Logo

Pazaryeri Web Sitenize Yeni Satıcılar Bulmanın 4 Yolu


paylaş
Pazaryeri Web Sitenize Yeni Satıcılar Bulmanın 4 Yolu

Pazaryeri e-ticaret siteniz ne kadar iyi olursa olsun sitenizdeki ürün satıcılarının sayısı az olduğu sürece büyük karlar elde etmeniz mümkün olmayacaktır. Yeterli sayıda satıcı bulundurmanız sağlam ve değişken bir ürün kataloğu sağlar. Sürekli ürün kullanılabilirliğini ve seçim genişliğini garantilemek için yeterli satıcıya ihtiyacınız var. Ancak kaliteyi de unutmayın. Doğru satıcıları seçmek, pazaryeri sitenizin müşteri deneyiminizin birinci sınıf olmasını sağlar. Pazaryeri Web Sitenize Yeni Satıcılar Bulmanın 4 Yolu ile pazaryeri e-ticaret sitenize hem çok sayıda hem de kaliteli ürün satıcıları bulabilirsiniz.


Pazaryeri e-ticaret sitenize satıcıları çekmek için farlı yollar var. Sizin için en çok kullanılabilecek ve işe yarayabilecek satıcı bulma yöntemlerini listeledik. Online pazaryeri sitenize kolaylıkla kaliteli satıcılar bulabilirsiniz. Pazaryeri Web Sitenize Yeni Satıcılar Bulmanın 4 Yolu :

 

1. Anahtar sözcük analizi

Müşterilerinizin sitenizde aradığı ürün türlerini düzenli olarak araştırmaya çalışın. Bu bilgiyi, müşterilerinizin aradığı eksik ürünleri, markaları ve hatta kategorileri tanımlamak için kullanın. Bir müşteri bir ürün bulamadığında her zaman başarısız bir satın alma deneyimi yaşanır. Müşterilerinizin arama alışkanlıklarından neyin eksik olduğunu bildikten sonra doğru satıcıları bulmak mümkündür. Hızlı bir kazanç, müşterinin zaten ne aradığını bilmek, kataloga eklendiğinde onu alacakları iyi bir göstergedir.

Örneğin çevrimiçi pazaryeri e-ticaret sitenizde çocuk bisikleti kelimesi aranıyorsa ve web sitenizde çocuk bisikleti satan bir satıcı yoksa, çocuk bisikleti satan satıcılar bulmaya odaklanmalısınız.

2. Rekabet analizi

Yüksek satış oranlarına sahip satıcıları aramak için kullanabileceğiniz en kolay yöntemlerden birisidir. Diğer online pazaryeri e-ticaret siteleri ile rekabet ediyorsanız, en iyi performans gösteren kategorilerini ve bunların arkasındaki tüm güvenilir satıcıları belirleyin. Mağazalarını ziyaret ederek ve arayan satıcıların performanslarını genellikle görülebilir hale getirebilirsiniz:

A. Müşteri sipariş sayısı
B. Satıcıların puanları
C. Ürün kataloğu kalitesi
D. Sundıkları ürün sayısı

Bu satıcılar işe alım stratejinizde bir numaralı önceliğe sahip olmalıdır.

Aynı satıcıları farklı C2C pazaryerinde işe almanın aynı ürün veya hizmetleri sağlayacakları anlamına gelmediğini unutmayın. Örneğin markalar, mevcut koleksiyonlarını bir pazaryerine, eski koleksiyonlarını ise stratejilerine bağlı olarak diğerlerine ekleyebilirler. Araştırmalar satıcılarının yakın tarihli bir çalışmasına dayanarak, %50 pazar yerlerini stratejisine göre katalog seçtiklerini ortaya koydu.

3. Hibrit pazarlar için kar amacı gütmeyen perakende ürünleri hedefleyin.

Stratejik satıcı bulmak için bir başka kesin yol da, perakende satış ekiplerinin karlılık sorunları veya ürün kısıtlamaları nedeniyle sunamayacakları tüm ürünleri bulmaktır. Daha sonra, onları sunan güvenilir satıcıları bulun.

Not: Dikkatli olun! Genellikle bu ürünler çok fazla trafik çekmektedir, bu nedenle bu ürünler üzerinde özellikle yüksek satıcı gereksinimleri olmalıdır.

4. Google tarama

Bu yöntem müşterilerin ilgisini çekecek ürünleri arayıp satıcıların bulunması ve Google'ın sonuçlarının analiz edilmesidir.

Buradaki zorluk şu anda herhangi bir pazaryerinde satış yapmıyorsa satıcının güvenilirliğini belirlemeniz gerektiğidir. Satıcının kendi web sitesine ilişkin hızlı bir analiz belirli sayıda reklamı filtrelemelidir. Güvenilir bir web sitesi ve iyi görüntü, veri kalitesi ve net açıklamalar içeren temiz bir katalog arayın.

Bu yöntem etkili ancak daha fazla zaman alıcıdır ve bir rakibin analizini yapmaktan çok daha az satıcı performansı görünürlüğü sağlar. Bu nedenle Pazarın geliştirilmesinin ilk adımında öncelik verilmemelidir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Pazaryeri Web Sitenize Yeni Satıcılar Bulmanın 4 Yolu için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Pazaryeri Web Sitenize Yeni Satıcılar Bulmanın 4 Yolu yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: çevrimiçi pazaryeri pazaryeri e-ticaret pazaryeri e-ticaret satıcı

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar