Logo Web Tasar覺m

Pazaryeri E-ticaret ve Çevrimiçi Ödeme


paylaş
Pazaryeri E-ticaret ve Çevrimiçi Ödeme

İnsanlar bugünlerde çevrimiçi şeyler satın almak için nereye bakıyor? Üreticileri özenle araştırdıktan sonra, üreticinin ana sayfasını bulup siparişlerini resmi çevrimiçi mağazasında mı veriyorlar yoksa doğrudan gittigidiyor veya Letgo gibi büyük bir pazaryeri sitesine mi yöneliyorlar? Şu bir gerçek ki ikisi de tercih ediliyor. Ancak pazaryeri e-ticaretin tercih edilme olasılığı az da olsa daha yüksek. Pazaryeri E-ticaret ve Çevrimiçi Ödeme yöntemlerine dikkat edildiğinde ise bu oranın arttığını görebilirsiniz.

Pazaryeri E-ticaret ve Çevrimiçi Ödeme

 

Pazaryeri E-ticaretin Evrimi

Ticaretle uğraşanlar ve müşterileri, çeşitli ürünleri satın almak ve satmak için ayda bir veya haftada bir pazarda satış yaptıkları dönemler geride kalıyor. Günümüzde pazarlar çevrimiçi ve günde yirmi dört saat çalışıyorlar.

Evet, işler çok değişti, ama temelde farklı değiller. Müşteriler her zaman seçeneklerin fazla olduğu yerlere gelirler. Fiyatlandırma konusunda bir seçim, ürünler söz konusu olduğunda bir seçim her konuda seçim yapmak isterler. Ve dolayısıyla dijital pazarlar için bir gelecek var. Bugün bir pazaryerine yatırım yaparsanız geleceğin işine yatırım yapmış demeksiniz.

Sonuçta vaktimiz çok az.

Diyelim ki bir alışveriş yapmak gerekiyor ve hangi marka almanız gerektiğinden emin bile değilsiniz. Ve daha düşük bir fiyatla satın alınabilecek şey için fazla para ödememek istemezsiniz, değil mi?

Genellikle olan şey, pazar devlerinin sayfalarından birinde milyarlarca ürün arasından mutlaka size uygun bir ürün bulursunuz.

Nadiren hayal kırıklığına uğrarsınız.

Bir Pazaryeri E-ticaret Tasarımları

Pazaryeri işi türü, pazar modelini pratikte kullanmaktan başka bir şey değildir.

Genellikle bu terim, insanların ürün ve hizmetlerini başkalarına satmasına ve tabii ki bu satışlardan para kazanmasına yardımcı olan bir hizmeti belirtir. Bu türden en popüler portallar gittigidiyor, sahibinden, Letgo'dur.

Hem tüketiciler hem de tüccarlar için en çok tanınan sözü edilen sayfalar geniş bir ürün yelpazesi sunmaktadır. Ancak el yapımı ürünler, ayakkabılar, bilgisayar parçaları vb. satmak gibi niş üzerinde yoğunlaşan bazı küçük pazarlar da bulunmaktadır. Bu tür pazarda belirli bir ürün türünün geniş bir seçimine sahibiz. Etsy'nin eski el sanatları ve el yapımı eşyaları sattığı, en çok bilinen örneklerdendir.

Tüccar, ürün satmak için pazar alanına karar vermeden önce, kitlesini ve şirket altyapısını düşünmelidir. Orada satış yapmak, sadece her zaman yeni ürünler göndermekten çok daha fazlasını içerir! Eğer tüccarlar birkaç satış platformunda karar verirlerse, bir envanter yönetim sistemi olmalıdır ve ürünlerinizi listeleme şeklinize göre farklı kural setlerini akılda tutmak zorundadırlar. Her pazar biraz değişir. Kategorilerde farklılıklar vardır, ürün ayrıntıları için gerekenler vb.

Kendi Pazaryeri E-ticaretinizi Başlatıyorsunuz

Genellikle pazarlar, daha önce bahsettiğimiz tüm konularla ilgilenmek zorundayken üçüncü parti süreçleri inceledik.

Hızlı bir hatırlatma:

  • üçüncü taraf işleme, başkasının adına ödeme yaptığınızda ve bunu aktardığınızda gerçekleşir; dolandırıcılık riskleri yarattığı için yasal değildir;
  • Edineninin ödemeyi işleme koyan ve para alan taraflarla doğrudan bir bağlantısı yoksa, bir şekilde oluşturulması gerekir. MasterCard ve Visa, düzenlemelerinde üçüncü taraf işleme yetkisi vermez;
  • Tüccar, sahip olmadığı veya şirket dışındaki hiçbir kimsenin yaptığı hizmetleri satamaz; bu ürün veya hizmet üzerinde hiçbir etkisi yoktur; bunun için herhangi bir sorumluluk üstlenemezler; bu aktiviteyi kart kurumları tarafından yetkilendirilme şansı yoktur;
  • Düzenlenmiş bir finansal varlık olmanız anlamına gelen bir ödeme kurumu lisansına sahip olmadan işinizde üçüncü taraf işleme yöntemini kullandıysanız, yasalara karşı bir davranış sergilemiş olursunuz.

 

 Sorunsuz Çalıştırma

Öncelikle, kara para aklama veya herhangi bir yasadışı faaliyet olasılığını ortadan kaldırmanız gerekir. Bu iş modelinde 3. taraf işleme ile aynı yaklaşımı kullanmanız gerekir. Ve bunun anlamı iki seçeneğiniz var: Ya düzenlenmiş bir ödeme kuruluşu haline geliyorsun ya da şirketiniz için başkalarına ait olan fonlardan kaçınmak için düzenlemeler yapın. Platformunuz bu parayı işlemez. Dahası, ürünün kendisi için herhangi bir sorumluluk alamazsınız, çünkü sizin değil, sattığınız kişi siz değil.

Pazarın kendisinin verebileceği ve sunması gereken şey, satış ve satın alma için bir teknoloji platformudur.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Pazaryeri E-ticaret ve Çevrimiçi Ödeme yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: pazaryeri e-ticaret çevrimiçi ödeme online ödeme

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar