Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Emlakçılar Facebook’ta Neler Paylaşmalı?

Emlakçılar Facebook’ta Neler Paylaşmalı?

Sosyal medyada yapmanız ve yapmamanız gereken kurallar her geçen gün değişiyor gibi görünüyor. Facebook’un reklam analiz araçları değiştiğinde veya Google metrikleri değişir değişmez, 6 ay önce doğru bildiğimiz şeyler değişir. Peki gayrimenkul Facebook sayfanızda hangi tür ilanları paylaşmalısınız? Emlakçılar Facebook’ta Neler Paylaşmalı?

Bu soruyu, Facebook’ta paylaşmanız gereken emlak yazıları için bu 5 ipucu ile sizin için cevaplayabiliriz. Başlangıç ​​olarak, Facebook’a bellek gönderme hakkındaki şu istatistikleri bilmelisiniz:

  • Fotoğraflar eklendiğinde tıklanma oranları hem bağlantılardan hem de videolardan daha fazla  (%125 oranında) artar.
  • Facebook öğleden sonra saat 8.00 civarında zirvededir, hafta sonu yayınlarında ise hafta içi yayınlardan daha fazla beğeniliyor.
  • Metinler daha fazla yorum alır.
  • Fotoğraflar ve videolar daha fazla paylaşım elde eder.
  • Resimler daha çok sevilir.
  • Nötr yayınlar daha az beğenilir (ne olumlu ne de olumsuz yayınlar).

# 1: Karıştırılan Mesajlar

Sadece en son çıkan emlak listelerinizi değil, takipçilerinizin ilgisini en üst seviyeye çıkaran daha fazla içerik paylaşmanız gerekiyor. Evlerin yüksek kaliteli fotoğraflarını daha fazla paylaşım ve beğenilme elde etmenize yardımcı olabilecek kaliteli yayınlar yayınlarken demografik bilgileriniz için ilginç, topluluk ve emlak piyasası hakkında farkındalık yaratmak ve geri bildirim ve etkileşim isteyecek bir içerik oluşturmalısınız .

Sosyal medyada tıkladığınız ve yanıt verdiğiniz içerik türünü düşünün ve bunu emlak işinize çevirin.

# 2: İlgi Çeken Yayınlar

İşinizdeki Facebook hesabının çok kişisel olmasını istemiyorsunuz, akşam yemeğinizin resimleri ile arkadaş listenizi paylaşmıyorsunuz, ancak ilgi çekici olmak istiyorsunuz Aslında Infografik, “Ben”  gibi kelimelerin Facebook’ta daha çok beğenildiğini, buna karşın diğer birçok sosyal medya sitesinde tersinin doğru olduğunu keşfetti.

Takipçilerinizin yararlı ya da ilginç bulduklarını bildiğiniz şeyleri yollayın. İşte bazı öneriler:

  • Mümkün olduğunda mesajlara fotoğraf veya video ekleyin.
  • Canva ile özel fotoğraflar oluşturun.
  • Görüş gerektiren eğlenceli veya ilginç bir yoklama sorusu gönderin.
  • Ev sahipleri, satıcılar ve alıcılar için değerli ipuçları ve püf noktaları sağlayın.
  • Bilgiyi paylaşın.

Bir yayın göndermediğiniz ve içeriğinizi arkadaşlarınızın listesindeki konuyla alakalı olmadığı sürece düzenli olarak yayın yapmak işinize yaramaz. Ayrıca, sözcük seçiminin önemli olduğunu unutmayın. Tıklama Oranlarını artırmak için Facebook yayınlarınızdaki web sitenizdeki bazı anahtar kelimeleri kullanın. Facebook’ta, arkadaş listelerine girmek, hizmetlerinizi satmaktan daha önemlidir çünkü ne kadar çok kişiye ulaşabilirseniz ilerideki müşteri sayınızı arttırmış olursunuz.

