş noktasına bakış, size güvenerek kazanmanıza yardımcı olur, çünkü kaydolmadan önce sizi kontrol etmeyi isteyeceklerdir. İkinci tür, gereksiz veri yüklenmesini önlemek isteyen müşterilerdir. Onlara bu içerikleri hızlıca gösterseniz ve ürününüzü kullanmaya ikna ederseniz memnun olurlar.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Potansiyel Müşteriyi İkna Etmenin 11 Yolu yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar