Blog Yazılarımız

Editörlerimiz tarafında sizlerin bilgi alması için hazırlanmış yazılarımızı inceleme unutmayın.
Ödeme Sayfası Tasarım Örnekleri

Ödeme Sayfası Tasarım Örnekleri

Ödeme Sayfası Tasarım Örnekleri yazısını hazırlamaya karar verdik çünkü ödeme sayfanız markanızın kullanıcı deneyiminin kritik bir parçasıdır, bu nedenle alışveriş yapan kişiler kredi kartı sıralamasında son numarayı girmek için sürecin tadını çıkarmıyorsa kullanıcının ödeme sayfasını terk etmesi riski artacaktır. Her an, duygularına yenilebilir ve:

  • Para harcadıklarını fark ederler.
  • Form alanlarını doldurmaktan neden niçin nefret ettiğini hatırlar.
  • Süreç otuz saniyeden daha uzun sürerse dikkatleri dağılabilir ve farklı sitelere girerek alışveriş yapmaktan vazgeçerler.

Engelsiz bir ödeme sayfası oluşturmak için ne gerekiyor? Aşağıda bulacağınız örnek ödeme sayfası örnekleri ve bunların tasarımı ile ilgili birkaç faktörü birlikte inceledik. Bir göz atın ve kendi ödeme sayfanızla karşılaştırmasını yapın.

Ödeme Sayfası Tasarım Örnekleri 

1. Noun Pro

 

Neden beğendik: Basit, temiz ve form alanlarını en aza indirgiyor.

Gerçekten temiz ve basit bir sayfa. Ödeme bilgileri asgari düzeyde tutulmaktadır. Bir ticaret uzmanı olarak, çevrimiçi bir kredi kartı işlemini tamamlamak için gerçekten ihtiyaç duyduğunuz alanlar, müşterinin kredi kartı numarası, kartın son kullanma tarihi ve kart güvenlik kodudur (CVC / CVV). Diğer tüm bilgiler gereksizdir (dolandırıcılık örneklerini azaltmak için bir posta kodu genellikle tavsiye edilir). Formu olabildiğince basit tutun.

2. UI8

 

Neden beğendik: Dikkat dağıtan ögeler yok.

En üstteki her zamanki navigasyon menünüzde bir ödeme sayfası tasarlamak yanlış olur. Düşünün: Potansiyel müşterileri bu noktaya getirmek için çok çalıştınız; Bir kere buradaysa, canınızı sıkmayın! UI8’deki bu sayfadaki gibi, satış işlemini tamamlamak ve işlemin ilerlemesini sağlamak için ihtiyaç duyduğunuz şeyleri elde edin. En iyi ödeme sayfaları, mağazanızın içine geri dönseler bile müşterilere dolaşma fırsatı tanımaz; çünkü her gecikme, satışın tamamen kesilmesi potansiyeline sahiptir.

UI8’in sol üstteki ödeme işlemini nasıl özetlediğini de beğendik: inceleme, ödeme ve indirme. Müşteriler, nerede olduklarını ve ne kadar harcadıklarını anlıyorlar. Bu sitede bir ödeme labirentinde kaybolma tehlikesi yok.

3. Prezi

 

Niçin beğendik: Bizi mutlu etti. 

Diğer sitelerle karşılaştırıldığında normalden çok daha fazla bilgi istiyorlar, ancak form alanlarını mesajlara doldururken gülümsedik cevaplarımın bir sonucu olarak ortaya çıktı. Ödemeler önemlidir, ancak bu onların bizi sıkması gerektiği anlamına gelmez. Biraz espri katarak ödemeyi eğlenceli hale getirebilirsiniz.

4. İnvision

 

Bu formu beğenmemizin en büyük sebebi en iyi uygulamaları içermesidir.

Ödeme sayfası form alanlarını tasarlarken belirli en iyi uygulamalara bağlı kalmak, iyi bir ödeme deneyimi sağlamanın anahtarıdır. Onların arasında:

  • 16 basamaklı kart numarası alanına sayı grupları arasında boşluk koyma.
  • Tarih girme biçimi hakkında net olmak.
  • CVC / CVV hakkında kolay hatırlatıcılar sunmak.
  • Kullanıcının kart türünü otomatik olarak tanıma.

Buna ek olarak, güzel bir ödeme sayfası tasarımı ve herhangi bir şekilde korkutmak değil. Kısacası, InVision ile banka hesap bakiyesinin azaltılmasını içeren gelecekteki faaliyetler konusunda işbirliği yapmaktan çekinmem.

Diğer Ödeme Sayfası En İyi Uygulamalar

  • Kuponları düşük anahtarlı tutun. Kupon ve promosyon kodlarına dikkat çekmek teorik kaplan uyanmak gibidir. İnsanlar boş bir alan gördüklerinde kendilerine bir kupon kodu girmelerini ister, hemen kupon doldurmak isterler; kupon olmamasına rağmen. Birçok müşteri sitenizi terk edip Google’a gider ve kupon arama yapmaya başlar. İnsanlar nihayetinde aramayı bırakma ve satın almayı tamamen bırakma ya da daha da kötüsü, rekabet için bir kupona rastlamak gibi işlerden çekilebilirler. Boş bir kupon alanı koymak yerine “Bir kuponunuz mu var?” sorusunu sorarak bağlantıya tıklamalarını isteyebilirsiniz. Böylece kuponu olmayanlar tıklamadan devam edecektir.
  • Visa Checkout ve MasterPass gibi tek tıklamalı sipariş seçeneklerini sunun. Bu düğmeleri ödeme sayfanıza seçenek olarak yerleştirerek ödeme sürecini, var olmama noktasına getirirsiniz. Bu ve diğer dijital ödemeyle kolaylık ve esneklik sayesinde tüketiciler arasında hızlı bir gelişme kaydediyor; hem müşteriler hem de tüccarlar için daha fazla güvenlik seviyesi sunuyorlar.

Ödeme sayfanız nasıl?

Artık bu örnekleri gördüğünüze göre, kendi ödeme sayfanıza bir göz atın ve karşılaştırın? Bu ögelerden bazıları veya tümü eksikse, ödeme sayfası oyununuzu hazırlamak için daha fazlasını yapabilirsiniz.

Medanis Bilişim AŞ’nin Ödeme API’sı , ödeme işlemlerinde ağır kaldırma yaparken gerçekten markanızı yansıtan özel bir ödeme deneyimini oluşturmanızı kolaylaştırır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Ödeme Sayfası Tasarım Örnekleri yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

About Author

Medanis Destek