# 3: İçerik Zenginleştirilmiş Yayınlar

Facebook’ta yayınladığınız içeriğin kalitesine odaklanın. Yayınlarınızın ilgi çekici, eğlenceli ve ilginç hale getirmek için yoğun çalışıyorsanız, beğenilenler ve paylaşımlar zaten gelecektir.

Web siteniz, belirli pazarda alım, satım ve yatırım yapma konusunda mükemmel bir içerik kaynağı olmalıdır; pazardaki bilgilerinizi vermek için bu içeriği paylaşabilirsiniz. Öte yandan yerel Ziyaretçi Bürosu, Ticaret Odası ve yerel cazibe merkezlerine yönelik web siteleri genellikle toplulukla ilgili büyük ve paylaşılabilir kaynaklara sahiptir.
Infografik tarafından yapılan çalışmaya göre, daha uzun yayınlar daha fazla paylaşıyor ancak çok kısa veya çok uzun yayınlar daha çok beğeniliyor. Hedefinizin her yazıdan ne olduğunu düşünün; daha fazla paylaşım mı istiyorsunuz? Söz konusu bir emlak listesi ise kesinlikle daha fazla paylaşım isteyeceksiniz. Bilgilendirici veya eğlenceliyse kesinlikle daha çok beğenilmek istersiniz.

 

# 4: Mesajları Teşvik Eden Yorumlar

Metinli gönderiler genellikle daha fazla yorum aldığından, tüm yayınlarınızın metin içerdiğinden emin olmak istersiniz. Kaç emlakçının Facebook’u yalnızca listeye ekledikleri resimleri göndermek için ne kullandıklarına ilişkin herhangi bir bağlam vermeden kullandıklarına şaşıracaksınız. Sayfanız temelde bu noktada bir reklam panosu görevi görecek ve yalnızca takipçilerinizi rahatsız edecektir.

Yorumları teşvik eden mesajlar oluşturmak istiyorsunuz. Arkadaşlarınızı yoklama veya geri bildirim istemek gibi daha önceki önerilerimizin bazıları, Facebook sayfanızda yorum yapma oranını artırmanın yollarıdır.

Dikkatli bir şekilde kullanmanızı önerdiğimiz bir başka taktik, olumsuzluğun kullanılmasıdır. Çoğu sosyal medya pazarlama profesyoneli, biraz olumsuzluğun kitlenizi etkilemek için uzun bir yol kat edebileceğini kabul eder.

# 5: İnsanlara Mesajlar

Hedef, bir kişi gibi değil, bir iş gibi mesaj göndermektir. Burada, emlakçıların birçoğunun kafası karışıyor ve kişiselleşebilmek için çok kişisel bir dil kullanıyor. Yapmak istediğiniz son şey, işinizi Facebook sayfasında aşırı paylaşmaktır.

İşinizi paylaşırken aşırı emlak terimleri, insaları sıkacak şekilde kullanılmamalı.

 

Daha fazla bilgi edin

Bu stratejileri uygularken, gayrimenkul Facebook sayfanızda daha fazla paylaşım, daha fazla beğenme ve daha fazla yorum bekleyebilirsiniz. Onları meşgul edip dikkat çektikten sonra, web sitelerini kontrol etmeye, özellikle de onlar ya da tanıdıkları birinin bir ev satın alması ya da satması üzerine karşı koyamazlar. Hedef, topluluğunuzdaki kişilerin gayrimenkul satın alması, satması veya yatırım yapmasının zamanı geldiğinde “ilk akla gelen kişi siz olmalısınız”.

Hizmetlerimiz çevrimiçi içeriğinizi web sitenizden sosyal medya sitelerinize en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmıştır. Bugün emlak pazarlama profesyonellerinden oluşan ekibimize bağlanarak kitlenizi ve katılımlarını artırmanın yolları hakkında daha fazla bilgi edinin. Ücretsiz danışma için bizimle iletişime geçin.

Emlakçılar Facebook’ta Neler Paylaşmalı? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

About Author

Medanis Destek