Pazaryeri Promosyonlarıyla Satışları Arttırın
Çevrimiçi tanıtımları başlatmak, satışları artırmanın güçlü bir yolu olabilir. 3. taraf satıcıların müşterilere promosyon sunabileceği bir pazaryeri e-ticaret modeline sahip olmak satışları daha da artıracaktır. Sadece çevrimiçi satışlar fiyatlandırmaya duyarlı olmakla kalmaz, aynı zamanda perakende satış kısıtlamaları nedeniyle bir pazaryerinin yükü de yoktur. Envanter stoğu veya karlılık baskısı konusunda endişelenmeden pazaryeri fırsatlarını, satışlarını ve gerçek etki yaratan pazarlama kampanyalarını çalıştırabilirsiniz. Pazaryeri Promosyonlarıyla Satışları Arttırın ve daha fazla kar edin.
Pazaryeri promosyon stratejinizi tasarlarken şu 7 adımdan birini göz önünde bulundurun:
- Ürün. Hangi pazaryeri ürünlerini tanıtmanız gerekir? En çok satanlar, yüksek dönüşüm oranlarına sahip ürünler, mükemmel müşteri derecelendirmeleri veya güçlü trafiği arayın. Bunlara öncelik vererek daha fazla müşteri ve daha fazla satış çekme şansınızı en üst düzeye çıkaracaksınız.
- Planlama ve Sıklık. Müşterilere tutarlı teklifler uygulamak ve satıcılarla ayrıntıları görüşmek için yeterli zaman oluşturmak için yıl boyunca bir promosyon planı hazırlayın. Promosyon planınız, satış mevsimi ile tatil amaçlı alışveriş sezonu, Anneler veya Babalar Günü ve benzeri diğer temaları da dikkate almalıdır.
- Satıcılar. En iyi pazaryeri promosyonları önemli trafiği sağlar, bu nedenle müşterilerin en iyi müşteri deneyimini elde etmesini sağlamak için onları güvenilir satıcılarla kurmak en iyisidir. Riski en aza indirgemek için yeterli satış geçmişi ve olumlu puanlara sahip satıcıları seçin.
- İletişim desteği. Pazaryeri promosyonlarınız, genel web sitenizin ana sayfanızdan belirli kategori sayfalarına, e-posta stratejilerinize ve sosyal medyaya dahil edilmelidir.
- Fiyat indirimi. Fiyat, pazaryerinizde önemlidir. Seçtiğiniz fiyat indirimi, etkileyici olacak kadar yüksek olmalıdır. Edindiğimiz deneyimimize dayanarak minimum %15 ideal olacaktır. Bir diğer en iyi uygulama, promosyon fiyatınızı, ürün sayfasında açıkça çarpı işareti bulunan fiyatın yanında göstermektir. Bu özellik, indirimi müşterilere açıkça bildirir. Müşteri o an almayı düşünmüyorsa bile sırf indirimden dolayı almaya karar verebilir.
- Ücretsiz kargo. Satıcılar, bir müşterinin satın alma kararında önemli bir etkiye sahip olduğu için, promosyonlarda ücretsiz gönderim seçeneğinin varlığından haberdar olmalıdır. Invesp tarafından yürütülen bir araştırma, çevrimiçi alışveriş sepetlerini bırakmanın en yaygın sebebinin yüksek nakliye maliyetlerinden (% 44) kaynaklandığını tespit etti. Ücretsiz kargo seçeneklerini mutlaka düşünmelisiniz.
- Analiz . Stratejinizin diğer birçok yönü gibi, pazaryeri promosyonlarının performansını izlemek önemlidir, böylece, pazarlama promosyonlarını tekrarlayıp çalışmayanları önleyebilirsiniz. Benzersiz kitleniz için neyin etkili olduğunu görmek için diğer ürünleri, markaları, kategorileri veya daha yüksek fiyat indirimleri test edin.
Satışları artırmanın bir yolu olarak, sınırlı bir zaman aralığı ile aciliyet yaratın ve akıllı bir pazaryeri promosyon stratejisiyle çevrimiçi satışları artırın ve pazaryerinin sunduğu imkanlardan yararlanın.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
Pazaryeri Promosyonlarıyla Satışları Arttırın yazımıza yorum bırakabilirsiniz.