Logo

Pazaryeri Web Sitenizde İyi Müşteri Deneyimi Nasıl Sağlanır?


paylaş
Pazaryeri Web Sitenizde İyi Müşteri Deneyimi Nasıl Sağlanır?

Yapılan araştırmalar 2020 yılına kadar e-ticaret ve pazaryeri e-ticaret modelinde müşteri deneyimi, fiyat ve ürün kalitesinin kilit bir marka ayıracı olacağını ortaya koyuyor. Pazaryeri e-ticaret web sitenizde müşteri deneyimi mümkün olduğunca iyileştirmelisiniz. Pazaryeri Web Sitenizde İyi Müşteri Deneyimi Nasıl Sağlanır?

Bugünden başlayarak pazaryeri e-ticaret sitenizde müşteri deneyimine önem verirseniz 2020 yılına kadar kazanan pazaryeri web sitelerinden biri olacaksınız demektir.

Bugünün müşterileri çevrimiçi veya çevrimdışı alışveriş yaparak bilgilendirilmekte ve yetkilendirilmektedir. Her zamankinden daha fazla seçenek var ve bunu biliyorlar. Bu nedenle, hem mağazadaki alıcılar hem de e-ticaret alıcıları, özellikle birçok satıcıya sahip bir pazaryeri modelinde, ilgilenmeyi seçtikleri her kanalda iyi tasarlanmış bir alışveriş deneyimi beklemektedir.

Bu beklentileri karşılamak için pazaryeri operatörleri, markanızla etkileşim halinde oldukları perspektifi anlamak için müşterilerinin yerine geçerek onlar gibi düşünmeleri gerekir.

Pazaryeri müşterilerinin her pazaryeri web sitesinden beklediği şey:

  • İhtiyaçlarımı karşılayan ürünü bulabilir miyim? Geniş ürün kataloğu,  büyük bir satın alma deneyimi sağlayan bir alışveriş için seçeneklerin sayısını arttırır ve adil ve rekabetçi fiyatlandırma teşvik etmektedir.
  • Bir satın alma kararı için yeterli bilgi var mı? Pazaryeri satıcılarını ziyaret ederken , hangi ürün bilgisinin gerekli standartlaştırılması önemlidir ve alıcıların en iyi kararı vermelerine yardımcı olması için satıcı puanlamalarını içerir.
  • Satıcı, makul bir süre içinde soruları cevapladı mı? Düzenli ve tutarlı bir müşteri hizmetleri düzeyi, olumlu bir müşteri deneyiminin vazgeçilmezidir. 
  • Ürün makul bir süre içinde geldi mi? Satıcılar, nakliye ve yerine getirme ile ilgili kuralları belirlemelidir.
  • Ürün tam olarak ürün sayfasında açıklandığı gibi mi? Kaliteli hizmetin bir parçası, satıcılar tarafından ürün sayfalarında gösterilen sözlere kadar yaşamak demektir.

  • Dönüş işlemi kolay mı? Sorunlar ortaya çıktığında, satıcılarınızın alıcılarla ilgili sorunları çözebildiğinden emin olun.

Operatörler, bu sorulara düzenli aralıklarla, pazardaki yerlerini ziyaret ederek, ürün araması yaparak, emir vererek, satıcı olarak müşteri olarak iletişim kurarak ve dönüş süreçlerini test ederek çok şey öğrenebilirler. Başarılı bir pazaryeri operatörü, satıcıların kalitesini bu beklentiler dahilinde korumak için denetlemeli ve adım atmalıdır .

Alıcının pazaryerindeki satıcılarla olan tecrübelerini kontrol ederek ve satıştan hemen sonra hizmet vermeyi sağlayarak, bu soruların doğru yanıtlarının mevcut olduğundan emin olmak için adımlar atabilirsiniz. Bu soruna dikkatiniz, ürün çeşitliliği ile alıcı / satıcı iletişimi arasındaki, tesliminize kadar her şeyin kalitesini etkileyebilir ve (yetkili müşterileriniz için) olumlu bir genel deneyim sunmaya hazır olduğunuzdan emin olabilirsiniz.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Pazaryeri Web Sitenizde İyi Müşteri Deneyimi Nasıl Sağlanır? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar